Gå til innhold

Nå begynner det virkelig å bli patetisk her inne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå må brukermoderatorene begynne å bli konsekvent.

 

Hevder man at man oppfatter barnet til en av medlemmene her på forumet blir innlegget slettet umiddelbart.

 

Men, å hevde at det er mye galt med både barn, foreldre og steforeldre. Samt å antyde diagnoser og at man TROR barneværnet er involvert. Samt legge ved fult navn og link til bilder av alle involverte er ok. Selv ETTER at brukermoderatorene har ryddet.

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144121596-10-åringen-ut-på-kjøretur-igjen/

 

Dere er i tillegg redd for konsekvensen av å navngi kjendiser man har hoppet til sengs med. Men, i denne tråden er det fritt frem å navngi hvem man vil...

 

Dobbelmoral på høyt nivå.

 

Anonymous poster hash: e8600...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for ditt innspill.

 

Kira

Brukermoderator

Ingen årsak...?

 

Men har dere seriøst ikke tenkt å gjøre noe med den tråden? Har det blitt fritt frem å poste det man vil om hvem man vil? Ifølge reglene så er det ikke lov å lage innlegg som kan bidra til rykter eller virke krenkende. Denne tråden inneholder stort sett ikke annet...

 

Anonymous poster hash: e8600...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for ditt innspill.

Kira

Brukermoderator

Ingen årsak...?

Men har dere seriøst ikke tenkt å gjøre noe med den tråden? Har det blitt fritt frem å poste det man vil om hvem man vil? Ifølge reglene så er det ikke lov å lage innlegg som kan bidra til rykter eller virke krenkende. Denne tråden inneholder stort sett ikke annet...Anonymous poster hash: e8600...b71

Jeg har tittet gjennom tråden og ser at omkring halvparten av innleggene i den er slettet grunnet ryktespredning, identifisering og oppfordring til vold. Er det et eller flere spesifikke innlegg der som bryter reglene, si gjerne i fra. Når trådene er så lange er det noen ganger vanskelig å holde oversikten.

 

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for ditt innspill.

Kira

Brukermoderator

Ingen årsak...?

Men har dere seriøst ikke tenkt å gjøre noe med den tråden? Har det blitt fritt frem å poste det man vil om hvem man vil? Ifølge reglene så er det ikke lov å lage innlegg som kan bidra til rykter eller virke krenkende. Denne tråden inneholder stort sett ikke annet...Anonymous poster hash: e8600...b71

Jeg har tittet gjennom tråden og ser at omkring halvparten av innleggene i den er slettet grunnet ryktespredning, identifisering og oppfordring til vold. Er det et eller flere spesifikke innlegg der som bryter reglene, si gjerne i fra. Når trådene er så lange er det noen ganger vanskelig å holde oversikten.

 

 

Kira

Brukermoderator

Hvis dere som brukermoderatore ikke evner å lese igjennom en hel tråd som både er rapportert inn og i tillegg er tatt her på ris og ros bør dere vel kanskje slette hele tråden.

 

Der er fortsatt flere som hevder det er noe alvorlig galt både med foreldrene og gutten. Samt foreldrenes manglende evner...

 

Anonymous poster hash: e8600...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Takk for ditt innspill.

Kira

Brukermoderator

Ingen årsak...?

Men har dere seriøst ikke tenkt å gjøre noe med den tråden? Har det blitt fritt frem å poste det man vil om hvem man vil? Ifølge reglene så er det ikke lov å lage innlegg som kan bidra til rykter eller virke krenkende. Denne tråden inneholder stort sett ikke annet...Anonymous poster hash: e8600...b71

Jeg har tittet gjennom tråden og ser at omkring halvparten av innleggene i den er slettet grunnet ryktespredning, identifisering og oppfordring til vold. Er det et eller flere spesifikke innlegg der som bryter reglene, si gjerne i fra. Når trådene er så lange er det noen ganger vanskelig å holde oversikten.

Kira

Brukermoderator

Hvis dere som brukermoderatore ikke evner å lese igjennom en hel tråd som både er rapportert inn og i tillegg er tatt her på ris og ros bør dere vel kanskje slette hele tråden.

Der er fortsatt flere som hevder det er noe alvorlig galt både med foreldrene og gutten. Samt foreldrenes manglende evner...Anonymous poster hash: e8600...b71

Nå tolker du ting litt som du ønsker her. Selvsagt evner vi å lese igjennom en hel tråd, men vi er bare mennesker vi også. Derfor kan det innimellom skje en glipp, som feks at vi overser et sitat av et slettet innlegg.

Jeg så rapporten din og forstår at du ikke er fornøyd med vår moderering, og foreslår derfor at du tar kontakt med Elin.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg blander meg inn her, men Kira.. Du sa du så rapporten til anonym... Rapportering skjer med nick. Hvordan vet du at det er denne anonyme her som sende rapporteringen på den andre tråden? Du har tilgang til å se hvilket nick som er bak anonymknappen ja??

 

Anonymous poster hash: b2270...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg blander meg inn her, men Kira.. Du sa du så rapporten til anonym... Rapportering skjer med nick. Hvordan vet du at det er denne anonyme her som sende rapporteringen på den andre tråden? Du har tilgang til å se hvilket nick som er bak anonymknappen ja??

 

Anonymous poster hash: b2270...c5a

Åherrefred! Det må være utrolig slitsomt å ha sånne konspirasjonsteorier hele tiden. Såpass at du faktisk starter en ny tråd bare for å skape ufred?

 

Jeg lirer seriøst på hva som feiler sånne folk som deg? Dere kan ikke ha det lett i den virkelige verden når dere tror at alle er ute etter dere?

 

Jeg beklager, men du er neppe interessant nok til at noen gidder å bry seg med hvem du er og hva du gjør på.

 

Senk skuldrene, slapp av, så skal du se at verden blir så mye bedre.

 

Ev søk hjelp.

 

Anonymous poster hash: 17728...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg blander meg inn her, men Kira.. Du sa du så rapporten til anonym... Rapportering skjer med nick. Hvordan vet du at det er denne anonyme her som sende rapporteringen på den andre tråden? Du har tilgang til å se hvilket nick som er bak anonymknappen ja??Anonymous poster hash: b2270...c5a

Det er kun kommet inn en rapport på den tråden. Ettersom hun sier at tråden er rapportert, så regner jeg med at det var hun som gjorde det.

Og ja, hvis det et nødvendig har jeg tilgang til å sjekke hvilket nick som er bak anonym.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager at jeg blander meg inn her, men Kira.. Du sa du så rapporten til anonym... Rapportering skjer med nick. Hvordan vet du at det er denne anonyme her som sende rapporteringen på den andre tråden? Du har tilgang til å se hvilket nick som er bak anonymknappen ja??

 

Anonymous poster hash: b2270...c5a

Åherrefred! Det må være utrolig slitsomt å ha sånne konspirasjonsteorier hele tiden. Såpass at du faktisk starter en ny tråd bare for å skape ufred?

 

Jeg lirer seriøst på hva som feiler sånne folk som deg? Dere kan ikke ha det lett i den virkelige verden når dere tror at alle er ute etter dere?

 

Jeg beklager, men du er neppe interessant nok til at noen gidder å bry seg med hvem du er og hva du gjør på.

 

Senk skuldrene, slapp av, så skal du se at verden blir så mye bedre.

 

Ev søk hjelp.

 

Anonymous poster hash: 17728...1b3

Er ikke redd for at brukermoderatorene skal se mitt nick. Jeg vet at mange mange andre brukere her inne hadde et problem med det, derfor syns jeg det er på sin plass å advare dem! Kanskje fordi jeg bryr meg litt?

 

Det feiler meg ingenting så langt jeg vet, hyggelig av deg å bestemme at det feiler meg noe. Sier egentlig mest om deg...

 

Anonymous poster hash: b2270...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager at jeg blander meg inn her, men Kira.. Du sa du så rapporten til anonym... Rapportering skjer med nick. Hvordan vet du at det er denne anonyme her som sende rapporteringen på den andre tråden? Du har tilgang til å se hvilket nick som er bak anonymknappen ja??Anonymous poster hash: b2270...c5a

Det er kun kommet inn en rapport på den tråden. Ettersom hun sier at tråden er rapportert, så regner jeg med at det var hun som gjorde det.

Og ja, hvis det et nødvendig har jeg tilgang til å sjekke hvilket nick som er bak anonym.

 

Kira

Brukermoderator

Og hvordan vet du at jeg er en hun?

 

Nei, bare fleipa 😄 Skulle akkurat til å komme med en tilsvarendes kommentar...

 

Anonymous poster hash: e8600...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager at jeg blander meg inn her, men Kira.. Du sa du så rapporten til anonym... Rapportering skjer med nick. Hvordan vet du at det er denne anonyme her som sende rapporteringen på den andre tråden? Du har tilgang til å se hvilket nick som er bak anonymknappen ja??

 

Anonymous poster hash: b2270...c5a

Åherrefred! Det må være utrolig slitsomt å ha sånne konspirasjonsteorier hele tiden. Såpass at du faktisk starter en ny tråd bare for å skape ufred?

 

Jeg lirer seriøst på hva som feiler sånne folk som deg? Dere kan ikke ha det lett i den virkelige verden når dere tror at alle er ute etter dere?

 

Jeg beklager, men du er neppe interessant nok til at noen gidder å bry seg med hvem du er og hva du gjør på.

 

Senk skuldrene, slapp av, så skal du se at verden blir så mye bedre.

 

Ev søk hjelp.

 

Anonymous poster hash: 17728...1b3

Hvilken psykolog går du til da?

 

Anonymous poster hash: b2270...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...