Gå til innhold

Velkommen til Forum pluss


elin

Anbefalte innlegg

Hei, og velkommen til Forum pluss.

 

Vi har nå lansert Forum pluss som skal gi dere enda flere funksjoner i forumet. Du har kanskje allerede lest om produktet?

 

Hvis ikke – her kommer tre kjappe highlights.

* Du kan opprette private grupper. I dine private grupper kan du selv velge hvem du vil skal kunne delta. Du kan opprette for barselgruppa, venninnegjengen eller en gruppe om et tema du er ekstra interessert i.

* Du kan skru av muligheten for anonym. I dine tråder kan du selv bestemme om brukerne skal kunne poste som anonym.

* Pimp profilen din. Du kan gjøre noen endringer på profilen din, slik at den fremstår litt kulere.

 

For å komme i gang må du kjøpe produktet. Det gjør du ved å klikke her.

Siden vi akkurat har lansert og gjerne vil at du skal få sjansen til å prøve, får du Forum pluss for 1 krone den første måneden. Så sjekk det ut!

 

Har du allerede kjøpt produktet kommer du i gang slik:

* For å opprette egen gruppe klikker du på "private grupper" i menyen over. På mobil går du inne via den firkantede meny-knappen øverst i høyre hjørne.

Inne på private grupper kan du opprette egne grupper som forklart over.

Du kan opprette og være medlem av så mange grupper du selv ønsker.

* For å velge bort anonyme poster i egen tråd huker du av for "slå av muligheten for å være anonym bruker" når du oppretter en tråd.

 

Jeg håper dere blir fornøyde med den nye tjenesten. Og har du noen spørsmål, fyr løs! Både jeg, Hilde og alle brukermoderatorene vil være behjelpelig med å svare på spørsmål.

 

Vi har også skrevet en artikkel om Forum pluss. Les den her og se screenshots av produktet.

 

Pluss-hilsen fra Elin.

PS. Forum pluss fjerner ingen funksjoner som allerede ligger åpent i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Hvis man prøver å invitere noen til en gruppe og de ikke er pluss-medlemmer, hva skjer da? Eller hvordan vet man at de er plussere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man prøver å invitere noen til en gruppe og de ikke er pluss-medlemmer, hva skjer da? Eller hvordan vet man at de er plussere?

Takk for spørsmål!

 

Akkurat nå er det slik at du kun kan se om en bruker er medlem om du går inn på profilen til vedkommende.

Når du sender en invitasjon nå får du sendt invitasjonen og brukeren får beskjed om at hun ikke er Forum pluss-medlem.

 

Vi jobber med en løsning hvor også vedkommende som inviterer skal få beskjed om at det inviterte ikke er medlem.

Forståelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"* Du kan skru av muligheten for anonym. I dine tråder kan du selv bestemme om brukerne skal kunne poste som anonym."

 

Blir det mulig å skru den av etter at tråden er opprettet og anonyme har svart? Og vil da nick bli synlig for de som har svart?

 

Om det er mulig skal jeg jammen bli plussmedlem :D



Anonymous poster hash: 9361c...778
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare admin som kan invitere til grupper eller kan man sende forespørsel om å delta i grupper man vet er opprettet?

 

Kommer det til å være mulig å se hvem som er + medlem og ikke i infoen som ligger vises når man skriver innlegg med nick?

 

Anonymous poster hash: 12156...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"* Du kan skru av muligheten for anonym. I dine tråder kan du selv bestemme om brukerne skal kunne poste som anonym."

 

Blir det mulig å skru den av etter at tråden er opprettet og anonyme har svart? Og vil da nick bli synlig for de som har svart?

 

Om det er mulig skal jeg jammen bli plussmedlem :D

 

Anonymous poster hash: 9361c...778

 

 

Må nok dessverre skuffe deg der altså. :ler: 

 

Det er bare mulig å gjøre dette valget når man oppretter en ny tråd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare admin som kan invitere til grupper eller kan man sende forespørsel om å delta i grupper man vet er opprettet?

 

Kommer det til å være mulig å se hvem som er + medlem og ikke i infoen som ligger vises når man skriver innlegg med nick?

 

Anonymous poster hash: 12156...b72

Første spørsmål - det finnes flere forskjellige muligheter når man oppretter gruppe, avhengig av hvor skjult man vil ha den. Man kan opprette en åpen gruppe som alle kan be om å bli medlem i. Disse gruppene er synlige i gruppeoversikten. Hvis gruppen er skjult må en av administratorene i gruppen invitere. Dersom man ønsker å bli invitert kan man jo eventuelt sende en pm. :)

 

Litt usikker på om jeg forstår spørsmål 2 - men det er mulig å se at noen er pluss-medlem inne på profilsiden. Det er ikke mulig å se det på profilfeltet som er ved siden av innleggene man skriver. Svarte jeg på spørsmålet ditt nå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere legge inn et kryss eller "ikke nå" eller "gjem" på den store rosa boksen med informasjon om Forum+ som legger seg øverst på de fleste sidene? Greit at den er der altså, men nå har jeg lest informasjonen 20 ganger uten at den blir borte ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

"* Du kan skru av muligheten for anonym. I dine tråder kan du selv bestemme om brukerne skal kunne poste som anonym."

 

Blir det mulig å skru den av etter at tråden er opprettet og anonyme har svart? Og vil da nick bli synlig for de som har svart?

 

Om det er mulig skal jeg jammen bli plussmedlem :D

 

Anonymous poster hash: 9361c...778

 

 

Må nok dessverre skuffe deg der altså. :ler:

 

Det er bare mulig å gjøre dette valget når man oppretter en ny tråd. :)

 

 

Æsj :P

 

Er du forresten ny admin.?

 

Anonymous poster hash: 9361c...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

"* Du kan skru av muligheten for anonym. I dine tråder kan du selv bestemme om brukerne skal kunne poste som anonym."

 

Blir det mulig å skru den av etter at tråden er opprettet og anonyme har svart? Og vil da nick bli synlig for de som har svart?

 

Om det er mulig skal jeg jammen bli plussmedlem :D

 

Anonymous poster hash: 9361c...778

 

 

Må nok dessverre skuffe deg der altså. :ler:

 

Det er bare mulig å gjøre dette valget når man oppretter en ny tråd. :)

 

 

Æsj :P

 

Er du forresten ny admin.?

 

Anonymous poster hash: 9361c...778

 

 

Jeg hører egentlig til Kvinneguiden, men har vært med på Forum pluss-utviklingen, derfor er jeg med og svarer her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere legge inn et kryss eller "ikke nå" eller "gjem" på den store rosa boksen med informasjon om Forum+ som legger seg øverst på de fleste sidene? Greit at den er der altså, men nå har jeg lest informasjonen 20 ganger uten at den blir borte ;)

 

Hei!

 

Skjønner at denne kan være forstyrrende. Det er dessverre ikke mulig teknisk sett å legge til et kryss/lukk-funksjon på boksen. Men vi kommer til å fjerne den i løpet av morgendagen, håper dere holder ut til det. :) Kan ikke love at vi ikke legger den på igjen i korte perioder perioder fremover, men vi skal forsøke å begrense det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at forum+ er reklamefritt?

 

Med Adblock får du hele internettet reklamefritt :D

 

Anonymous poster hash: 9361c...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan dere legge inn et kryss eller "ikke nå" eller "gjem" på den store rosa boksen med informasjon om Forum+ som legger seg øverst på de fleste sidene? Greit at den er der altså, men nå har jeg lest informasjonen 20 ganger uten at den blir borte ;)

 

Hei!

 

Skjønner at denne kan være forstyrrende. Det er dessverre ikke mulig teknisk sett å legge til et kryss/lukk-funksjon på boksen. Men vi kommer til å fjerne den i løpet av morgendagen, håper dere holder ut til det. :) Kan ikke love at vi ikke legger den på igjen i korte perioder perioder fremover, men vi skal forsøke å begrense det. 

 

 

Da har vi fjernet boksen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, boksen er her fortsatt.

Den store røde, er den fortsatt på anonym? Ser den ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg misforstår hvilken boks det er prat om, men slik ser det ut hos meg.

Det var en rød boks på anonym som vi har fjernet. Den som ligger på front nå blir nok liggende en stund til.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Lord! Takk men nei takk... Begynner budsjettet å stramme seg inn for resten av året siden dere oppretter en betalingstjeneste til brukerne? Dere som synes dette er flott og smash ing og tenker "Jaaaa! Dette vil jeg ha!" Dere bør vel kanskje begynne å bevege dere litt mer utenfor forumet og begynne å leve livet mer IRL?

(Det går nemlig ferske rykter om at den virkelige verden er der ute... et sted...)

 

BETALE for å sitte dib? Faen heller! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Veldig hyggelig å få dette på mail av dere, spesielt da jeg ikke visste jeg var gravid :-) Men ha ellers en fortreffelig helg videre :-p Nadia Stave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Du har fått mailen fordi du er medlem i forumet. Dersom du ønsker å slette brukeren din kan jeg hjelpe deg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Lord! Takk men nei takk... Begynner budsjettet å stramme seg inn for resten av året siden dere oppretter en betalingstjeneste til brukerne? Dere som synes dette er flott og smash ing og tenker "Jaaaa! Dette vil jeg ha!" Dere bør vel kanskje begynne å bevege dere litt mer utenfor forumet og begynne å leve livet mer IRL?

(Det går nemlig ferske rykter om at den virkelige verden er der ute... et sted...)

 

BETALE for å sitte dib? Faen heller! :o

hø hø hø, virkelig verden du liksom! Du er nok ikke den smarteste kniven i skuffen! 

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei! Jeg prøver å se lista over grupper, og trykker på knappen 'grupper fra a-å', men det kommer bare opp tre 'testgrupper'. Hvordan kan jeg se lista over alle åpne grupper på forum+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...