Gå til innhold

På tide å renske forumet for gamle tråder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at diskusjoner som er over 5 år gamle bør slettes fra forumet. Mange skriver fødselshistorier med navn på barnet og dato for fødsel. Noe som gjør at de lett kan bli gjenkjent.

 

Jeg gjorde det selv for 8 år siden og min sønn er gammel nok til å google seg selv. Han synes det er ubehagelig at det ligger historier fra fødsel og babytiden på nett. Noe jeg ikke tenkte på den gangen. Jeg var 18 år og nettvett var ikke like mye tema den gangen.

 

Har også flere venninner som var aktive her for mange år siden som hadde barnas navn i nicket og/eller skrev historier om barnet.

 

Synes man av respekt for disse barna som nå vokser opp kan ha en "maks" levetid på tråder på et gitt antall år slik at det ikke blir til ulempe for barna senere.

 

Dette gjelder jo også der barn blir hengt ut pga dårlige navnekombinasjoner i fødselsannonser, bloggeres barn, kjendisers barn osv. Det kan ikke være særlig gøy at de eller venner googler dem i ettertid for så å lese mye dritt om seg selv som var postet på forumet her da de var små.

 

Anonymous poster hash: a991a...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vi sletter dessverre ikke gamle tråder. Kun der det er spesielle hensyn å ta.

Om det er noen spesifikke tråder du mener bør slettes må du gjerne sende meg en pm.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...