Gå til innhold

TM design.. Elendig kundebehandling!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så misfornøyd at jeg ikke kan få sagt det nok.

Bestilte møbler der i sommer, og første del av pakken kom ganske kjapt. Fikk beskjed om at det ville ta noe lengere tid å få resten. Siden hørte jeg ikke noe. Sendte Mail, fikk ikke svar. Sendte 4 Mail til, i oktober. Hun skulle sjekke og komme tilbake til meg så fort som mulig. Fikk ikke svar. Sendte ny Mail tre uker etter det. Ikke svar. Måtte sende en ganske krass Mail om at dette var uprofesjonelt og da fikk jeg svar, og hun skrev at jeg ikke hadde betalt, så derfor kunne jeg heller ikke regne med å få svar.

Ganske hoven Mail, hvor hun var meget nedlatende til meg og min manglende betaling. Svarte med kopi av betalingen, betalte i sommer. Da var svaret at møblene muligens kommer rett før jul, men ingenting sikkert. Møblene er nå forsinket 3 mnd i forhold til hva jeg ble lovet i første omgang.

Har jeg lov til å heve hele kjøpet mitt, og sende tilbake det jeg fikk tidlig i høst? Har ikke fått det jeg betalte for, og har ikke brukt møblene. De står i en bod, fortsatt i plast. Er så irritert over elendig kundebehandling og nedlatenhet.

 

 

Anonymous poster hash: 283b6...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det skal jeg gjøre. Takk!

 

Har aldri vært borti lignende, lyst til å si ifra at dette ikke er greit.

 

Anonymous poster hash: 283b6...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kontaktet forbrukerrådet å fått veiledning om hvordan jeg skulle gå frem der. Vil tro du har grunn til å heve kjøpet😊

 

Anonymous poster hash: d7543...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg kontakte de. Er ikke interessert i å støtte de med en kr til noen gang. Takk!

 

Anonymous poster hash: 283b6...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte Google litt og fant fler med dårlig erfaring, utrolig kjedelig at jeg ikke gjordeden jobben før jeg bestilte.

 

Kan jo ikke holde på sånn!!

 

Anonymous poster hash: 283b6...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo bare hyggelig ;) hadde dere fått samme behandling, er dere spart for mye frustrasjon :/

 

Anonymous poster hash: 283b6...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første gangen jeg hører om elendig service fra den dama.

Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke hørt om god service en eneste gang.

 

Det er synd, for hun selger mye fint. Som også sikkert er grunnen til at hun i det hele tatt holder seg flytende med et slikt rykte.

 

Anonymous poster hash: 30c08...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at hun har flotte møbler. Veldig lei meg for at jeg mest sannsynlig ikke har møblene mine til gjestene på julaften. Får kjøpe noe provisorisk på finn eller noe.

 

Kommer til å heve kjøpet, men må begynne å se meg om etter nye møbler.

 

Anonymous poster hash: 283b6...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også dårlige erfaringer med den dama.

Alt annet er glam og glitter, burde ta seg i nakkeskinnet. Det lyser igjennom og flere og flere skriver om den dårlige servicen.



Anonymous poster hash: 83740...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så misfornøyd at jeg ikke kan få sagt det nok.

Bestilte møbler der i sommer, og første del av pakken kom ganske kjapt. Fikk beskjed om at det ville ta noe lengere tid å få resten. Siden hørte jeg ikke noe. Sendte Mail, fikk ikke svar. Sendte 4 Mail til, i oktober. Hun skulle sjekke og komme tilbake til meg så fort som mulig. Fikk ikke svar. Sendte ny Mail tre uker etter det. Ikke svar. Måtte sende en ganske krass Mail om at dette var uprofesjonelt og da fikk jeg svar, og hun skrev at jeg ikke hadde betalt, så derfor kunne jeg heller ikke regne med å få svar.

Ganske hoven Mail, hvor hun var meget nedlatende til meg og min manglende betaling. Svarte med kopi av betalingen, betalte i sommer. Da var svaret at møblene muligens kommer rett før jul, men ingenting sikkert. Møblene er nå forsinket 3 mnd i forhold til hva jeg ble lovet i første omgang.

Har jeg lov til å heve hele kjøpet mitt, og sende tilbake det jeg fikk tidlig i høst? Har ikke fått det jeg betalte for, og har ikke brukt møblene. De står i en bod, fortsatt i plast. Er så irritert over elendig kundebehandling og nedlatenhet.

 

 

Anonymous poster hash: 283b6...f6b

Hadde en ,lignende sak med Sigdal kjøkken. Elendig kundebehandling, ble t.o.m advart, men trodde ikke at en så kjent leverandør kunne være så useriøs. Så feil kan man ta.Jeg kontaktet forbrukerombudet og de tok saken med en gang..Anbefaler deg å gjøre det samme, her ble det ihvertfall fart på sakene :-)

 

Anonymous poster hash: 9a8cb...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare kommentere at jeg har fått fantastisk kundebehandeling fra TM desing. Synd at du skulle oppleve det. Men ja jeg hadde kontaktet forbrukerområdet i denne situasjonen!

 

Anonymous poster hash: 1e963...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micma (søk opp på fb) har samme stil som TM Design. Der vet jeg at de har god service og de sender til hele Norge, iallefall som jeg har forstått det :)

 

Anonymous poster hash: 9ed56...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg hadde ikke turt handle der fordi det virker som om de som har handlet der, mange da - ikke får oppfølging når de ber om det i forhold til sen levering, epost som ikke virker, hun svarer ikke på telefon etc... 



Anonymous poster hash: f671e...eca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt så dårlig altså?

Denne tråden er jo flere år gammel.

 

Merkelig at sånne kan drive bedrift.

 

Anonymous poster hash: 35b10...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

TM Design er desidert den verste kundeservice jeg noen gang har opplevd ( ever) hold dere laaaaangt unna!! 

Det hun driver med er ren svindel

På 1.12.2013 den 10.16, Anonym bruker skrev:

Og jeg som ville bestille møbler derfra, takk TS.

 

Anonymous poster hash: dde1b...8c1

Du må aldri finne på å kjøpe et t-lys en gang fra den dama der!! 

Hun er frekk som faen, og driver med rein svindel, skjønner ikke hvordan hun får lov å holde på, og at ingen går inn å legger en stopper på denne type business

Anonymkode: 92752...8e1

 

Anonymkode: 92752...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tm design er noe av det værste noen sinne! Noe av det dummeste jeg noen ganger har gjort, og angrer hver dag! Bestillte sofa der i fjor, to 3 setere... fikk de etter MYE om og men, men da de kom, kom de uten bein og den ene sofaen var knekt under. Tok så klart kontakt med henne med en gang, og dette skulle hun selvfølgelig ordne opp i. Nå 1 år senere, sitter jeg her med en knekt sofa og en sofa uten ben... hun svarer ikke på mail, tlf, eller sms! Anbefaler og IKKE handle hos henne. Ser det er mange som ikke får varene de har betalt for i hele tatt, så jeg må vel kanskje bare være glad for at jeg i det hele tatt har fått en sofa?! Selv om den er ødelagt! 

Anonymkode: e4258...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tm design er noe av det værste noen sinne! Noe av det dummeste jeg noen ganger har gjort, og angrer hver dag! Bestillte sofa der i fjor, to 3 setere... fikk de etter MYE om og men, men da de kom, kom de uten bein og den ene sofaen var knekt under. Tok så klart kontakt med henne med en gang, og dette skulle hun selvfølgelig ordne opp i. Nå 1 år senere, sitter jeg her med en knekt sofa og en sofa uten ben... hun svarer ikke på mail, tlf, eller sms! Anbefaler og IKKE handle hos henne. Ser det er mange som ikke får varene de har betalt for i hele tatt, så jeg må vel kanskje bare være glad for at jeg i det hele tatt har fått en sofa?! Selv om den er ødelagt! 

Anonymkode: e4258...d9e

Gå til Forbrukerrådet med saken - og media. Slike useriøse må stanses!

Anonymkode: 5b3d4...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...