Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Del Skrevet 1. desember 2013 Er så misfornøyd at jeg ikke kan få sagt det nok. Bestilte møbler der i sommer, og første del av pakken kom ganske kjapt. Fikk beskjed om at det ville ta noe lengere tid å få resten. Siden hørte jeg ikke noe. Sendte Mail, fikk ikke svar. Sendte 4 Mail til, i oktober. Hun skulle sjekke og komme tilbake til meg så fort som mulig. Fikk ikke svar. Sendte ny Mail tre uker etter det. Ikke svar. Måtte sende en ganske krass Mail om at dette var uprofesjonelt og da fikk jeg svar, og hun skrev at jeg ikke hadde betalt, så derfor kunne jeg heller ikke regne med å få svar. Ganske hoven Mail, hvor hun var meget nedlatende til meg og min manglende betaling. Svarte med kopi av betalingen, betalte i sommer. Da var svaret at møblene muligens kommer rett før jul, men ingenting sikkert. Møblene er nå forsinket 3 mnd i forhold til hva jeg ble lovet i første omgang. Har jeg lov til å heve hele kjøpet mitt, og sende tilbake det jeg fikk tidlig i høst? Har ikke fått det jeg betalte for, og har ikke brukt møblene. De står i en bod, fortsatt i plast. Er så irritert over elendig kundebehandling og nedlatenhet. Anonymous poster hash: 283b6...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nodisc Skrevet 1. desember 2013 #2 Del Skrevet 1. desember 2013 Du kan sjekke lovdata.no og på forbrukerkjøpsloven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Del Skrevet 1. desember 2013 Ja, det skal jeg gjøre. Takk! Har aldri vært borti lignende, lyst til å si ifra at dette ikke er greit. Anonymous poster hash: 283b6...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Del Skrevet 1. desember 2013 Hadde kontaktet forbrukerrådet å fått veiledning om hvordan jeg skulle gå frem der. Vil tro du har grunn til å heve kjøpet😊 Anonymous poster hash: d7543...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nodisc Skrevet 1. desember 2013 #5 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er bare å si i fra! Det skal ikke være sånn. Jeg hadde ringt regelmessig å klagd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Del Skrevet 1. desember 2013 Da skal jeg kontakte de. Er ikke interessert i å støtte de med en kr til noen gang. Takk! Anonymous poster hash: 283b6...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Del Skrevet 1. desember 2013 Og jeg som ville bestille møbler derfra, takk TS. Anonymous poster hash: dde1b...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid og lilleprins Skrevet 1. desember 2013 #8 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg hadde også tenkt å bestille, men nå gjør jeg det ikke! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Del Skrevet 1. desember 2013 Måtte Google litt og fant fler med dårlig erfaring, utrolig kjedelig at jeg ikke gjordeden jobben før jeg bestilte. Kan jo ikke holde på sånn!! Anonymous poster hash: 283b6...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Del Skrevet 1. desember 2013 Jo bare hyggelig hadde dere fått samme behandling, er dere spart for mye frustrasjon :/ Anonymous poster hash: 283b6...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Del Skrevet 1. desember 2013 Ja du kan heve kjøpet når det er en vesentlig forinkelse!! Anonymous poster hash: 13149...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er ikke første gangen jeg hører om elendig service fra den dama. Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke hørt om god service en eneste gang. Det er synd, for hun selger mye fint. Som også sikkert er grunnen til at hun i det hele tatt holder seg flytende med et slikt rykte. Anonymous poster hash: 30c08...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #13 Del Skrevet 1. desember 2013 Enig at hun har flotte møbler. Veldig lei meg for at jeg mest sannsynlig ikke har møblene mine til gjestene på julaften. Får kjøpe noe provisorisk på finn eller noe. Kommer til å heve kjøpet, men må begynne å se meg om etter nye møbler. Anonymous poster hash: 283b6...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aanonym Skrevet 1. desember 2013 #14 Del Skrevet 1. desember 2013 http://jusinfo.no/index.php?site=default/721/1186/1211/1214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #15 Del Skrevet 1. desember 2013 Takk Anonymous poster hash: 283b6...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #16 Del Skrevet 1. desember 2013 Har også dårlige erfaringer med den dama. Alt annet er glam og glitter, burde ta seg i nakkeskinnet. Det lyser igjennom og flere og flere skriver om den dårlige servicen. Anonymous poster hash: 83740...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #17 Del Skrevet 1. desember 2013 Er så misfornøyd at jeg ikke kan få sagt det nok. Bestilte møbler der i sommer, og første del av pakken kom ganske kjapt. Fikk beskjed om at det ville ta noe lengere tid å få resten. Siden hørte jeg ikke noe. Sendte Mail, fikk ikke svar. Sendte 4 Mail til, i oktober. Hun skulle sjekke og komme tilbake til meg så fort som mulig. Fikk ikke svar. Sendte ny Mail tre uker etter det. Ikke svar. Måtte sende en ganske krass Mail om at dette var uprofesjonelt og da fikk jeg svar, og hun skrev at jeg ikke hadde betalt, så derfor kunne jeg heller ikke regne med å få svar. Ganske hoven Mail, hvor hun var meget nedlatende til meg og min manglende betaling. Svarte med kopi av betalingen, betalte i sommer. Da var svaret at møblene muligens kommer rett før jul, men ingenting sikkert. Møblene er nå forsinket 3 mnd i forhold til hva jeg ble lovet i første omgang. Har jeg lov til å heve hele kjøpet mitt, og sende tilbake det jeg fikk tidlig i høst? Har ikke fått det jeg betalte for, og har ikke brukt møblene. De står i en bod, fortsatt i plast. Er så irritert over elendig kundebehandling og nedlatenhet. Anonymous poster hash: 283b6...f6b Hadde en ,lignende sak med Sigdal kjøkken. Elendig kundebehandling, ble t.o.m advart, men trodde ikke at en så kjent leverandør kunne være så useriøs. Så feil kan man ta.Jeg kontaktet forbrukerombudet og de tok saken med en gang..Anbefaler deg å gjøre det samme, her ble det ihvertfall fart på sakene :-) Anonymous poster hash: 9a8cb...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #18 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg må bare kommentere at jeg har fått fantastisk kundebehandeling fra TM desing. Synd at du skulle oppleve det. Men ja jeg hadde kontaktet forbrukerområdet i denne situasjonen! Anonymous poster hash: 1e963...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #19 Del Skrevet 1. desember 2013 Micma (søk opp på fb) har samme stil som TM Design. Der vet jeg at de har god service og de sender til hele Norge, iallefall som jeg har forstått det Anonymous poster hash: 9ed56...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #20 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg hadde ikke turt handle der fordi det virker som om de som har handlet der, mange da - ikke får oppfølging når de ber om det i forhold til sen levering, epost som ikke virker, hun svarer ikke på telefon etc... Anonymous poster hash: f671e...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #21 Del Skrevet 28. november 2015 Er det fortsatt så dårlig altså? Denne tråden er jo flere år gammel. Merkelig at sånne kan drive bedrift. Anonymous poster hash: 35b10...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #22 Del Skrevet 17. august 2017 Verste kundeservice jeg noen gang har opplevd ( ever) hold dere laaaaangt unna!! Anonymkode: 92752...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #23 Del Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: TM Design er desidert den verste kundeservice jeg noen gang har opplevd ( ever) hold dere laaaaangt unna!! Det hun driver med er ren svindel På 1.12.2013 den 10.16, Anonym bruker skrev: Og jeg som ville bestille møbler derfra, takk TS. Anonymous poster hash: dde1b...8c1 Du må aldri finne på å kjøpe et t-lys en gang fra den dama der!! Hun er frekk som faen, og driver med rein svindel, skjønner ikke hvordan hun får lov å holde på, og at ingen går inn å legger en stopper på denne type business Anonymkode: 92752...8e1 Anonymkode: 92752...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #24 Del Skrevet 17. august 2017 Tm design er noe av det værste noen sinne! Noe av det dummeste jeg noen ganger har gjort, og angrer hver dag! Bestillte sofa der i fjor, to 3 setere... fikk de etter MYE om og men, men da de kom, kom de uten bein og den ene sofaen var knekt under. Tok så klart kontakt med henne med en gang, og dette skulle hun selvfølgelig ordne opp i. Nå 1 år senere, sitter jeg her med en knekt sofa og en sofa uten ben... hun svarer ikke på mail, tlf, eller sms! Anbefaler og IKKE handle hos henne. Ser det er mange som ikke får varene de har betalt for i hele tatt, så jeg må vel kanskje bare være glad for at jeg i det hele tatt har fått en sofa?! Selv om den er ødelagt! Anonymkode: e4258...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #25 Del Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tm design er noe av det værste noen sinne! Noe av det dummeste jeg noen ganger har gjort, og angrer hver dag! Bestillte sofa der i fjor, to 3 setere... fikk de etter MYE om og men, men da de kom, kom de uten bein og den ene sofaen var knekt under. Tok så klart kontakt med henne med en gang, og dette skulle hun selvfølgelig ordne opp i. Nå 1 år senere, sitter jeg her med en knekt sofa og en sofa uten ben... hun svarer ikke på mail, tlf, eller sms! Anbefaler og IKKE handle hos henne. Ser det er mange som ikke får varene de har betalt for i hele tatt, så jeg må vel kanskje bare være glad for at jeg i det hele tatt har fått en sofa?! Selv om den er ødelagt! Anonymkode: e4258...d9e Gå til Forbrukerrådet med saken - og media. Slike useriøse må stanses! Anonymkode: 5b3d4...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå