Gå til innhold

Liker ikke kjæresten til barnefar...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnefar har fått seg kjæreste, og hun liker ikke meg, jeg liker heller ikke henne... 

Men barnefar sier til meg at jeg bare skal ta det med ro, slappe av, fordi hun ikke skal ha noe med meg og barnet å gjøre?? Så hvorfor er han sammen med henne da, hvis ikke hun skal ha noe med meg og barnet å gjøre??

 

Hva tenker dere? 

 



Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun bare er en kjæreste og ikke en samboer så trenger hun ikke å ha noe med deg å gjøre. Kanskje hun vil ha litt med barnet å gjøre, men det er opp til far å bestemme når barnet er hos ham.



Anonymous poster hash: 612fd...83f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så puler hun på eksen din og ikke på deg. Så du trenger ikke bekymre deg.

 

Anonymous poster hash: 412e5...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av da, kvinnemenneske! Selv om du har barn med denne mannen så har du ikke noe med henne å gjøre, om de er sammen om et år vil ungene dine ha noe med henne å gjøre, men du har da ikke noe med henne å gjøre.

Du trenger ikke like henne, du! 

 



Anonymous poster hash: 4e026...8d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier nok barnet ikke skal ha noe med henne og gjøre for og roe deg ned, men det er jo ikke noe du har noe med, for har han vetorett på hvilken mann du skal ha?

 

Anonymous poster hash: 0a424...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om hun bare er en kjæreste og ikke en samboer så trenger hun ikke å ha noe med deg å gjøre. Kanskje hun vil ha litt med barnet å gjøre, men det er opp til far å bestemme når barnet er hos ham.

 

Anonymous poster hash: 612fd...83f

 

Ja, de er det, men de bor ikke sammen. Han fortalte meg at hun ikke var noe "stemor" til barnet vårt. Så jeg skjønte ikke helt, men takk for at du svarte da! 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At hun bare er en puledukke han bruker for å komme over deg...

 

Anonymous poster hash: 46f9e...381

 

Ja, er det venninnene mine og noen av hans venner også sier, men jeg vet ikke... Takk for svar! 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel du har strengt tatt ikke noe med hvem han er kjæreste med.

 

Anonymous poster hash: f635e...ec8

Nei, men er jo ok og vite hvem han er sammen med da, med tanke på barn og videre samarbeid. Takk for svar. 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så puler hun på eksen din og ikke på deg. Så du trenger ikke bekymre deg.

 

Anonymous poster hash: 412e5...286

Takk for svar! 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Slapp av da, kvinnemenneske! Selv om du har barn med denne mannen så har du ikke noe med henne å gjøre, om de er sammen om et år vil ungene dine ha noe med henne å gjøre, men du har da ikke noe med henne å gjøre.

Du trenger ikke like henne, du! 

 

 

Anonymous poster hash: 4e026...8d1

 

Nei, men synes det hadde vært ok og fått til en fint samarbeid alle sammen. Takk for svar. 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier nok barnet ikke skal ha noe med henne og gjøre for og roe deg ned, men det er jo ikke noe du har noe med, for har han vetorett på hvilken mann du skal ha?

 

Anonymous poster hash: 0a424...147

Som nevnt tidligere, hadde det vært fint med tanke på samarbeid. Det er barn i bilde. 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

At hun bare er en puledukke han bruker for å komme over deg...

 

Anonymous poster hash: 46f9e...381

 

Ja, er det venninnene mine og noen av hans venner også sier, men jeg vet ikke... Takk for svar! 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

 

 

 

Selvfølgelig sier venninnene dine det for å få deg til å føle deg bedre. Typisk kaklekjerringer. Da jeg ble sammen med eksmannen fortalte hans ekssamboer og hennes venninner rundt på bygda at jeg var en hore. Merkelige greier, siden jeg aldri har kysset eller klint med en gutt/mann før jeg traff eksmann og var jomfru første gangen jeg hadde sex med ham. Men som sagt, skikkelige kaklekjerringer har det med å spre rykter på bygda om noe de ikke vet en døyt om. Slutt å bry deg. Med mindre du kommer til å akseptere at han skal bry seg masse med hvem du dater og har sex med?

 

Anonymous poster hash: 6ffb6...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier det nok bare for å få deg til å slutte å bry deg. Du har jo ikke noe med hvem han er sammen med!

Har spurt han to ganger, så er ikke så farlig da. Har vært sammen i mange år. Men er fint om barnet kan vokse opp med foreldre som kan samarbeidet om barnet, selv om de ikke er sammen lenger. Takk for svar. 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og samarbeid med barn i bildet kan du ta når hun har hilst på barnet. Så lenge det ikke har skjedd så har du ingenting du skulle ha sagt hvem han har sex med eller dater når barnet er hos deg. Forstår ikke helt hvordan det kan ha betydning for barnet hvis barnet ikke har truffet den nye kjæresten.



Anonymous poster hash: 6ffb6...299
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen ved å ikke klare å holde sammen etter at man har satt barn til verden!

 

Anonymous poster hash: 787f9...0a6

Takk for svar! 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og samarbeid med barn i bildet kan du ta når hun har hilst på barnet. Så lenge det ikke har skjedd så har du ingenting du skulle ha sagt hvem han har sex med eller dater når barnet er hos deg. Forstår ikke helt hvordan det kan ha betydning for barnet hvis barnet ikke har truffet den nye kjæresten.

 

Anonymous poster hash: 6ffb6...299

 

Hva mener du? Er jo han og jeg som har snakket sammen om det? Vi har blitt enige om det sammen... Så hva mener du? 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting forandrer seg hvis puledukka blir gravid. Bern there...

 

Anonymous poster hash: e1672...45d

Hehehe ja, hva skjer da...?! ;) 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ting forandrer seg hvis puledukka blir gravid. Bern there...

 

Anonymous poster hash: e1672...45d

Hehehe ja, hva skjer da...?! ;)

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

 

 

 

Antageligvis det at man finner ut at dama aldri har vært noe "puledukke" og at det er bare de bitchete venninnene til eksen som rakket ned på mannens nye dame.

 

Anonymous poster hash: 6ffb6...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av

Har ikke likt alle av min x sine nye koner/samboere men vi har no klart å komme overens.

Jeg slapper av! Takk for svar. 

 

Anonymous poster hash: 7f2a4...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...