Gå til innhold

Ny abort på gang..nå mister jeg motet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så gøy HI! Jeg har sniklest denne tråden fra starten av og synes det er utrolig koselig at du har tatt deg tid til å oppdatere også etterhvert. Det gir så mye å lese gla'-historier! Lykke til i innspurten :)

 

Anonymous poster hash: 1489d...2a2

Takk anonym! Håper at noen leser denne tråden og finner motet til å fortsette og prøve. Og igjen; jeg vet at jeg har hatt det lettere enn mange andre her inne. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Dette var utrolig god lesing HI!! Akkurat nå har jeg det nøyaktig slik som du beskrev i det første innlegget ditt. Vi mistet i helga, og jeg har null tro på at det vil gå noen gang. Men historien din gir meg håp! :)

 

Gleder meg masse med deg, og kan tenke meg de fantastiske følelsene du sitter med nå <3 Kos deg masse med den lillejenta i magen, snart er hun i armene dine! :D

 

Håper det går bra med DrømmeSofie også, og at hun har født/skal føde snart :) 

Lenke til kommentar

Så koselig at du tenker på meg også, *Lucky-Baby*! Går bare bra med meg også, har startet nedtellingen til fødsel!

 

Så spennende med nedtelling DrømmeSofie :) Vet dere hva det blir? 

 

Jeg håper jeg en eller annen gang får muligheten til å komme inn på føden og drar derfra med en levende frisk baby, selv om det virker håpløst nå, så er det viktig å prøve å ikke gi opp :)

Lenke til kommentar

 

 

Så koselig at du tenker på meg også, *Lucky-Baby*! Går bare bra med meg også, har startet nedtellingen til fødsel!

Så spennende med nedtelling DrømmeSofie :) Vet dere hva det blir?

 

Jeg håper jeg en eller annen gang får muligheten til å komme inn på føden og drar derfra med en levende frisk baby, selv om det virker håpløst nå, så er det viktig å prøve å ikke gi opp :)

Vi får en jente, så det blir stas!👑 Gruer meg litt også da, for har egentlig alltid sett for meg at jeg skulle bli guttemamma!

 

Du må ikke gi opp!!💪😄👍 Legene er så flinke i dag, så lenge det er liv i både eggceller og sædceller, er det gode odds! I utlandet, spesielt i Sverige og Danmark, har de kommet en god del lenger på forskningsfronten! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ta kontakt med et sykehus i utlandet, hvis det ikke gikk denne gangen.... Jeg er overbevist om at det er en GRUNN for at man aborterer gjentatte ganger, spesielt når karyotyping/ gentesting ikke viser avvik! Hvorfor fester egget seg hvis embryoet ikke er levedyktig? Man kan jo egentlig si at selve biologien spiller oss et puss!?😳

 

Du må stå på og få medisiner, be om å få resepter slik at de ligger klare til du blir gravid!👍 Lykke til ❤️

Lenke til kommentar

Annonse

Så hyggelig med aktivitet på tråden min! Her inne vet man virkelig å holde sammen og backe hverandre opp.

Jeg nærmer meg termin, og er veldig spent på om hun kommer snart! Fødte en ukes tid før termin sist, og håper på det samme denne gangen. Godt å slippe overtid... Kryss fingrene for at alt går bra og jeg kommer i mål!! HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

 

 

 

Så koselig at du tenker på meg også, *Lucky-Baby*! Går bare bra med meg også, har startet nedtellingen til fødsel!

Så spennende med nedtelling DrømmeSofie :) Vet dere hva det blir?

 

Jeg håper jeg en eller annen gang får muligheten til å komme inn på føden og drar derfra med en levende frisk baby, selv om det virker håpløst nå, så er det viktig å prøve å ikke gi opp :)

Vi får en jente, så det blir stas!👑 Gruer meg litt også da, for har egentlig alltid sett for meg at jeg skulle bli guttemamma!

 

Du må ikke gi opp!!💪😄👍 Legene er så flinke i dag, så lenge det er liv i både eggceller og sædceller, er det gode odds! I utlandet, spesielt i Sverige og Danmark, har de kommet en god del lenger på forskningsfronten! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ta kontakt med et sykehus i utlandet, hvis det ikke gikk denne gangen.... Jeg er overbevist om at det er en GRUNN for at man aborterer gjentatte ganger, spesielt når karyotyping/ gentesting ikke viser avvik! Hvorfor fester egget seg hvis embryoet ikke er levedyktig? Man kan jo egentlig si at selve biologien spiller oss et puss!?😳

 

Du må stå på og få medisiner, be om å få resepter slik at de ligger klare til du blir gravid!👍 Lykke til ❤️

Jeg er jo også en av dem hvor befruktning og festing av egget i livmorveggen skjer veldig lett. Jeg har aldri hatt en prøveperiode uten å bli gravid, tror jeg!

Men for meg har det også betydd mange aborter.. Jeg tenker at det er noe feil i den delen av "systemet" som skal avvise embryo med misdannelser/feil i celledeling etc. Sikkert på molekyl-nivå.

Jeg har en teori om at de som bruker flere prøveperioder på å få positiv test opplever færre aborter. Om det er hold i den teorien aner jeg ikke. Bare noe jeg har spekulert på. At min livmor er mindre kresen, rett og slett. HI

 

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har født en vakker jente!! Min lykke er komplett, og det er familien min også. Om det var verdt alle tårene, usikkerheten, smerten, håpløsheten og angsten?: JA!!! Uten tvil.

Håper alle dere som ikke har fått det til enda følger snarlig i mine fotspor. Denne lykken unner jeg alle å få oppleve.

Takk for alle som har fulgt meg på denne tråden og heiet på meg.

HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Jeg har født en vakker jente!! Min lykke er komplett, og det er familien min også. Om det var verdt alle tårene, usikkerheten, smerten, håpløsheten og angsten?: JA!!! Uten tvil.

Håper alle dere som ikke har fått det til enda følger snarlig i mine fotspor. Denne lykken unner jeg alle å få oppleve.

Takk for alle som har fulgt meg på denne tråden og heiet på meg.

HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

GRATULERER SÅ MYE!!!👏❤️😍 Så utrolig godt å høre at du er i lykkelige omstendigheter! Kos deg masse og nyt tiden som går så alt for fort.... Her er det 10 dager igjen til termin, men krysser alt jeg har for at hun kommer snart!❤️

 

Go klem!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har født en vakker jente!! Min lykke er komplett, og det er familien min også. Om det var verdt alle tårene, usikkerheten, smerten, håpløsheten og angsten?: JA!!! Uten tvil.

Håper alle dere som ikke har fått det til enda følger snarlig i mine fotspor. Denne lykken unner jeg alle å få oppleve.

Takk for alle som har fulgt meg på denne tråden og heiet på meg.

HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

 

 

Hurra!!!! Gratulerer så masse <3

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

Svingte innom HA av gammel vane, savner samholdet her inne, og blir så oppløftet av å lese om de som får det til til slutt.

Her er det full fart med en jente som begynner å bli stor! Livet er så godt nå.

Jeg håper dere alle lykkes med prosjekt baby! Jeg heier på dere!

HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...