Gå til innhold

Stooor mage, uke 11!!


*Attpåklatten*

Anbefalte innlegg

Synes jeg har vel stor mage til å kun være 11 uker! Begynner å bli seriøst bekymret for at det er to der inne.... Venter tredjemann da, mulig det har noe å si. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også fått mye mage allerede. Er 10+5 i dag. Jeg er førstegangs så syns det er litt tidlig, men er to hos meg så er vel derfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også svær mage!! Mange bukser jeg ikke får igjen lenger :/ er 10 uker i dag. Det er seriøst litt pinlig altså;( 3. Gangs her også. Har dere lagt på dere i vekt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben : ) 11+ 5 her, kulemage og 6 kg pluss ; )) slå den !!! Er tredjemann og gikk opp 27 kg med de t andre også ! Er jo høy da 177 men allikevel... Gikk opp fra 69 til 96 kg hahaha så ut som en hval !! Pupper, rumpe lår og mage bare eser ut !!! Jommen godt jeg vet jeg blir normal igjen : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, godt å høre! Vekten er foreløpig grei, men magen strutter;-) Jeg har alltid fått stor mage raskt, men kan ikke huske den var såå stor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja den er det nok du som eier rekorden på, HH80 ;) har lagt på meg 2 kg til nå. Pleier å bikke 20 kg til slutt, så slipper nok ikke unna denne gangen heller nei. Meen kg'ene forsvinner heldigvis etterpå! Rart, jeg spiser ikke mer enn vanlig heller, det må være den treige forbrenningen som ødelegger alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper jeg holder den rekorden gjennom hele svangerskapet Hehehehe,, godt gjort når jeg har spydd hver dag også !! Kroppen min blir ba helt annerledes som gravid ! Rare greier !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten hos meg har faktisk gått ned 2 kg. Utrolig siden jeg er konstant sulten og ikke har spydd en eneste gang. Faktisk har formen vært på topp hele tiden, bortsett fra at jeg er innmari trøtt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor mage her og..!!2.svangerskap her,magen begynte å presse seg ut av de vanlige bulsene mine i uke 10..!!var nesten litt flaut,så godt det er gått 12uker og katten er ute av sekken;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor mage her også, jeg er relativt liten, så den er veldig synlig for alle :P er bare 10+2 og dette er min andre :) er sikkert en blanding av litt mage og litt oppblåst tenker jeg :) Har gått opp 2 kilo så lang, la bare på meg 5 kilo forrige svangerskap, så er spent på hvordan dette blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jah tidlig stor mage vet vi alt om :) er 12 uker imorgen og allerede 4 kilo opp.. :-/ har allerede hatt synlig mage i ca 2-3 uker.. Men fant frem magebildene fra nr 2 og hadde litt større mage da.. :) så regner med jeg blir like stor som sist jah :) jammen godt det kan gjøres noe med etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 3 kg, men magen strutter ja.. 2 mann her...:-P gikk også ooo 20 kg sist, men iallefall 17 (-baby) av desse var vann... var nemlig 17kg lettere 2 dager etter fødsel...:-P såe.. kjenner jeg ikke orker å bekymre meg over kiloene denne gang. ..:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...