Gå til innhold

Herregud, jeg er så forelska i Vegard Ylvisåker......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er bare så ufattelig teit, går å drømmer rundt om han hvordan han er og hvordan vi skulle hatt det sammen - hele den vanlige forelskelsesregla, men jeg har jo aldri truffet ham eller sett ham live. Skulle tro jeg var ei ungjente som var hysterisk etter Justin Beaber.

 

Ja, jeg kan vell si at jeg er i et lite bra ekteskap og derfor tror jeg at jeg har laget meg en slags fantasifigur som kan komme å redde meg eller noe sånt. En som ser meg å gir meg den oppmerksomheten, omtanken og kjærligheten som jeg så desperat savner. *Sukk*

 

I ekteskapet vårt er vell heller følelsene dalende - elsker ham. Er bare så utrolig vanskelig når man ikke føler seg sett eller elsket tilbake.

 

Vil så ha forelskelsen bort - føler meg utro rett og slett. Har ikke sakt dette til noen andre enn her. *Husk anonymknappen* Er vell kanskje ikke noe å gjøre enn og bare vente til Vegard svinner hen fra mitt minne.

 

Råd eller noen trøstende ord til et hjertesukk??

 

Anonym poster: 31f473f341e3cb83c922cfa484412d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei frøken.

 

Trist du sliter. Jeg er ingen god idé for deg.

 

For det første er jeg ikke så veldig empatisk. Jeg svetter lett og har hår på ryggen.

Jeg er lite oppmerksom. Spør meg om følelser og jeg kan ikke gi deg noen ting. Spør meg om norske flyplasser og jeg skal gi deg svar på alt du lurer på.

 

Jeg har stygge føtter, og eksem på hendene. Jeg jobber sykt mye og kommer aldri til å ha tid til deg.

 

Ønsker deg lykke til,

Klem fra Vegard Ylvisåker

haha ja særlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøken.

 

Trist du sliter. Jeg er ingen god idé for deg.

 

For det første er jeg ikke så veldig empatisk. Jeg svetter lett og har hår på ryggen.

Jeg er lite oppmerksom. Spør meg om følelser og jeg kan ikke gi deg noen ting. Spør meg om norske flyplasser og jeg skal gi deg svar på alt du lurer på.

 

Jeg har stygge føtter, og eksem på hendene. Jeg jobber sykt mye og kommer aldri til å ha tid til deg.

 

Ønsker deg lykke til,

Klem fra Vegard Ylvisåker

 

Takk for dagens spontane latter :D

 

Anonymous poster hash: a3c2c...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei frøken.

 

Trist du sliter. Jeg er ingen god idé for deg.

 

For det første er jeg ikke så veldig empatisk. Jeg svetter lett og har hår på ryggen.

Jeg er lite oppmerksom. Spør meg om følelser og jeg kan ikke gi deg noen ting. Spør meg om norske flyplasser og jeg skal gi deg svar på alt du lurer på.

 

Jeg har stygge føtter, og eksem på hendene. Jeg jobber sykt mye og kommer aldri til å ha tid til deg.

 

Ønsker deg lykke til,

Klem fra Vegard Ylvisåker

Haha!! Tror hun som skrev dette ble litt flau :-P og Vegard selv er jo alltid like sjarmerende ;)

 

Og jo, det er Vegard sine egne ord dette her. Bare se på denne linken, de sitter å skriver det der :-)

 

http://www.vgtv.no/#!id=70512&index=1

 

Anonymous poster hash: 8310c...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, så det akkurat på Tørnquist selv... Derfor jeg måtte inn på innlegget og sjekke selv, at de faktisk lagret det...Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, fantastisk! :D

 

Har vært hemmelig forelsket i de begge siden den gang jeg så de sitte å spise en pizza på en Dolly Dimples restaurant i Bergen, for mange herrens år siden! :P

Husker jeg ikke turte å spise, for var redd de så meg.. Kunne jo ikke ha pizzasaus klint ut i hele trynet. Og brus kunne jeg ikke drikke, da ville jeg jo fremstå som usunn! :P Spiste pent opp "ventebrødet" og skylte ned med et glass vann.. Så dro jeg over gaten på McDonalds å trøstespiste burgere, chips, og en sundae is + cola, mens jeg sukket over kjærlighetssorgen!

 

Den gang da.. Hoho..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Måtte bare inn å sjekke jeg og etter å ha sett Tørnquist.

:D

 

Utrolig bra!

 

Likte best uttrykket til mannfolka når Gunhild sa det var noe fra barn i magen forumet. :D

This aint everything girls... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Haha, ubetalelig!! Ler så jeg griner :)))

Monica?

 

Anonymous poster hash: ca17d...29d

Jeg heter ikke Monica. Ihvertfall gjorde jeg ikke det sist jeg sjekka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Haha, ubetalelig!! Ler så jeg griner :)))

Monica?

 

Anonymous poster hash: ca17d...29d

Jeg heter ikke Monica. Ihvertfall gjorde jeg ikke det sist jeg sjekka ;)

Da heter du det høyst sansynlig ikke nå heller. Metodene for endring av navn ble jo strammet inn etter den gangen noen endret kompisen sin sitt navn til Ronny Ponny Pling og det havnet på nyhetene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...