Gå til innhold

noen fra BODØ som kunne tenke seg å møtes?


sunflowers

Anbefalte innlegg

Den andre tråden ble ekstremt lang, så her er tråden for oss fra/i Bodø. Hvis noen er interessert, si i fra.

Har ei datter på tre år, og vi sier ikke nei til flere lekekamerater/venninner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodø er en liten by, så at du ikke får respons er ikke veldig rart. Jeg selv bor i bodø, men er ikke interessert i å treffe folk fra nettet her!

 

Anonym poster: 3ea6707362a29778ffbb1fe1b4a06af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

what?! tåpelige kjærring?

Du dytter og dytter tråden, da ville jeg bare gi deg en mulig årsak til at det ikke er noen respons!

Jeg skriver nesten aldri innlegg her faktisk så det har da ingenting med det og gjøre. Gi dere nå!

 

Anonym poster: 3ea6707362a29778ffbb1fe1b4a06af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø er en liten by, så at du ikke får respons er ikke veldig rart. Jeg selv bor i bodø, men er ikke interessert i å treffe folk fra nettet her!

 

Anonym poster: 3ea6707362a29778ffbb1fe1b4a06af8

Det kan da være noen som vil, selv om du ikke vil. veldig greit å dytte slike tråder litt, da det er mange som ikke sitter på nett 24/7. Jeg har selv flyttet fra Bodø, men hadde gjerne vært med om vi fortsatt bodde der.

 

Anonym poster: cae6e83d4a0efe268f7a89870769f760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter og dytte og dytte :P

 

Ingen som ønsker å bli kjent?

Har ikke blitt kjent med så mange som har barn i Bodø, så ville vært veldig koselig å bli kjent med noen som har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I norsk målestokk er ikke Bodø så veldig liten by. Og det er jo lov å prøve å få napp. Men typisk at en eller annen sur bodøværing må komme med et surt svar. Synd å si det, men mange bodøværinger er sure og har angst for å treffe nye mennesker. De holder seg stort sett til det gamle og trygge. Nå mente jeg ikke alle, men en stor del..

 

Anonym poster: 7fc1f159a0cdd032389e580dc3d2c48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I norsk målestokk er ikke Bodø så veldig liten by. Og det er jo lov å prøve å få napp. Men typisk at en eller annen sur bodøværing må komme med et surt svar. Synd å si det, men mange bodøværinger er sure og har angst for å treffe nye mennesker. De holder seg stort sett til det gamle og trygge. Nå mente jeg ikke alle, men en stor del..

 

Anonym poster: 7fc1f159a0cdd032389e580dc3d2c48c

 

Hehe.

Bodø er en by med veldig mange tilflyttere.

Har ungen din barnehage? Om ikke anbefaler jeg deg å ta en tur på åpen barnehage i sentrum (Barnas Hus).

Barnas Turlag arrangerer også trilleturer, tror ikke det bare er babyer med.

 

 

Anonym poster: e8a8178b3812e4df773b77d09764e9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I voksen alder er det nesten umulig å bli kjent med bodøværinger. De er et veldig lukket folkeslag

 

Anonym poster: d7fb865569d06989bb7dac72e695edab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går i barnehage ja, og jeg kjenner jo noen her med barn. Har venninner og alt det der, hehe. Men hadde ikke skadet å bli kjent med enda flere :)

 

ja, bodøværinger er vel veldig vanskelig å komme innpå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg bor i Bodø, men kjenner jeg er litt redd for å møte fremmede. Synes selv det er veldig vanskelig å komme i kontakt med folk her, så hadde vel ikke skadet å utvide nettverket litt :)

 

Men må desverre si at jeg vet ikke helt om jeg tørr møte noen, ikke enda hvertfall. Kommenterer her, slik at det blir lettere å finne tråden igjen, itilfelle jeg kjenner jeg har lyst :)

 

 

 

Anonym poster: 54d6ecaf5f6ccf2b0bc35814300ed8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...