Gå til innhold

Viss mannen min har lagt fra seg ronkehonkle i den ene bilen, og ronketeltet i den andre, kan dere tippe hvor mye jeg veier da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vær så snill damer, dette er helt krise!! Mannen min har tatt med seg både badevekta, ronkehonkleet og ronketeltet, så nå sitter jeg bare her og gråter... Hvor mye veier jeg? Skal jeg kaste ham på hue og ræva ut? Eller skal jeg konfrontere han med sametrusa som jeg fant? I tillegg har katten vår fått et nytt kull, hva skal kattungene hete??? Og en siste ting: Kan noen se om jeg er gravid? Har lagt ved to bilder av graviditetstester. Ved første øyekast så jeg ingen streker, men etter at jeg la testene i en blanding av neglelakkfjerner, eddik og likør, så dukket det plutselig opp en svaaaaak strek. Håper noen kan hjelpe meg!!!!

 

Anonym poster: d0c2ea09783e7723d8060fa07190f6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ta deg et glass hyllebærsaft og ro deg ned nå.

Aller først er det viktig og finne ut hvor han ikke har satt bilen.....

 

Anonym poster: f68990b948da20cf14f7176f01827e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen tester jeg? Driver du ap?

 

Jeg gjetter på frp.

 

Anonym poster: 5bf0bf407a6891f2d3fcaef926677b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde stramme opp biffgardinene litt syns jeg. Dessuten vanskelig å bli gravid med en mann som ronker i honkle. Prøv å gnu ronkehonkle mot dåsa en gang i blant, det skal øke sjansene betydelig. Etterpå går du å tar deg en bolle, samt passer kattungene for ørna.

 

Anonym poster: 0bfca937e1c21570d6794873b255f8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke svare deg seriøst på noen av spørsmålene fordi jeg irriterer meg sinnsykt over skrivefeilen honkle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i mannen. Han er en mannehore! Jeg senser at du ikke er gravid, men man man kan lett tro det utifra bilde du la ved.

Så du veier nok sju.

 

Anonym poster: 85578d3ecd9f0ce1ec1020b2e472788c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han tatt med seg ronkehånkle så ville jeg vært bekymret, og med tanke på at han har tatt med ronketeltet OG badevekta så er dette nok over for dere. Du veier nok 65 kilo, noe som er altfor mye med dine 135 cm.

 

Jeg savner forresten en sametruse o.O kan jeg få den tilbake?

 

navn til kattene, Mia, Pia, Sofia og Trond.

 

Jeg ser en graviditet på deg om ca 4 mnd. Da med en kar fra spania. Du reiste dit med tilgangen du hadde til mannens (da x) sin sparekonto, og kom hjem igjen gravid med tvillinger og herpes.

 

Håper dette hjelper.

 

Klem til deg

 

 

Anonym poster: 2c1f2d16a6880e3ff454f34d1b82fe21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke vil si om honkle var råsa, er det faktisk umulig for oss å svare på noen av spørsmålene. Men jeg svarer likevel. Svaret er fredag. Og ikke prøv å komme med mer informasjon i ettertid, for det kan du hvertfall droppe. Jeg blir helt matt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, takk for tipset om hyllebærsaft! Kan jeg servere det i bursdagen til 15-åringen i helga? Sammen med nypesuppe og rosmarinkaker? Forøvrig kom mannen min hjem nå nettopp, han hadde bare glemt hvilken garasje han hadde satt fra seg bilen. I tillegg lurte han på om jeg kunne sette opp ronketeltet i kjelleren og vaske ronkehonkleet hans. Er jeg slaven hans lizzom? Jeg kasta han på hue og ræva ut. Go me! Jeg sjekket i samme slengen eggene i eggekartongen, og de var ikke like hvite alle sammen?? Kan jeg saksøke Prior for dette? Trenger pengene for å kjøpe nye pupper, nye biffgardiner og ikke minst en ny badevekt...

 

Anonym poster: d0c2ea09783e7723d8060fa07190f6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg et glass hyllebærsaft og ro deg ned nå.

Aller først er det viktig og finne ut hvor han ikke har satt bilen.....

 

Anonym poster: f68990b948da20cf14f7176f01827e65

Hylleblomstsaft mener du :D

Fantastisk tråd forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du husket å måle rompesprekken? Hvis den er lang er du feit og da veier du sikkert 60 kg. Jeg syns du bør slanke deg litt!

 

Men hvis han hadde glemt hvilken garasje han hadde parkert bilen, hadde han to like biler da eller? Tyder på at du er gravid, siden mannen har gravidhjerne.

 

Best jeg ringer barne"værnet" !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som litt analsex ikke kan fikse - husk å bruke masse lube, da ...

 

Anonym poster: 031f1896c9a0c09925fc8be562545492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ronketelt?

aldri hørt om før..

 

Anonym poster: 55b265b613a4747099b49c7bbfb8736a

Det er noe man setter opp i Hagen, slik at mannen kan gjøre sitt fornødne der så slipper han å fryse ballene av seg i garasjen.

 

Når det gjelder den katten, hi, er du sikker på at det er din organiske naboens? Isåfall er ikke kattungene noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så hysterisk morsomt at jeg griner! Jeg blir nesten beskjymret. Jeg tror jeg tar meg ett kake stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...