Gå til innhold

Gi veldedighet til jul


Blomstogbier

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det flere enn meg her inne som skal gi veldedighet til jul?

Skal også gi ting ved siden av da, men gir også veldedighet, f. eks 200 kr i deres navn til en veldedighetsorganisasjon.

Så gir man til en god sak samtidig!

 

Har også kjøpt litt håndklær og pledd som støtter kampen mot brystkreft, det synes jeg er fine gaver, så gir man til flere på 1 gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi pleier å kjøpe julepresang til et ukjent barn i kommunen vår, som ikke har så mye. Vi får utdelt kjønn og alder, og handler inn presang til rundt 200 kr. I tillegg gir vi til Noah (dyrevernorganisasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt håndklær og pledd til støtte for brystkreftsaken?? Det er noe jeg kunne tenkt meg å kjøpe.

Synes, for å være helt ærlig, det er bedre julegave enn ei geit... (Altså, en sånn veldedighets-geit-greie...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt håndklær og pledd til støtte for brystkreftsaken?? Det er noe jeg kunne tenkt meg å kjøpe.

Synes, for å være helt ærlig, det er bedre julegave enn ei geit... (Altså, en sånn veldedighets-geit-greie...)

Jeg synes det er like bra, jeg :) ! Har ikke kjøpt geit, men har kjøpt endel kort fra kirkens nødhjelp. Folk har så altfor mange ting fra før. I allefall de jeg kjenner.

 

På KID har de pledd osv. I allefall her jeg bor.

Rosa fleecetepper, drikkeflasker og håndklær med brystkreftlogoen på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...