Gå til innhold

Fødeklar? Riksen?


Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

<p>Jeg har termin på mandag (20.08), så godt mulig vi møtes der ;) Håper på å ikke gå så aaaalt for lenge over, men hvem vet... Formen har vært ganske så god hele svangerskapet, men nå begynner jeg å merke tyngden godt og stivner lett i bekkenet foran.. Har en god gåstil for å si det sånn ;)</p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere? Jeg ble potte forkjøla på lørdag! :( Utrolig frustrerende akkurat nå. Fremdeles dårlig. Skal på Riksen på overridskontroll 10.30 i dag en uke over termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p>Har vært våken siden kl fem i natt med ganske jenvlige "vondter" der nede og i ryggen, så spent på om dette blir til noe.. Hadde termin i går.. Merker de blir litt mer intense nå, men har sendt mannen på jobb...</p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 19.08. Har fått time på over Rikshospitalet til mandagen for overtidskontroll. Håper jeg ikke trenger den timen. Dere andre som er over, har derevært til overtidsktr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Kanskje noe i gang i dag for deg da!! Jeg var på kontroll i dag.. Mormunnen er ganske forkorta, men fremdeles hard. Får ballongkateter i morgen. Om det ikke skjer noe da blir jeg satt i gang på torsdag fordi det er mye baby og litt lite fostervann i min korte overkropp.. :) Så de ville ikke la meg vente til helgen.. Det er det beste at det kommer i gang av seg selv, spesielt på grunn av tidligere hastekeisersnitt. Siden risikoen for det igjen er reell og noe mer økt om jeg i tillegg må settes i gang.. Derfor et par dager på meg først, og med forsøk med hjelp av ballong..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter nå fortsatt her, men skjønner at jeg ikke skal klage. Fortsatt en uke igjen til termin, MEN er såååå lei:(

 

Har vært en ny runde med modningsakupunktur for meg, så krysser virkelig fingrene for at det hjelper:)

 

Masse lykke til til dere som er over her, håper dere får snart og ikke minst at fødselen blir super:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra sykehuset med ballong... Nesten konstante mensmurringer.. Skal inn igjen tidlig i morg om det ikke skjer noe før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Fortsatt menssmerter, men ballongen sitter.. :P Håper på noe søvn før jeg blir innlagt kl 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...