Gå til innhold

Mamma med dårlig råd - gode og rimelige klær.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter skal begynne i barnehagen og trenger endel utstyr.

Men økonomien min tillater ikke utgifter til Reimadress og Eccosko..

Har dere tips til rimelige merker og evt tilbud for tiden på regntøy, parkdress, ulltøy osv?

 

Vet mange her sverger kun til de dyre merkene, men det har jeg rett og slett ikke råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært flink til å følge med på tilbudene.

 

Nå om dagen detter det reklame fra allverdens butikker ned i postkassen og alle har kampanjer i forbindelse med skolestart.

 

Fikk i dag avis fra Intersport og G-sport i posten, der var det kampanjer på alt fra gore-tex sko til parkdresser.

 

Jeg har fire barn selv og ikke råd til å "kjøpe til full pris når jeg trenger det", så jeg følger med. Ungene mine har stort sett alltid merkeklær de, Stormberg, HH, Ecco og Viking, men jeg har aldri betalt full pris på det.

 

De store kjedene som XXL og G-max har også stadige kampanjer, så følg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den pakken fra sport mann er bra :) hadde den ett år.

men som nevnt over, følg med på tilbud.

eg kjøpte nylig reimadress på halv pris :)

kjøp gjerne vinter klær på våren og vår klær på hausten da får du de beste prisene :)

litt vansklig og treffe på sko str da, men er ofte gode tilbud på det og :) anbefaler ikkje og kjøpe billige sko. de tåler ingen ting og er utslitt etter 2 uker. heller ikkje bra for barn med dårlige sko.

 

vil og legge til at du tjener på og kjøpe gode ting, de varer og varer. har prøvd begge deler og reima dresser varer lenger i str og ser like fine ut etter de er brukt så kan fint brukes til flere barn :) kan ikkje bruke de billige så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor du bor, men ta deg en tur til byen , MASSE tilbud nå. Kjøpte 2 gensere, 1 bolero, 1 skjorte, 1tynn bluse,2 par bukser i går til dattera mi som begynneg i 3 klasse.alt dette til 250 kr. Forige uke kjøpte jeg høst sko fra 599 til 149 kr på dna. Regntøy og vinterdress bør du kjøpe av godt kvalitet, se i sportsbutikker, mye tilbud på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Vanlige inne klær har de masse fint og billig på HM, det er det også fleece tøy g slikt. Der er det sak så gensere og topper for 25,- nå masse fint tøy:)

 

På kappAhl har de god billig vinterdress:)

 

Lindex har rimelig regntøy:) Name it har masse fint

Og salg nå:)

 

Bogerud tekstil har masse billig ull, votter, luer, hals, skjerf og skall dress som er super god i regn, kulde g alt! Ga vel 400 for den kanskje?

 

Håper du har noen av disse butikkene i nærheten:) lykke til:) Jeg kjøper heller ikke det dyreste når det finner gode rimelige alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i mnd noen ganger fler så samferer jeg hele internett på alle nettbutikker og ser hva tilbud og salg de har. og i løpet av den siste mnd har jeg bruktca 2500 på stæsj til snuppa og da alt fra; Parkdress, vinterdress, jakker til vinter og til sommern neste år, ulltøy for denne vinter og neste vinter, 3 joggedresser i forskjellige str, 4 bukser, 3 kjoler masse topper og gensere. luer og votter. Hovedsaklig på ellos, smartkids, ollebolle, going, lek mer, barnashus, babyshop, hm, lindex og laredute. Masse merker som ticket, reima, miniature, wheat, noanoa osv. Jeg har heller ikke mye å rutte med, men sparer litt i ny og ne, 500 der og 200 der, åsså tar jeg en runde å kjøper masse når jeg først er i gang, for da vet jeg at jeg har når tidn kommer og da til en billig penge. Smartkids er ypperlig syntes jeg, mye billig (på salg) og gratis frakt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...