Gå til innhold

Venter på mensen


MammaHåp1

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Krysser fingrene for at alt går bra på ul og at du får eggene på mandag :) så artig at dere to ligger helt likt altså :)

 

Jepp, er mandag blodprøven skal taes. Den mandag har hele veien vært så fjern.. så langt unna.. men nå er vi jo halvveis i denne arbeidsuka, vips så er helgen over og der er mandag! :)

 

Moro at vi alle venter på mandag <3

Ps. jeg går på testesmell kl. 16.30 idag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant, tiden går fort- syns jeg hvertfall:) så da er det bare å vente,,,vente å vente litt til:)

Ja krysser fingrene for at alt blir bra:)

Hehe, ja gjør d du:) kommer sikkert til å gjøre det jeg også når den tid kommer:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

To dager til UL, ja....spent på hvordan slimhinne-tykkelsen er denne gangen. Håper (!) at det er bedre enn de andre gangene!

 

Lykke til med testingen deres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også spent....er det vanskeligere å få å få tykke slimhinner medprogynova enn medvmedesin fra fersk forsøket skal tro?? Blir en del spørsmål:p la det bli fredag!!!!:)

 

Løvemusen, plag i vei!!!! Godt å ha noen å prate med, dere gjør hverdagen enklere:) takk takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere søte damene her inne altså <3

 

Ps. jeg fikk kjempe fin slimhinne av progynova!! Hadde langt i fra så mye utflod under ferskforsøket :) har mye mer trua nå enn ved fersk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest usababy

Håper det stemmer ang slimhinna, Løvemusen!

Mitt problem ved ferskforsøkene har vært nettopp for tynn slimhinne...derfor ville de forsøke å fryse ned eggene denne gangen og ta fryseforsøk for å bygge opp slimhinna. Jeg tar 5 progynova pr dag, og merker godt at jeg har mer tyntflytende slim-utflod nå. Håper det vil vise igjen på UL på fredag!! Denne gangen SKAL vi lykkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Du det er etveldig godt tegn! Dette gårveien for dere :-) jeg fikk skyggestrek nå så jeg er furt. Vet ikke hva den betyr jeg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg vet ikke.. den burde vært sterkere. Så er redd dette blir kjemisk graviditet IGJEN :(

 

Men jeg prøver igjen i morra, hehe! Hvis streken er borte mister jeg håpet. Alternativt er den sterkere... håper på det :)

 

Håper dere har en fin kveld :)

Jeg er i forvirra hjørnet idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander meg litt inn igjen i dag jeg da... :) Er jo like langt som to andre her... Mammahåp og usababy. :) Skal ha uttak på fredag nå, og innsett på mandag. Blir bra. Setter eggløsningssprøyta i kveld. Har ordna meg akkupunktur dagen som det er innsett da det kan ha positiv effekt :) Så krysser det jeg har for at at eggene som legges på fredag blir bra :)

 

åssen er det med dere i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for alle sammen. August blir bra. Kan jo ikke bli annet ennn bra når til og med sommeren har kommet til trøndelag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre , er meget spent på slimhinna fredag, jeg har hatt fin og tykk slimhinne de 2 ferskforsøka, men er vel litt mer bekymra siden dette er fførste fryseforsøket. Tomorrow!!!! Herlighet, allerede:D

 

Jeg velger å tro å håpe at den skyggestreken er et godt tegn løvemusen:)) det er fortsatt tidlig, har lest om de som har testa negativt frem til testdag for å så trste positivt testdag:D så det går an, * fingers crossed * men jeg vet hvordan det er tiden går såååå treigt de dagene før test, det eneste en tenker på. Jaja om et par uker ror jeg samme bat:)hihi

 

Det er bra poteta , håper du får ut mange fine egg:) dette skal bli en POSITIV august måned jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Skrev dette først på feil tråd hehe:

 

Lykke til på UL i dag, Mammahåp1 og Usababy!!! Jeg sitter her å venter på positive nyheter fra dere!! Håper det blir egg inn på mandag!

 

Jeg trekker meg litt ut av gamet, begynte å spotte i dag, men jeg er her for å heie på dere <3

 

og selvfølgelig, ha en fin fredag, det er straks helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Ferdig på ul, slimhinnen bare 6 mm...

Nå venter jeg på telefon fra Hausken. Lurer på hvorfor kroppen ikke responderer på medisinene...slimhinnen vil bare ikke bli tykkere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Ok men hvor tykk må den egentlig være??

Håper du får svar på hva som skjer nå fort, krysser fingre for at de finner en løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Bare 1mm??? det må da gå fort å få det opp da.. Litt ekstra progynova så er du i boks, krysser fingre, hold oss oppdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å lagt egg. Ble 5 egg i dag og veldig smertefullt å få dem ut, men satser på at de eggene er av god kvalitet. Blir spennende å høre fra eggsjefen i morra om de er blitt befruktet og utvikler seg sånn deg skal. :)

 

Håper den siste milimeteren kommer fort, sånn at alt er klart for uttakk og innsett :)

 

Løvemusen, det kan vel å bra ennå selv om du spotter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Gratulerer med fem gullegg :D

 

Sååå kjedelig at det gjorde så vondt, det må jo bli verdt det... spent på hvordan det går i morgen! Du må holde oss oppdatert, når i morgen får du svar da? Herlighet så nervepirrende :D

 

Spottingen har avtatt, var masse i dag tidlig. Så aner ikke. Har hørt om noen som spottet rundt rugedag 10 som var gravide nå. Men å tillegg bare få negative tester gjør meg deppa. Så vi får se, tester igjen i morgen tidlig, tilfelle egget ikke festet seg før i går når blødningen kom.

 

Venter på gode nyheter fra deg i morra! Prøv å kose dere i kveld og tenke på andre ting da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...