To streker!!
Skrevet 28 juli 2012 - 09:28
Nylig fylt 40, nyskilt, nyetablert med ny mann og gravid....?
Har to flotta barn fra før, 10 og 17 år. Eldstemann flytter hjemmefra i forb med skole nå til høsten. Og så kommer det faktisk en ny baby (hvis alt går bra)! Føles helt villt!!
- jomfru1964, Celcius73 og 5barnsmamma? liker dette
Snarvei til forumene
Skrevet 28 juli 2012 - 09:50
Gratulerer!! Nå begynner noen spennende uker/måneder.Er litt i sjokk her.... Nylig fylt 40, nyskilt, nyetablert med ny mann og gravid....? Har to flotta barn fra før, 10 og 17 år. Eldstemann flytter hjemmefra i forb med skole nå til høsten. Og så kommer det faktisk en ny baby (hvis alt går bra)! Føles helt villt!!
Skrevet 28 juli 2012 - 15:43
Skrevet 28 juli 2012 - 22:31
Skrevet 28 juli 2012 - 22:38
Du har heldigvis mange uker på å venne deg til tanken :-) Vi venter nr. 5 til sammen, og har kun fått spørrende reaksjoner på om vi er "gærne" mht antall barn, ingen som har kommentert alder. Det vil helst gå godt, og har du blitt gravid er det jo fordi du ikke er for gammel. Lykke til!!Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Ja, det blir spennende nå. Veksler mellom yr glede og baby-lengsel til negative tanker om alder og reaksjoner.....
Skrevet 29 juli 2012 - 00:23
Skrevet 29 juli 2012 - 08:18
Hva sier barnefaren da?
Skrevet 29 juli 2012 - 09:30
Dette klarer du bra! Lykke til med spennende måneder foran deg:-))
- mamma.no og eaglebeagle liker dette
Skrevet 31 juli 2012 - 11:11
Er så glad jeg fant dette forumet! Jeg kommer nok til å henge litt her, ja.
Jeg er veldig spent på ungenes reaksjoner når de får vite det, særlig hun eldste. Når fortalte dere til ungene om kommende søsken? Jeg har de to andre gangene holdt tett for andre enn pappaen frem til 12 uke.
Og når tar man disse testene; duo og evt fvp/morkakeprøve?
Må vel bestille legetime snart. Tenkte å vente et par uker til verste ferien er over. Vanskelig å komme i fra på jobb også pga feriebemanning.
Barnefar er glad og litt skremt. Han har ingen barn fra før, og har frontet et ønske helt fra start. Vi bestemte oss for å prøve, og var inneforstått med at det kunne ta litt tid. Hormonspiral fjernet i midten av juni, og vips!! Hans reaksjon; Allerede!? ;-) Effektivt, ja...
- Celcius73 liker dette
Skrevet 31 juli 2012 - 14:37
Dessverre, eller kanskje heldigvis, var jeg såpass mye kvalm, at de tre eldste barna av naturlige årsaker ble informert litt tidligere likevel. Var redd de skulle bli engstelige over at jeg stadig løp på do og brakk meg. Vi forklarte de om prosessen og at ting jo var usikkert. De var flaue over at vi har sex, men reagerte ellers positivt. Særlig de to eldste guttene har vært utrolig søte, og oppfører seg nesten som små fedre. Lurer på masse, hjelper til og passer på meg liksom som nå trenger mye hjelp. Alt i alt vil jeg si barna og familien har reagert veldig positivt, og vi gleder oss nå veldig!!!
Skrevet 02 august 2012 - 05:48
Skrevet 02 august 2012 - 07:26
Har du gått så lenge uten å vite at du er gravid?
Kvalme: Tja spise regelmessig, drikk farris med eplejuice, lovehearts, mandler, ikke stresse. Pass på å hvile nok. Jeg var ekstremt kvalm fram til ca uke 23...ikke særlig gøy.
Det er helt normalt å kjenne stikninger og murringer i magen, det er livmoren som strekker seg for å gi plass til den voksende babyen
Lykke til med svangerskapet!
Skrevet 02 august 2012 - 07:54
- eaglebeagle liker dette
Skrevet 02 august 2012 - 08:18
Og det er bare å spørre om alt du lurer på!
Skrevet 02 august 2012 - 08:41
Gratulerer!! Vi blir flere og flere her,det er bra:-)))
Skrevet 05 august 2012 - 18:32
Skjønner jo at det nok er en grunn til at det avbrytes, men trist er det likevel.
Skrevet 06 august 2012 - 08:02
Det du ihvertfall vet ER at du fortsatt kan bli gravid,og det ganske lett:-) Så ikke gi opp.
ønsker deg alt godt.