Gå til innhold

Det mest perverse du har gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var på en lukket klubb, ikke sexklubb, men var egne rom/steder hvor det var lov å ha sex slik at man kunne ha seg uten å være i ansiktet på andre på utestedet. Endte opp med å fingre hun ene jeg ofte dro dit med og fikk henne til å sprute. Det var mange folk som gikk rundt og en bekjent av oss fikk jakken dusjet av henne. Han holdt en halvliter med øl, skvatt, så ned på jakken og så på oss. Dama holdt på å le seg ihjel. 

Ellers kjørt bil etter et par øl, da jeg fikk invitasjon til trekant på msn. Likte å kunne fingre to jenter å være inne i dem samtidig. 

Sex på bademadrass i havet. Litt under vann da. Klønete, men morsomt. Sex med ski på beina. Langrennstur på fjellet. Doggy. 

Anonymkode: 4f51e...0a6

Fyllekjøring og urinering på andre mennesker (som mest sannsynlig ikke ønsket å bli pisset på)....du verden så sjarmerende.

 

Og jo, det er urin som kommer når kvinner "spruter".

 

Anonymkode: 03c85...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.7.2018 den 13.16, Anonym bruker skrev:

Fyllekjøring og urinering på andre mennesker (som mest sannsynlig ikke ønsket å bli pisset på)....du verden så sjarmerende.

Og jo, det er urin som kommer når kvinner "spruter".

Anonymkode: 03c85...8d0

Skjerp deg ditt idiotiske menneske. Ingen ba om et moralpoliti her inne. Du driter deg bare ut!

Anonymkode: 4f51e...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjerp deg ditt idiotiske menneske. Ingen ba om et moralpoliti her inne. Du driter deg bare ut!

Anonymkode: 4f51e...0a6

Den dagen det ikke lenger er lov å påpeke at fyllekjøring er litt teit da melder jeg meg ut herfra.

Den som driter seg ut mest er vel neket som tror hun kan diktere hva andre mennesker skal skrive😂🤣

Anonymkode: 03c85...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet to  menn på vei hjem fra byen. 

Først en  så en annen like etter. 

Anonymkode: 204c2...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora til venninna mi hadde en betydelig yngre elsker for en tid tilbake. Hun 43, og han 28. Venninna synest det var dritflaut. Vi var 19 på den tida. 

De skulle bare ha visst at jeg " tjuvlånte" ham noen ganger.   :fnise:    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.10.2012 den 11.01, Anonym bruker skrev:

 

Godt mulig at noen har de enda, men det er ti år siden det skjedde, og har aldri hørt noe om det.. Og det var før digitalkameraene, så jeg håper at filmen ble borte, eller at det var for mørkt eller noe sånt noe :P

Fysj, blir flau bare jeg skriver dette.

Til info så fantes det digitalkamera for 10 år siden 😛 Og mobil med kamera :P

Anonymkode: c5226...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til info så fantes det digitalkamera for 10 år siden 😛 Og mobil med kamera :P

Anonymkode: c5226...c2b

Om du ser litt nøyere etter er svaret du poster på fra 2012. Var nok ikke veldig vanlig med digitalkamera i 2002

Anonymkode: a8f7c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har knullet 4 menn i dag. 

Anonymkode: 204c2...478

Æsj. Håper du bruker kondom. 

Anonymkode: 26668...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Æsj. Håper du bruker kondom. 

Anonymkode: 26668...bca

Har nok helst tro på at noen kjeder seg på lørdagskvelden ja.

Anonymkode: 0fcdb...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har sex med min kvinnelige leder i arbeidstiden.

Anonymkode: ff3eb...4f5

Stilig. Er du kvinne eller mann?

Anonymkode: a8f7c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stilig. Er du kvinne eller mann?

Anonymkode: a8f7c...31d

Kvinne 

Anonymkode: ff3eb...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex på verandaen her i forige uke. Mannen er litt mer prippen på å gjøre sånne ting, men jeg hang et pledd over solstolen som skygget for innsyn fra gangveien.
I dag hadde vi også sex på verandaen. Tror ikke vi tenkte på det innsynet i dag gitt. Dette var i formiddag hvor eldste var hjemme, og yngste var ute. Eldste kom ut av rommet sitt like etterpå, og yngste kom hjem like etterpå.

Tenner forresten utrolig på tanken om å ha sex ute, både med mannen, men også alene. Har flere ganger onanert når jeg har vært ute på tur- dette da om sommeren når jeg har lite/ingen klær på. Elsker å kle av meg mest mulig når jeg kommer utenfor typiske turområder. Har flere ganger gått naken. Det er på disse turene jeg har lært meg å squirte. Elsker det når det blåser litt og jeg kjenner vinden på klitten.

Anonymkode: cd3da...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2018 den 14.44, Anonym bruker skrev:

Den dagen det ikke lenger er lov å påpeke at fyllekjøring er litt teit da melder jeg meg ut herfra.

Den som driter seg ut mest er vel neket som tror hun kan diktere hva andre mennesker skal skrive😂🤣

Anonymkode: 03c85...8d0

Kritikken er off topic i denne tråden. Det er så populært å være moralpoliti og være både fordømmende og belærende her. Tråden er ikke en "er dette innafor" tråd, men en oppfordring til andre å dele sine erfaringer som trådstarter også bidrar til. Alle vet at det er straffbart å drikke alkohol og kjøre. Da er kommentaren bare digitalt søppel. Helt unødvendig. Skriv heller det mest perverse du har gjort, som er hele poenget. 

Anonymkode: 4f51e...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2018 den 23.17, Anonym bruker skrev:

Æsj. Håper du bruker kondom. 

Anonymkode: 26668...bca

Er ikke det en selvfølge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med to stykker rett etter hverandre. De visste ikke om hverandre😅

Anonymkode: e1e22...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en sexvideo ute på nett av meg som blir tatt av to menn samtidig mens en butch dame leker røft med brystene mine. Ansiktet mitt er heldigvis ikke synlig 🙈

Anonymkode: 9d2c0...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva som er det mest perverse.. jeg har hatt sex med tre menn samme dag, den siste var min mann. Men jeg har også blitt slått gul og blå i forbindelse med sex. Og jeg rimmer alltid den ene partneren min når vi møtes for sex, noen syns jo det er perverst. Og, jo! Jeg har blitt tvangstatt i rumpen og måtte si at jeg var horen hans mens han gjorde det. Alt frivillig og samtykkende, så klart, jeg er pervo 😄

 

Anonymkode: a8f7c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 13.16, Anonym bruker skrev:

Og jo, det er urin som kommer når kvinner "spruter".

 

Anonymkode: 03c85...8d0

Herregud, hvor gammel er du? Lær deg mer om kvinnekroppen og sex før du uttaler deg. Squirting er IKKE tiss, men det kan skilles ut litt urin hvis man ikke går på do og tømmer blæra før man skal ha sex/fingre. Regner heller ikke med at du noen gang HAR squirta for da hadde du visst det ikke er ren urin. Det verken smaker eller lukter som urin (så fremst du ikke har vært på do før du får sprutorgasme) og squirtinga kan ha en litt tjukkere konsistens enn tiss. Så jaa, ikke uttal deg om noe du tydeligvis ikke vet noe om. 

Anonymkode: d075c...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snike seg vekk i et bryllup, å ha sex i en bil med en 22 år yngre mann. Med selskapskjolen i en ball rundt livet i et baksete.

Anonymkode: 0fcdb...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...