Jeg har et barn fra før som snart fyller 6 år. Etter det svangerskapet har det desverre gått dårlig på gravidfronten. Vi har forsøkt på barn nå siden 2009. Jeg har nå hatt 4 MA i uke 8-9, oppdaget i diverse andre uker. Jeg har hatt 5 revisio. Jeg har vært utredet for habituell abort, men de fant ingenting galt med prøvene. Jeg skulle likevel forsøke med Klexane og Albyl- e i håp om at det kunne hjelpe. Det gjorde det ikke, og neste gang skal jeg prøve Klexane, Albyl- e og Crinone. Har noen erfaring med Crinone? Jeg ville egentlig ha dette forrige graviditet, men fikk ikke pga . sekretæren mente "de ikke hadde til vane å skrive det ut"
Jeg var inne på sykehuset for sjekk nå, men de fant ingenting og sa at det var vanlig at en går gjennom 5 spontanaborter etterhverandre og at sjansen var 50% minst for at neste svangerskap skulle gå bra.. Jeg har jo naturligvis ikke troen på det, men får håpe jeg tar feil.
Så nå venter enten IVF på oss i september, eller en stk. hjemmelaget vidunder på oss.
Håper å lære litt av andre her inne