Gå til innhold

Har du sett noen ha sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På ordentlig selvfølgelig, ikke på film.

 

Jeg har ikke gjort det. Har HØRT naboer ha sex noen ganger, og det har vært ekstremt opphissende. Bortsett fra ett par som gjorde det veldig høylytt veldig ofte, slik at det ble bare irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. En kort periode, da jeg var singel, hørte jeg stadig vekk naboene holde på. Tvangsmessig rytmisk timinutters greie. Men det plaget meg da. Nå gjør det meg ingenting lengre...

Men til tema. Jada. Jeg har gått rett på noen på stranda. Og det var innmari guffent.Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har jeg.

Moren og stefaren til en venninne av meg. Var vel 17 år, Da jeg måtte inn å hente noe, etter at vi eeegentlig hadde dratt.

 

Maks flaks at soverommet er beint inn fra inngangsdøra, og at soveromsdøren var åpen...

 

Sa det selvfølgelig ikke til venninnen min, eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gikk inn i rommet hvor en venninne ride en mann som hadde sjekket henne opp :P Var ikke med vilje, konstaterte bare at her var noe på gang sa "kos dere" og gikk ut igjen ... Men det ble jo slik at festen fikk vite hva som skjedde og de fikk flere på besøk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg, men mannen min har. Han var på besøk hos en kamerat som hadde ordna ei dame som mer enn gjerne ville ha med mannen min på en trekant:-P

 

Sleip dame som hadde siklet etter han lenge, og en kompis som "deler alt" med mannen min. Ikke måte på hvor close han noen ganger kan være.

 

Uansett, han kom hjem veldig tidlig, og holdt seg litt unna kompisen ei stund merket jeg. Hvorfor sa han plutselig lenge etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere ganger. Syns det er opphissende, spesielt siden jeg ikke klarer å ha sex med folk jeg ikke har følelser for. En fin ordning da å se på andre i steden. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var 19 og var på ferie med familien. Mor og far hadde eget rom, og skulle bare inn å hente noe. Møtte en ulåst dør, og min far var på vei til å entre min mor... Bildet har brent seg på netthinna for alltid, men var heldigvis såpass gammel at vi tok det hele med et flir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som banker på mer? Jeg ville aldri ha gått inn på et soverom uten å banke på, selv om jeg egentlig trodde det ikke var noen der. Samme med toalett. Og spesielt om ens foreldre er der inne.

 

Jeg overnattet hos en venninne en gang, og med i planene var en liten bytur. Skulle ikke være noen andre enn oss der. Våkner av at en fyr hun kjenner driver og tar henne bakfra. Og det bare 15cm fra ansiktet mitt, slik at jeg nå har bildet fastbrent for resten av livet, siden campingsenga mi selvfølgelig sto plassert sånn at jeg så "rett inn" i aktiviteten... Klarte aldri forholde meg til henne etter det der. Spesielt siden de bare fortsatte, etter de ble oppdaget. Tidligere venninne er nå en fjern bekjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på en trekant med en venninne og en gutt på fest da vi var 17-18 år. Da så jeg jo henne ha sex med gutten (og hun så meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha morsom tråd, særlig du som så at pappa entret mamma...Uæææhhh!

 

Har sett meg selv på film (jeg og samboeren tok opp), det var veldig veldig rart! Ble mest opphengt i magen min som hang hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg måtte også le litt av deg som så din far "entre" mor! kan tenke meg det var litt traumatisk en liten periode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmhm, på en fest ja. Venninnen min og typen hennes hadde hatt en. Voldsom krangel, en masse.drama. Han gikk inn til henne på rommet for å snakke med.henne rett etter jeg var der. Også tenkte jeg skulle se til de. Å der var de i full gang. Var jo bekymret, men trengte ikke å vær.det fant jeg ut. Heldigvis hadde jeg en til venninne som fikk dele det synet med meg, men hun sto der lengs. Vi alle var ganske så fulle den kvelden.

 

Andre episode var når jeg var 6 år, vi var på hytta med bestemor, samboeren hennes og hans bror. Jeg og mamma delte.rom. Jeg hadde ikke helt sovnet, men latet som når hun kom inn. Å der fikk jeg se mamma og den ekkle broren. Han ga henne oraosex rett forran meg, snakk om 1 meter fra. Jeg visste ikke hva det var som skjedde den gang, men dette har brent seg fast hos meg også, syns de kunne tenkt seg litt. For hun oppdaget at jeg våknet, også ba hun meg om å sove, også forsatte de igjen :s

 

Ellers så har ikke min mor alltid vært så flink å lukke dørene på rommet, så da blir det hyling og stønning der inne.

 

Hun er ikke helt god, men det er ikke de eneste grunnene til at jeg ikke ønsker kontakt med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, uff har kommet over sønnen min og jenta hans.....det var IKKE moro. De er 16, og jeg visste de var aktive, men det er også et bilde som sitte på netthinna. De oppdaget meg heldigvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett glimt av andre på fest ol.

Det er ett par som legger på nett når de skal ha sex utendørs i nærområdet. Kanskje titte på de en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på stranda faktisk.. Vi kom over et par som hadde seg på fjellet på strand. Var faktisk ganske pinlig, for de ble faktisk sure for at det kom folk dit. Dette var en offentlig badeplass, veldig populær om sommeren, med masse unger som løp rundt. De lå midt i alle liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en tidligere venninne av meg og jeg hadde ikke rukket siste bussen hjem så vi fikk overnatte hos en kompis av venninnen min. Vi lå på samme rom, jeg lå på en madrass på gulvet og hun lå i hans seng. Det tok ikke lange tiden før de begynte å holde på og han kom i munnen hennes... jeg lå med ryggen til og prøvde så godt jeg kunne å ignorere det som skjedde bak meg. jeg synes det var kjipt gjort av dem, jeg lå liksom en knapp meter unna og hun hadde tross alt en kjæreste fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,flere ganger.Vi er en litt åpen gjeng,så man kan fint finne på å gå inn til noen når de har seg.Har også hatt sex flere ganger med andre i rommet,samt hatt tre- og firkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forelsket i en fyr en gang. Vi var masse sammen, men det ble ikke noe forhold. En gang var vi hjemme hos en venninne av ham etter at vi hadde vært ute sammen. Vi skulle overnatte, jeg på en sofa i stua og han inne på hennes rom. Jeg lå med ørene på stilk for å høre om det skjedde noe, grønn av sjalusi. Det tok ikke lang tid, så hørte jeg dem begynne. De drev på der inne, og jeg lå på stua og grein. Etter en liten stund stod jeg opp og tok taxi hjem. Det var en kjip opplevelse.

 

Men jeg har også hørt naboer ha seg, og det har jeg syntes var opphissende. Har ikke sett noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett både foreldre og besteforeldre:/

Værste var besteforeldrene mine, fikk se bestefar naken bakfra Tre seg inn i bestemor...heldigvis merket de ikke meg..

Men kom ikke på besøk på en god stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg var på ferie med familien mens jeg og broren min fortsatt gikk på barneskolen så var ikke gamle jenta.Det som skjedde den sommeren brant seg inn på netthinnen min og hverken jeg eller broren min har noensinne fortalt noen om det som skjedde.

 

På natta når jeg og broren min skulle sove,gikk foreldra våres ut av rommet for så å tenke å ikke komme tilbake før vi hadde sovna;problemet var bare at vi ikke fikk sove i det hele tatt og når de kom tilbake var de tydelig påvirket av alkohol,ihvertfall mamma,for hun bare lo og fniste konstant.Pappa prøvde jo å få henne til å være stille,så de ikke skulle vekke oss,men uten at noen av dem visste det,ble vi jo bare mere våkne da de kom inn,men merket ingen ting siden vi begge lå med ryggene våres mot senga deres.

 

Så når de hadde lagt seg og vi trodde begge at nå sovner de nok snart,så begynte jo pappa å flørte med mamma og særlig en klein ting jeg husker han sa var" Skal vi to leke"?

Skikkelig pinlig :rodme: asså.

 

Mamma prøvde å stoppe han,sa ting som at "hva med unga,vi må være stille,må ikke vekke dem,hva skjer om de oppdager oss"?

Men det hjalp dessverre ikke hva mamma sa,så der lå jo vi rett ved siden av senga deres,med ryggene mot dem og spente alle muskler i kroppen for å ikke lage lyder og passe på å ikke avsløre at vi var våkne og fikk med oss absolutt alt som skjedde.

 

Heldigvis får man si,så reddet broren min situasjonen;han latet som at han plutselig våknet,sa til mamma at han måtte på do(han pleide alltid å våkne på natta at han måtte på do),så da hørte vi jo pappa begynne å grynte og bad mamma stå opp og gå å hjelpe broren min.

Pappa var nok ganske furten av at de ble avbrutt,men alle la seg til å sove og vi sovna jo til slutt,men jeg skal love dere en ting,det var ikke enkelt å sove den natten.

 

Dagen etter ble vi barna sendt ut for å leke,selv om det var dårlig vær.

Da satte vi oss ute på en lekeplass inni ett lekehus med tak over,mens vi snakket ut om hva som hadde skjedd og vi lovet hverandre at vi aldri skulle fortelle noen om det vi hadde sett.



Anonymous poster hash: 81691...92f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. Foreldrene mine. Æææææsj. Sitter som klistret på horhinnen



Anonymous poster hash: 4bdd1...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen, men vet at noen har sett/hørt meg.

 

Var i begynnelsen av 20 åra, så hadde jeg et avstandsforhold til en fyr, vi møttes på halvveien. Vi hadde piknik langt inne i skogen med ei elv som rant litt unna. Trodde ikke det var folk der, så vi hadde sex. Fort gjort og med det meste av klær på og lite lyd.. men når vi skulle gå så så vi en mann som stod litt lenger ned å fiska i elva.. det var ganske tett skog så tror egentlig ikke han hadde sett noe.

Men jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv!! Det er over 10 år siden men jeg tenker ofte på det å får en helt forferdelig vond følelse i meg for det var så flaut!

 

Anonymous poster hash: 5c04f...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min og jeg var på tur i "syden". På kvelden satt vi på terrassen og hygget oss med et glass vin.

Så fikk vi øye på et par som var i full gang nede på stranden.

Nå hadde vi kanskje drukket litt mer enn ett glass vin. Vi lo så vi holdt på å tisse på oss, prøvde å ta bilde (gikk dårlig) og endte opp med å heie (!) på dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...