Gå til innhold

***IKM uke 28***


Fomle84

Anbefalte innlegg

Oioioioi. Tok en billigtest i morges, og den er svakt positiv (ser definitiv to rosa streker). Tenker jeg venter et par dager og tester på nytt, for å se om den er blitt sterkere og da også slenger på en digital test om streker er sterkere :-D

 

Har følt meg gravid lenge, så jeg er ikke overrasket over den ekstra streken. Har vært kvalm hver dag siden el, trøtt, må på do om natta, halsbrann, noe mat smaker annerledes. veeeldig ømme pupper de siste 2-3 dagene (enda verre i dag) og stikkninger over livmora.

 

Så får vi se hvordan testen slår ut igjen om et par dager. Venter med å skrive meg som gravid til sterkere test/digital test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til deg, Florida11:-)

 

a87- så synd med tanta..Ønsker deg lykke til videre!

 

Her har jeg begynt å spotte litt i dag, noe jeg som regel gjØr dagen fØr mens(sorry detaljer), så det betyr nok at det ikke gikk denne pp. Spotter imidlertid kun bittelitt(mindre enn vanlig), så har et mikroskopisk håp frem til i morgen. Har korte sykluser(24-25 dager) så ikke lenge til neste egglØsning iallefall;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Florida11 :D

 

Ånei sÅ kjedelig A87! Jeg trodde garantert at du var gravid siden du fikk to streker...

 

Lena - ikm idag og ingen tegn til tr... Høres lovende ut! Du fÅr holde oss oppdatert :)

 

mammadrøm - det er hvertfall en fordel med korte sykluser. Ikke lenge til neste eggløsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Spire ønskes! Her har jeg akkurat testet negativt, 11dpo så for tidlig å teste? Kan håpe iallefall, selv om det egentlig gjorde at jeg mistet litt troa denne pp. Tenker neste test blir torsdag morgen, 13dpo. :) Får håpe det kommer flere positive tester denne uken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alene hjemme i kveld, og i et kjedsomhetsøyeblikk klarte jeg altså ikke å dy med for å ta en test. Den viser en svaaak strek, men er redd det bare er en skyggestrek... Ikke lett å bli klok på sånne ting! Ikm i morgen eller torsdag.

 

Men nå- SKAL jeg ikke teste noe før jeg evnt er over ikm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens :) jeg er hoppende glad å har vært hos lege i dag å blitt henvist til tidlig ul siden d gikk galt sist så nå kan jeg glede meg til jeg får time i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt!! Så morro:D

Og lykke til i neste pp til dere som har fått tr på besøk!

 

Jeg har ikm i morgen og kjente i dag noen rare små stikkninger i underlivet....tenkte med en gang at dette Må jo være et godt tegn,for husker fra sist gang at jeg kjennte det før positiv test. men så kommer tvilen igjen.

Blir spennende å se på fredag tiiiiiiiiidlig morgen når jeg skal teste ;)

 

Håper på mange hoppende glade damer denne uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vente likevel, ikm i dag, negativ test.

 

Da må jeg vente på tr eller eggløsning.....kjipt å ikke ha peiling på når og evt hva jeg får. Får vel helgardere i ukene framover med hanky panky to-tre ganger i uka ;)

 

Ha en fin onsdag damer! Følger med dere videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag over ikm jeg nå, tok en test idag som var negativ..

Føler vi ikke traff el så godt denne pp, men holder håpet oppe så lenge tr ikke viser seg :-)

 

Hvordan går det med dere andre, jenter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg har regna litt feil, IKM er på fredag, ikke onsdag... Tok en test i dag, den viste negativ.. Noen som vet om disse billigtestene trenger mer eller mindre hcg enn slike du får kjøpt på apoteket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsfriken - det jeg har hørt er at billige-testene er mer sensitive og kan påvise positiv test før de på apoteket..

Jeg er en dag forbi ikm nå og har bare testet med billige-tester, enda negativ..

Vet ikke helt jeg, noen andre som vet mer om disse testene? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg har regna litt feil, IKM er på fredag, ikke onsdag... Tok en test i dag, den viste negativ.. Noen som vet om disse billigtestene trenger mer eller mindre hcg enn slike du får kjøpt på apoteket? :)

 

Da jeg var gravid forrige gang testet jeg positivt på billigtest allerede 3+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lyste digital test "Gravid". Jippppppiiiiii!!! Jeg er 4+0 :-D

 

Det er nå 5 mnd siden jeg mistet sist, så endelig. Har mistet tre ganger på rad det siste året, så denne gangen håper jeg spiren sitter i 9 mnd altså. Jeg har fått resept på Crinone og Albyl-E som skal forhåpentligvis hjelpe meg å holde på den lille.

 

Gratulerer også til Spire ønskes! Vi sees vel i 1.trimester :-) Håper det går veien for flere av dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

*~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

*Wilma+baby

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdi

*Mamma til prins 2012

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

*Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

*Spire ønskes:)

*Florida11 :-)

 

************************

 

Ny pp

*Fomle84

*PeppaPig

*Anonym87

*88frøken

 

************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå gratulerer så masse Florida11, så kjekt og høre :-D

Håper vi andre kommer etter deg og spire ønskes snart, tvi tvi :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Florida! Det går nok veien denne gangen!

Jeg klarte heller ikke å holde meg fra å teste idag. 12 dpo og på morran, og helt blendahvitt!:( Nå skal jeg vente til IKM (sier jeg til meg selv iallefall...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

*~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

*Wilma+baby

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdi

*Mamma til prins 2012

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

*Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

*Spire ønskes:)

*Florida11 :-)

 

************************

 

Ny pp

*Fomle84

*PeppaPig

*Anonym87

*88frøken

*AgyBirdie

 

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei så kjedelig agybirdie..

Masse lykke til neste måned <3

 

Kjenner det er så kjedelig og gå rundt og vente og ikke vite, en dag på overtid nå.. Bare negative tester, føler meg ikke særlig gravid heller :-/

Håper vell egentelig bare tr kommer, sånn at vi kan forsette prøvingen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten sol hilsen fra nydelige Hellas :) deilig med ferie, men vi er litt spente, tester nok på fredag,2 dager før ikm...

 

Gratulerer Florida og spire ønskes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig Mmbaby, kjenner jeg lengter nå :-) Skal reise i august!

Blir spennende med testingen din da, noen symptomer? :-)

Nyt resten av ferien, Hihi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille trille ♀

Testet i dag på ettermiddagen og fikk en svak strek, men slipper ikke jubelen løs for jeg har ingen symptomer og ingen følelse av at jeg er gravid.. Tester igjen i morgen med morgenurin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så spennende lille trille :-) Hvilke tester bruker du?

Krysser fingre og tær for at den er sterkere imorgen på morgen urin :-)

Jeg går rundt med litt murringer i magen nå, så føler at tr kommer snart :-/ Men lov og håpe så lenge den ikke viser seg :-)

 

Hold oss oppdatert da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murrer i magen her og. Er senil og husker ikke om det pleier å gjøre det to dager før mensen kommer, men tror egentlig ikke det... Har murra mye tidlig før, men husker heller ikke om det har vært såpass tidlig i en eventuell graviditet :-/ Har en magefølelse, men tror ikke helt på den ;-) Tror jeg uansett kjøper meg en test eller to i morra :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Så flott å se flere gravide her! :-) Gratulerer!

 

Vurderer å ta en test imorgen. Har faktisk klart å ta vente til nå! ;) Jeg kjenner noen murringer, men er redd det bare er mensmurringer egentlig.. Er så redd jeg hadde forsinket el, men det får jeg tidsnok vite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...