Gå til innhold

***IKM uke 28***


Fomle84

Anbefalte innlegg

Sjekker ut for en uke ( usikker på om vi har nett på hotellet i Hellas ) skal bli deilig med sol og 30 grader. Bare jeg og min kjære :) Lykke til med ikm uka alle sammen. Måtte det bli en POSITIV uke for alle :)

 

Ha en riktig god tur! Håper du får en fin uke og kan slappe godt av og nyte ferien:)

 

Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neiåneiåneiånei! :(

 

Det spørs om jeg må gå en ekstra runde i skammekroken nå. Enten så tuller kroppen fælt med meg eller så vet ikke jeg hva som foregår.

 

Det var hvertfall bare negativt å teste cb m/ukeindikator: ikke gravid

 

Kanskje jeg har enda lengre syklus enn sist, og at stikkningene jeg har hatt uka her var el.smerter og at jeg nå starter og få pms symptomer som aldri før?

 

Uansett er jeg ikke alt for lei meg, jeg jublet ikke over testen på lørdag (selv om jeg husker en av jordmødrene her inne har skrevet før - strek er strek, unsett hvor sterk eller svak den er). Så nå tar jeg det i grunn bare som det kommer. Det er ikke mer å gjøre. Skulle det ende med tr snart, så får vi bare ha bedre lykke neste gang;)

 

Hvordan går det med dere andre som ikke har fått tegn til tr eller testet?

 

Jeg oppdaterer ikke listen for min del før tr er kommet, btw :)

 

 

Anonym87 (heretter: a87)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg inn her jeg også!

 

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

 

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdie

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

 

 

************************

Ny pp

 

************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn jeg og, selvom jeg ikke har helt troen på at vi rakk og begynne prøvingen til riktig tid.

Men moro å være tilbake igjen. Fikk min første for 6måneder siden, og nå håper vi på et vårbarn =)

 

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

 

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdi

*Mamma til prins 2012

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

 

 

************************

Ny pp

 

************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører ikk til her, men må bare svare Anonym87.

De testene som er digitale tror jeg trenger mer hcg enn de andre, så gi ikke opp enda :) Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to ganger fått ikke gravid med digital test på ikm dagen og likevel vært gravid. Testet en uke senere og da var testen positiv. Men jeg har også opplevd å få falsk positiv på Clearblue +, så den er ikke særlig til å stole på :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører ikk til her, men må bare svare Anonym87. De testene som er digitale tror jeg trenger mer hcg enn de andre, så gi ikke opp enda :) Når er ikm?

 

Tusen takk for svar, det setter jeg stor pris på! :)

 

Godt å høre dette, jeg mener jeg har lest om det tidligere. Men det er så rart når man ser svaret: ikke gravid. Var som om symptomene plutselig forsvant, puppene som var vonde før testen forandret seg og jeg begynner å innbille meg mens smerter.. jeg tok til å med å vasket fingrene og sjekket oppi der, se om det var blod. Men da kjente jeg på en måte den tappen tror jeg, har aldri kjent noe sånt før, så da fikk jeg et lite håp... men jeg må uansett bare vente å se. Kan gjerne la det gå mot helga uten testing nå altså.. ;)

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to ganger fått ikke gravid med digital test på ikm dagen og likevel vært gravid. Testet en uke senere og da var testen positiv. Men jeg har også opplevd å få falsk positiv på Clearblue +, så den er ikke særlig til å stole på :-/

 

Oj! Så godt å høre florida11!! :) :) :) Det er gode nyheter. Men skjønner også at det er mulig med falsk positiv. Kan jo la dere få se bilde av den første testen, selv om det kanskje ikke vises så godt.. Jeg får nesten vente å se bare. Skal ha ikm i morgen senest, men etter 28 dager som jeg normalt har, skulle ikm vært fredag.

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører ikk til her, men må bare svare Anonym87. De testene som er digitale tror jeg trenger mer hcg enn de andre, så gi ikke opp enda :) Når er ikm?
Tusen takk for svar, det setter jeg stor pris på! :) Godt å høre dette, jeg mener jeg har lest om det tidligere. Men det er så rart når man ser svaret: ikke gravid. Var som om symptomene plutselig forsvant, puppene som var vonde før testen forandret seg og jeg begynner å innbille meg mens smerter.. jeg tok til å med å vasket fingrene og sjekket oppi der, se om det var blod. Men da kjente jeg på en måte den tappen tror jeg, har aldri kjent noe sånt før, så da fikk jeg et lite håp... men jeg må uansett bare vente å se. Kan gjerne la det gå mot helga uten testing nå altså.. ;) a87

 

Beklager, så ikke at det var du som lurte på ikm, da jeg svarte på begge nesten samtidig. Ikm etter normalen på 28 var på fredag, men forrige syklus var på 32, som er i morgen. Så sånn sett så aner jeg ikke når ikm er, det kan jo vær når som helst, å enda lengre til... :P

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av første test, utført på lørdag 7/7. Eneste før den med ukeindikator.

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig bilde, men jeg ville ha sagt at den er positiv :) Om du har et vitus apotek i nærheten, så ta deg en docmorris test. De er litt mer sensitive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig bilde, men jeg ville ha sagt at den er positiv :) Om du har et vitus apotek i nærheten, så ta deg en docmorris test. De er litt mer sensitive :)

 

Ja, bilde er dårlig. Men tror jeg venter noen dager nå. Ble desverre litt mutt av det her... :/ Skal til foreldrene mine noen dager og hjelpe dem, og da kan jeg ikke tenke på det hele tiden uansett. De skal ikke få vite noe før det er sikkert og vel så det. Men takk for svar. Om tr ikke er kommet til helgen, så får jeg kjøpe en docmorris til da :)

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, a87:-( Håper det viser seg at du er gravid allikvel. Har hørt om flere som får falskt negativt med ukeindikator:-)

 

Jeg har ikm om 3 dager, og kjenner mensmurringer nå. Regner altså med at mensen er på vei. Har bestemt meg for å ikke teste før ikm-dagen.

Slapper litt mer av med det nå om dagen, får bare satse neste mnd om det ikke skulle klaffe nå. Var forresten på fest på lørdag, tenkte å drikke lite pga usikkerhet rundt graviditet, men føler liksom at jeg ikke er gravid så tok det jammen litt ut jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd, a87:-( Håper det viser seg at du er gravid allikvel. Har hørt om flere som får falskt negativt med ukeindikator:-) Jeg har ikm om 3 dager, og kjenner mensmurringer nå. Regner altså med at mensen er på vei. Har bestemt meg for å ikke teste før ikm-dagen. Slapper litt mer av med det nå om dagen, får bare satse neste mnd om det ikke skulle klaffe nå. Var forresten på fest på lørdag, tenkte å drikke lite pga usikkerhet rundt graviditet, men føler liksom at jeg ikke er gravid så tok det jammen litt ut jeg!

 

Takk mammadrøm, det er godt å høre du er positiv på mine vegne. Vi får vente å se da ;)

 

Skjønner godt du koste deg skikkelig på lørdag ja, er lov det:) Alt ordner seg til slutt uansett tenker jeg:) Vi må jo kose oss når vi kan :)

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a87 ikke fortvil. Jeg har også hørt om flere som har fått negativt med ukesindikator - spesielt om man tester før ikm dagen - de trenger mer hcg for å bli positiv enn de andre testene.

Om du klarer det så vent et par dager til før du tester på nytt. Selv om bildet du la ut var litt dårlig kvalitet så ser jeg en strek der :)

 

Til dere nye som har slengt dere med her - Velkommen!! Håper dere kommer dere kjapt videre :)

 

Jeg har vært i mimrekroken denne helgen og lagd fotoalbum til 3åringen min. Jeg burde jo absolutt gjort dette før, men siden alt har vært tilgjengelig på dataen så har jeg aldri kommet så langt som å printe ut bildene og lage et ordentlig album. Men hun satte stor pris på albumet og vi har snakket mye om da hun var baby og slike ting. Så mye at hun nå maser om å få en liten søster eller bror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a87 ikke fortvil. Jeg har også hørt om flere som har fått negativt med ukesindikator - spesielt om man tester før ikm dagen - de trenger mer hcg for å bli positiv enn de andre testene. Om du klarer det så vent et par dager til før du tester på nytt. Selv om bildet du la ut var litt dårlig kvalitet så ser jeg en strek der :) Til dere nye som har slengt dere med her - Velkommen!! Håper dere kommer dere kjapt videre :) Jeg har vært i mimrekroken denne helgen og lagd fotoalbum til 3åringen min. Jeg burde jo absolutt gjort dette før, men siden alt har vært tilgjengelig på dataen så har jeg aldri kommet så langt som å printe ut bildene og lage et ordentlig album. Men hun satte stor pris på albumet og vi har snakket mye om da hun var baby og slike ting. Så mye at hun nå maser om å få en liten søster eller bror ;)

 

Takk PeppaPig :) Jeg må inrømme at jeg føler meg gravid, mye pga kvalmen som kommer og går. Er sliten for tiden, og var for ikke mange ukene siden til lege som testet for mye forskjellig, - alt var i orden fikk jeg på svar før helgen, så da vet jeg hvertfall det. Nå gruer jeg meg bare for om mamma vil merke noe de dagene jeg skal tilbringe med henne. Hun pusser opp, så det skal bli spennende.

 

Så koselig det hørtes ut med mimre album :) Tenker det var gøy for treåringen å se :) Får håpe det ikke blir så lenge til hun får ønske sitt oppfylt da :)

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Kan noen skrive meg på ikm 11 juli? :) På forhånd takk!

 

I siste liten. Har lite peiling på hvor jeg er i en evt syklus, men tror kanskje det var en eggløsning for et par uker siden.

Har tenkt å teste på fredag, men regner med negativt svar, har INGEN symptomer.

 

Lykke til alle sammen! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne legge inn Wilma+baby, og legger med det samme inn dere som hopper over i neste pp og spire ønskes:) som er gravid. Håper jeg ikke har glemt noen andre, si i fra hvis dere ikke kan ordne det selv i såfall da ;)

 

 

a87

 

 

 

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

*~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

*Wilma+baby

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdi

*Mamma til prins 2012

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

*Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

*Spire ønskes:)

 

************************

 

Ny pp

*Fomle84

*PeppaPig

 

************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Jeg har mensmurringer, så venter også med å teste til Ikm som er torsdag /fredag. Er litt pessimist nå.. Vil så inderlig gjerne bli gravid NÅ! :-(

 

Er det bare en, kanskje to gravide så langt? Er bare mandag ennå da, mon håper å se flere navn på gravidlista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, hatt en liten pause fra bim denne uken :)

Godt og slappe litt av og prøve og tenke på andre ting.

IKM er imorgen, tok en test idag fra billige-tester.no som viste negativ. Eneste symptomer jeg har er halsbrann, uff det er så vondt!

Krysser fingrene og håper på det beste, er litt redd for at vi mista el denne runden :/

 

Gratulerer til dere som er blitt gravide, og tvi tvi til deg a87 :-)

Og til dere inn i neste pp; neste måned er deres <3

 

Hvordan går det med dere her inne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille trille ♀

Hei!gøy at en har fått positiv test:) Jeg Tenker å teste om en/to dager, men ingen tegn på at vi har truffet denne ganga dessverre, så blir vel ny pp på oss...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kanskje kjemisk gr den her gangen ettersom testen på lørdag var falsk positiv. Men jeg furter ikke av den grunn. Kjente i går kveld at noe var galt, å i dag på IKM kom tr, så jeg puster lettet ut nå (Hadde en dårlig magefølelse i går.) Så nå har jeg allerede startet IKMgruppe for uke 32. Da har jeg ikm på lørdag, sent i uken, og lover dere å ikke teste før etter da ;) dessuten har jeg el på torsdag - da er ikke mannen hjemme (kun i helgene), så jeg er redd vi ikke kommer til å få til å treffe neste gang.. jaja, det blir som det blir;)

Masse lykke til dere andre som skal teste uken her!! Gode klemmer til dere alle fra a87 <3

 

 

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

*~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

*Wilma+baby

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdi

*Mamma til prins 2012

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

*Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

*Spire ønskes:)

 

************************

 

Ny pp

*Fomle84

*PeppaPig

*Anonym87

 

************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt syk og sliter med søvn, tett nese og hodepine osv.. Var faktisk for dårlig til og ta en test når jeg våknet..

 

Ingen tr her enda ihvertfall, teste imorgen om jeg er bedre :-)

IKM idag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom som antatt i går den, så da var det vel ikke vår tur denne gangen. Lykke til alle dere som ikke har fått besøk av tanta ennå! Og masse Gratulerer til Spire ønskes:) !

 

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

*~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

*Wilma+baby

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdi

*Mamma til prins 2012

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

*Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

*Spire ønskes:)

 

************************

 

Ny pp

*Fomle84

*PeppaPig

*Anonym87

*88frøken

 

************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...