Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hei damer :)

 

Dag 3 på overtid her! Ingen tegn til fødsel ennå.. Jordmora lo litt av meg i går for jeg har tydeligvis litt vel mye energi som vanlig (haha ADHD-light vettu) ;) Mannen er sååååå glad i meg i dag, for jeg tvinger han med meg på IKEA + flere butikker! Hahaha! Og så på en lørdag da, detta blir spennende ;)

 

Tussemor: Håper gutten din har blitt frisk!! Send gjerne noen vårruller opp til Trondheim ;)

 

God helg damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutta har gått opp i vekt, ikke veldig mye men helt greit :) vel, føles litt som ei melkeku, ja, hehe. Skal tilbake til torsdag for 4 ukerskontroll pluss kontroll av vekt ;) Gutta spiser, bæsjer og sover. De sover heldigvis ganske bra om natten, mellom 3 og 4 timer :D Syns det er rart å tenke på at de snart allerede er 1 mnd gammel :P Skulle tro jeg hadde fløte i puppen med de 2 eldste, så ut som Michelinunger, hehe. Spent på om disse 2 følger etter, hehe. Syns jeg har fått de muggene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe Chloé, tviler ikke ett sekund på den melkeku følelsen med store mugger 😁 utrolig hvordan vi er skrudd sammen! Så bra at gutta vokser! De legger nok på seg heeeeelt perfekt! Koselig å høre fra deg, misunner deg å være ferdig gitt 😉

 

Mrs I, hvordan gikk det på shopping med gubben i dag? Poden begynner så smått å dra seg til, nå er det nr 2 som ikke er helt i slag 😞 men det er bare vond hals....

Du får komme hit en tur så kan vi produsere vårruller sammen. Jeg har verdens beste oppskrift 😉 skal rulle opp 100 stk i morgen også, så skal jeg bake fylte horn på mandag som gubben kan ha med seg på føden 😛

 

Jeg sliter med energien gitt. Har bare lyst til å være alene...en helt merkelig følelse. Ungene suger det de kan ut av meg (slik var det på slutten sist også). Kjenner at fokuset er veldig på at fødselen må starte snart, så det kan bli lange uker fremover 😝skal lage påskeegg på tirsdag, slik at det meste er klart til en aldri så liten jakt i påsken 🐣 også må jeg vel snart lese litt fag igjen😱 en ting er værtfall sikkert, det blir ikke så mye barnehage fri på ungene før påske...nå skal mor hvile...nok jabbing fra meg. Ønsker dere alle ei god helg😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til tussemor og mrs-i :) ♥ en spesiell tid er i vente :)

tiden går fort chloe! :) så deilig med to små gutter ♡

Jeg har slakket ganske av på babylagingen men håper likevel på spire igjen før vi aner det ;)

God søndag damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg titter innom her for jeg har et spørsmål,  er det noen sm har erfaing med nattlysolje?

Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødselen er i gang!!!! Har hatt rier siden i går i 12-tiden på formiddagen, de ble regelmessige i 19-tia. Dro på sykehuset i 21-tiden med 1-2 cm åpning. Etter 7 timer med intense smerter og bare 4 cm åpning (rier hvert 2.min), så fikk jeg epidural :) Har fått slappet av og straks skal vi sette drypp for å få igang riene ordentlig igjen..!

 

Wish me luck!! Har enda mange timer med smerte foran meg 🙀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh....så kjekt! Masse lykke til mrs I, nå er gullet ditt snart her 😃 bare innspurten igjen nå!! Heier på deg i hele dag og gleder meg vilt til å høre hvordan det har gått 😃😍😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen er i gang!!!! Har hatt rier siden i går i 12-tiden på formiddagen, de ble regelmessige i 19-tia. Dro på sykehuset i 21-tiden med 1-2 cm åpning. Etter 7 timer med intense smerter og bare 4 cm åpning (rier hvert 2.min), så fikk jeg epidural :) Har fått slappet av og straks skal vi sette drypp for å få igang riene ordentlig igjen..!

 

Wish me luck!! Har enda mange timer med smerte foran meg

Lykke lykke til!! Håper det er fart i sakene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen er i gang!!!! Har hatt rier siden i går i 12-tiden på formiddagen, de ble regelmessige i 19-tia. Dro på sykehuset i 21-tiden med 1-2 cm åpning. Etter 7 timer med intense smerter og bare 4 cm åpning (rier hvert 2.min), så fikk jeg epidural :) Har fått slappet av og straks skal vi sette drypp for å få igang riene ordentlig igjen..!

 

Wish me luck!! Har enda mange timer med smerte foran meg 🙀

Tøysejente! ! En skriver vel ikke meldinger i fødsel :D Hihi

tipper du har lille hos deg nå... og glede! ♡♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe vinterblomst, utrolig hva den der epiduralen kan utrette i rette stund 😁 dog ikke forvent en slik oppdatering fra meg 😝 åhhhh Mrs-i, håper dere nyter lille gullet nå og at du har hatt en magisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende Mrs Impatient!! Masse lykke til, vi har kanskje en ny verdensborger her allerede?!  :wub:

 

åååå så mye som har skjedd på den uka jeg ikke har vært her!! Jeg har lest gjennom alt, men hukommelsen min svikter mer og mer. Jeg tror jeg kanskje har alzheimer eller noe liknende.. 

 

Jeg har da benyttet uken min til å svelge kameler med svigermor... Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg nok vært dypt nedi vodka flasken nå. Men vi kom oss igjennom uka og nå kan jeg virkelig se frem til sommeren når babyen blir født og svigers skal være her en måned  (eller mer, de har ikke bestemt seg enda :sjokkert: ). De skal takk og lov IKKE bo hjemme hos oss! 

Nå skal resten av svangerskapet nytes til sine fulle, sola skinner, våren har endelig kommet og gradestokken viser hele 26 grader i dag!! Ha en fortreffelig mandag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg masse gode tanker MrsImpatient, håper det er en god opplevelse for dere. Venter spent på fortellinga ♡

Alle dere andre - håper dette er ei god uke for dere. Snart påske og gode greier. Gleder meg til at det er flere som driver dank på dagtid enn bare lillemor og meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig lille gutten vår her <3

 

Etter feil med epiduralen, helvetes smerter etter dryppet og fremgang på 1-2 cm på 8 timer ble det til slutt ett hastesnitt. Men alt i alt var det en fin fødsel faktisk :) Nå er jeg superstolt over den lille ved siden av meg og av min fantastiske mann <3

 

Haha Vinterblomst, epiduralen funka så godt den første timen at jeg surfet litt på nett, skrev noen sms'er og her inne ;) ;)

 

Tusen takk alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer så masse mrs impatient, tenker du overblomstrer av kjærlighet og deilige følelser nå ❤️

Så fint at du sitter igjen med en god følelse av fødselen på tross av styr underveis.

Nyt den deilige tiden du har framfor deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Mrs. Important!! Flott at du ikke sitter igjen med negative følelser etter en såpass strabasiøs fødsel. Kose deg masse med lille nurket <3 Hva var de vitale mål?

 

Ligger på en benk på legekontoret, er til glukosebelastning igjen. Var jo normalt blodsukker forrige gang, men hadde sukker i urinen forrige uke. Sukk...

 

Er nå 100 % sykemeldt fra ene jobben, har en liten stilling i skolen som jeg håper på å klare fram til permisjon. Pluss mange timer med skriving de neste to mnd. Så blir ikke å kjede meg akkurat.

 

Hvordan går det, Tussemor? Er imponert over stå på viljen din :-)

Endret av Krumelur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) :)

 

Lillegutt var 3400 gram og 50 cm lang! Finfin størrelse! Og veldig veldig søt :) Vi koser oss masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lillegutt Mrs.I!!! Kos deg med nurket, plutselig løper de rundt å river ned huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, MrsImpatient!!! ♡ Perfekt keiser har dere fått! :) Ser du noen likheter med deg eller far? Heldig var du, som fikk "litt" fødsel før ks, for det er visstnok bedre for melkeproduksjonen at man har i alle fall deler av forløpet med seg og ikke "bare" går rett på ks som det ble i vårt tilfelle. Vær flink og ta dine smertestillende jevnlig og husk masse hudkontakt. Kos deg som best du kan med det lille vidunderet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...