Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

ikm var fredag, positiv el test idag! (bilde)

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 blå2010

blå2010

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 794 Innlegg:
  • StedHelgeland

Skrevet 14 mai 2012 - 19:46

hadde ikm på fredag og har hatt mens lignende smerter siden og de var helt intense idag så bestemte meg for å ta en el-test idag og den ble positiv, sjekket flere ganger for ene streken ble så mye sterkere enn den andre!
vet mange tar en el-test fr g-test for å sjekke om de kan være gravide! kan jeg være gravid?

Vedlagt(e) fil(er)

gutt 2010 <3 SA juni 12, mai spire i magen <3

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Rosin i bolla?

Rosin i bolla?

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 154 Innlegg:

Skrevet 14 mai 2012 - 20:02

Ta en G-test! Min EL-test var lik din da jeg var gravid:)
Det ser lovende ut for deg, men jeg ville uansett tatt en G-test før jeg hadde sluppet jubelen løs. Testene måler jo to forskjellige hormoner.

#3 blå2010

blå2010

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 794 Innlegg:
  • StedHelgeland

Skrevet 14 mai 2012 - 20:43

ok! har sett mange tatt el test først! blir så nysgjerrig :D skal sjekke imorgen tidlig :D

#4 Minimikro

Minimikro

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 268 Innlegg:

Skrevet 15 mai 2012 - 06:25

Jeg fikk også positiv el-test da jeg ble gravid.... har du fått testa med g-test i dag? :D
  • Pusmus liker dette

#5 blå2010

blå2010

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 794 Innlegg:
  • StedHelgeland

Skrevet 15 mai 2012 - 10:51

Testa idag, den var negativ :-( men fikk lagt inn aksjer igår så satser på at de funker :-) Testa dagen etter forventa el sist så mulig jeg ikke hadde el da! Men hvis jeg hadde el nå kan jeg forvente ikm om 2 uker ca da? :-) helt ny på dette så :-P

#6 Gjest_AnneS_*

Gjest_AnneS_*
  • Gjest

Skrevet 15 mai 2012 - 11:09

Testa idag, den var negativ :-( men fikk lagt inn aksjer igår så satser på at de funker :-) Testa dagen etter forventa el sist så mulig jeg ikke hadde el da! Men hvis jeg hadde el nå kan jeg forvente ikm om 2 uker ca da? :-) helt ny på dette så :-P

IKM blir da om ca 14 dager ja, give or take en dag :) Jeg har 13 dager fra EL til IKM, men 14 dager er normalen. Meld deg inn i IKM uke 22 da vel :)