Gå til innhold

NÅ senker jeg skuldrene


Wollafruen

Anbefalte innlegg

Starter på den 12. uka i dag, vært på UL i uke 8 og sett at det er liv, var til første legekontroll i går og fikk høre hjertelyden (fant den for øvrig lett som en plett), kvalmen er på retrett, og "alle" har nå fått vite om graviditeten. Jeg må innrømme at det har vært noen slitsomme uker med mange tanker etter SA'en i februar, men NÅ orker jeg ikke bekymre meg mer. Dette går jo bra! :) Det begynner å bli en liten kul ved bukselinningen og jeg kjenner på de GODE forventningene om det lille vidunderet som skal vokse seg stor og fin og så komme og få bo hos oss i november. Storesøstrene gleder seg sånn! Du verden, jeg er heldig som får bli trebarnsmamma <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

seriøst det beste innlegget jeg har sett på lenge. syns alle som har hatt MA/SA sliter med å bli gravid igjenn. endelig noen som gir meg troen på at dette svangerskaper skal gå fint!!! TUSEN TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig!! Det var jo herlig at det kunne "brukes til noe" ;) Lykke til med svangerskapet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv kjapt gravid etter ma og sa. Er bare mye fokus på det negative og de som sliter her inne. Man er jo veldig fruktbare etter sa, og klart det skal gå bra for oss også ;)lykke til begge to :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...