Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Hva angrer du mest på her i livet?

• Logg inn for å svare
44 svar til dette emnet

#21 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 19:41

- at jeg er gift med feil mann
-at jeg ikke tok en annen og høyere utdannelse (er hjelpepleier)
-at jeg ikke reiste mer før jeg fikk barn

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 19:47

Angrer bare på noen one-night stands, jeg fint kunne ha vært foruten. Ellers erdet bare teite idiotkommentarer jeg har sagt i beruset tilstand, da hjernen ikke har vært påslått.

#23 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 20:03

At jeg har handlet etter det at jeg har trodd at bare man gjør det riktige og er god mot andre så vil det lønne seg i lengden....
Feil - det er sånne som meg som andre utnytter og tråkker på.
Skal aldri la noen få lure meg til å stille opp uten at det er går begge veier. Jepp, vet jeg virker bitter - men det er en realitet jeg har opplevd hele livet, og nå må jeg betale for det.

Så heretter blir det mer "bitchy" og "egoistisk" oppførsel på meg!

#24 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 20:10

Angrer veldig på at jeg ikke tok studiet mer alvorlig.

Angrer litt på at jeg lot meg selv bli forført av fest og partydop...noe som gjorde at jeg fikk et par dårlige år og dro med meg venner og familie som jeg er glad i.

Er heldigvis over for lenge siden, men mye anger henger igjen.

#25 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 20:14

Studier!! Angrer på at jeg ikke tok mer utdannelse og på at jeg ikke tok det seriøst der og da.
På den annen side så hadde jeg antagligvis ikke fått oppleve halvparten av det jeg har gjort, eller fått barn eller vært gift med mannen min i dag hvis jeg hadde vært student.

Utover det prøver jeg å dra lærdom ut av alle mine erfaringer isteden for å angre på at de har skjedd...

Skulle ønske jeg hadde skjelt ut hun ene gynokoligen etter noter da....

#26 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 20:21

Jeg angrer på at jeg har vært en svak dott som har latt foreldrene mine diktere meg gjennom en lang profesjonsutdannelse jeg aldri ville ha, og aldri kommer til å trives i. Jobber som forsker nå, og det passer med forsåvidt fint, men skulle ønske jeg hadde hatt integritet og "baller" nok til å selv stake ut kursen for livet mitt.

#27 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 20:32

Angrer så inderlig på at jeg dro på en fest for 4 uker siden... som endte opp med at jeg har ødelagt analen min, måttet gå med permanent kateter i to uker pga. urinretensjon som følge av traumer på urinrøret og smittet med herpes 2.....

Hvorfor så jeg ikke at det kunne skje....Om jeg bare kunne spole tilbake......

Jeg kan forstå at du gjerne ville spolt tiden tilbake, men tro meg og alle andre når vi sier at dette ikke er din feil. Sender deg varme tanker og styrke til å komme deg gjennom dette.
<3

#28 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 20:34

Angrer på at jeg ikke har jobbet bedre med studiene! Snart ferdig utdannet og føler meg overhodet ikke klar..

#29 kaklemor

kaklemor

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 444 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 20:51

Jeg angrer ikke på noen ting.
For alt som har blitt gjort i mitt liv, har ført meg hit jeg er i dag.

#30 LillaGorilla♥♥

LillaGorilla♥♥

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 10 252 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 21:01

Egentlig ikke så mye, for det er jo det jeg har gjort og opplevd før som har bragt meg dit jeg er idag. Og jeg er veldig fornøyd med livet mitt slik det er nå! :)

Men jeg skulle vel ønske jeg hadde hatt litt bedre selvtillit da jeg var yngre, sånn generelt sett.
Den som gir seg er en dritt.

#31 MrsMilla

MrsMilla

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 951 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 21:40

At jeg ikke gav mer pokker i hva andre synes da jeg var tenåring. Veldig usikker periode, skulle ønske 32årige meg kunne fortalt 13årige meg at det ordner seg helt fint og at det ikke er så nøye med kviser og venninner og gutter og alt det der egentlig som virker så stort når man er 13 :-)

#32 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 21:41

At jeg begynte å røyke.

#33 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:00

Angrer så inderlig på at jeg dro på en fest for 4 uker siden... som endte opp med at jeg har ødelagt analen min, måttet gå med permanent kateter i to uker pga. urinretensjon som følge av traumer på urinrøret og smittet med herpes 2.....

Hvorfor så jeg ikke at det kunne skje....Om jeg bare kunne spole tilbake......

Jeg kan forstå at du gjerne ville spolt tiden tilbake, men tro meg og alle andre når vi sier at dette ikke er din feil. Sender deg varme tanker og styrke til å komme deg gjennom dette.
<3

Hva skjedde?? Ble du dopa med noe?
Så grusomt.....

#34 TøffiTrynet☠

TøffiTrynet☠

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 681 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:12

At jeg aldri fortalte noe om hvor grusomt jeg hadde det hjemme. De spurte, riktignok. Men jeg nektet.

Jeg hadde kanskje fått et annet sted å bo, og jeg hadde kanskje klart meg bedre på skolen.

På tross av dette har jeg det bra nå! Og er stolt av den jeg har blitt.

#35 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:17

At jeg flyttet bort fra hjemmeplassen min, og sitter her alene og nesten ikke har nettverk.
At jeg ikke klarte å få meg en utdannelse før jeg fikk barn, og sitter i en kasse på rema 1000!

#36 enlitenfraatilå

enlitenfraatilå

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 116 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 23:01

At jeg lot mine foreldre gå gjenom et helvete, min mor fant blandt annet mine brukte sprøyter når jeg var 18 år gammel.... Jeg an ikke en gang den dag i dag forestile meg hvor grusomt det må være å stå på sidelinjen og se på at ditt eget barn selv destrukterer, uten noe reell mulighet til å hindre eller gripe inn ovenfor adferden.

Jeg er glad jeg har erfaringene mine fra å være narkoman og det å leve i et rusmiljø, klisje; men jeg hadde ikke vært den jeg er idag foruten min belastede fortid.

Men skal jeg være helt ærlig så er vel det jeg angrer mest på den første smellen (sprøyten) jeg tok... Tror erfaringene kunne ha vært vell så betydningsfulle selv om jeg ikke hadde dratt det dit hen at jeg i dag, 10 år senere fremdeles får sug etter sprøyter.... Fysisk og psykisk er jeg like narkoman i dag som da, eneste forsjellen er at jeg ikke bruker lengre....

#37 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 06:07

- At jeg ikke reiste mer og tok opp studier i utlandet før jeg fikk barn ( ble mamma som 20)
- At jeg tok abort som 18 åring fordi jeg følte alle var imot meg.. Var så himla knust etter det.
- At jeg dro på den festen der jeg ble voldtatt som 17-åring.
- At jeg brukte flere år på å komme meg ut fra forholdet med en psykopat, som psykisk mishandlet meg.
- At jeg sjonglerte mellom to gutter/menn jeg var veldig glad i.. Når jeg egentlig visste at ingen av de var bra for meg.

#38 C.L.H85

C.L.H85

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 964 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 07:47

At jeg i det hele tatt begynte å røyke når jeg var 14... Nå snuser jeg for det meste men hender jeg tar en røyk i festlig lag :-S

At jeg ikke sparte noen penger når jeg bodde hjemme.

Ellers er jeg ganske fornøyd med de valgene jeg har tatt så langt :)

#39 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 078 748 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 08:35

Angere ikke på noe jeg IKKE har gjort, men angrer på en del som er gjort..Jeg blir litt irritert hver gang jeg hører noen si "man må leve ut sine drømmer, prøve og feilie litt, satse, så vil man alltid vinne på det..for "Ingen angrer på ting de har gjort, men mange angrer på alt de IKKE har gjort".....Det er lett og si om man har flakst og det alltid går bra når man satser. eller man aldir har gjort noe fryktelig dumt som KAN komme frem i lyset åresvis etterpå.......

ALtså, nå er det ikke noe alvorlig ting her, men en del småtteri som er flaut og har vært så naivt og dumt at jeg gremmes....Og ja, jeg skulle vært det foruten. Men jeg har det bra i dag, og jeg også trøster meg med at "Jeg er den jeg er pga alt jeg har sagt, gjort og vært med på".... :) Men om noen sier "man angrer bare det man IKKE har gjort";- så smiler jeg ikke og jatter med på det altså.... :)

#40 Rosepus™

Rosepus™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 08:48

Angrer på det jeg ikke gjorde, når jeg hadde muligheten.

Hadde stående jobbtilbud som flyvertinne hos et privat flyselskap som hadde rike oljesheiker som kunder. Ikke noe snuskete altså, seriøs jobb, bare så det er sagt!

Men, jeg var jo akkurat kommet hjem fra et år i USA og hadde jo kommet inn på sykepleien... Ser i ettertid at jeg skulle utsatt skoleåret og prøved meg som flyvertinne, om bare for et år :)
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."