Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Skravletråden

• Logg inn for å svare
125 svar til dette emnet

#121 Minimikro

Minimikro

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 268 Innlegg:

Skrevet 31 mai 2012 - 14:50

Håper på det beste, mira76! Lykke til på UL :) Alt er forhåpentligvis i den skjønneste orden!

Annonsebilag
Annonsebilag

#122 ?en til?

?en til?

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 117 Innlegg:

Skrevet 31 mai 2012 - 18:25

Så greit med hyggelig sjef og kolleger, Satya :)

Her skal jeg innrømme at jeg føler meg ganske uggen.... er bare 3+5, så det er ganske rart, synes jeg.. Er blitt veldig var på matlukter, kan bli kvalm av å stå å lage middag... Synes ikke dette lover godt! Håper det går over, jeg skal ha en eksamen i slutten av mai, og jeg kan ikke sitte i salen og spy, hehe...

Hvor langt er dere på vei når dere skal ha tidlig ul? Og skal dere ha med mannen/samboer?

med første var jeg veldig var på lukter så tidlig, men jeg var ikke plaget med kvalme, annet enn hvis jeg var veeelig sulten :) så det er håp :)

jeg er forresten var på lukter nå også, men fremdeles ikke kvalm :)

#123 Satya

Satya

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 232 Innlegg:

Skrevet 01 juni 2012 - 08:55

Etter alt styret med hormonstimulering, ICSI i Danmark, rugetid, testing og deretter blødning for et par uker siden (som heldigvis var ufarlig) - så har det blitt så stille! Stille er forhåpentligvis bra, men så langt i svangerskapet har det vært så mye action at nå om dagen er det egentlig litt kjedelig :)

Men jeg er kjempeglad for at alt ser ut til å gå noenlunde på skinner, ikke for kvalm, ikke for trøtt, ikke for vond rygg, ikke for oppblåst mage.

Jeg har en ca 7-ukers graviditet bak meg fra før, ellers ingen barn, så jeg har ingen erfaring med hvordan i all verden en skal få tida til å gå helt fram til fødsel! Noen tips?

#124 maipiken

maipiken

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 224 Innlegg:

Skrevet 09 juni 2012 - 10:30

Man vet man er gravid når man begynner å grine når man leser "snehvit og de syv dvergene" til barna.. omg!!
  • SingSing liker dette
De to godjentene mine gleder seg til å hilse på lillebror i januar <3

#125 Marie01

Marie01

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Skrevet 13 juni 2012 - 11:01

Jeg fikk idag bekreftet SA etter smerter og blødninger i noen dager, men har det greit. Gleder meg til å begynne prøvingen igjen og satser på å treffe blink ila sommeren/høsten! :)

Lykke til videre til dere alle sammen! Nå satser vi på at de av oss som har mistet utgjør de prosentene som pleier å miste tidlig, og at alt går bra med dere som er igjen! :)

#126 Satya

Satya

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 232 Innlegg:

Skrevet 13 juni 2012 - 12:06

Uff, Marie01, det var trist. Høres jo ut som du har en positiv innstilling og det er bra, men husk at det er lov å være skuffet og lei seg også.

Masse lykke til videre til deg også, god sommer og kos deg med prøvingen! :)