Gå til innhold

Flere som går å venter......Skravletråd........


piafranord

Anbefalte innlegg

Masse lykke til!!!!! Krysser fingrene for deg. Da begynner snart de SPENNENDE 14 dagene for deg også :)

 

Fikk en blodflekk på dopapiret på kvelden 5dpo, og utifra hva jeg har lest på nettet kan det være festeblødning. Aldri opplevd noe sånt før jeg, og kan ikke skjønne noen annen grunn til at man skal få det på 5dpo.. så håper så inderlig at det var det!!

 

Idag er jeg 8dpo, og synes jeg merker litt ting i magen.. men vet jo ikke om det bare er noe annet.. om 5 dager så VET jeg ihvertfall :) Gleder meg til å finne ut hvordan det har gått!! :)

 

Ok, ang festeblødning så har jeg dessverre ingen erfaring. Men har også lest det du nevner. Men uansett spennende :);)

3 dager til du skal teste, greier du å holde deg eller?

 

Jeg ble insiminert på onsdag :) så den datoen klinikken ville at jeg skulle teste er 14 oktober. Men det er jo så leeeeeenge til, huff....mulig teste den 11 oktober, får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svak positiv test idag :o Men tør ikke slippe jubelen løs før jeg har testet med digital imorgen! :) Men lover godt håper jeg ;)

 

Hvordan går det der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak positiv test idag :o Men tør ikke slippe jubelen løs før jeg har testet med digital imorgen! :) Men lover godt håper jeg ;)

 

Hvordan går det der??

Så utrolig gøy med positiv test :) Gratulerer!

Håper vi andre kommer etter om ikke allverden av tid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak positiv test idag :o Men tør ikke slippe jubelen løs før jeg har testet med digital imorgen! :) Men lover godt håper jeg ;)

 

Hvordan går det der??

 

Vi venter i spenning på den digitale nå? ;)

 

Her går det som vanlig :) sinnsykt ømme pupper og merker at noe skjer der nede men hva det er aner jeg ikke, er 7 dpo nå. Tenker å ta en test neste fredag og ikke tante rød er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en fin "Gravid" på den digitale testen! :D Såå glade!! :) Så nå håper vi at spiren klorer seg fast, og blir til en fin juni baby!

 

Spennene å følge med på deg neste fredag nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...