Gå til innhold

Flere som går å venter......Skravletråd........


piafranord

Anbefalte innlegg

Fortsatt ikke fått EL, er 5 dager på etterskudd.. Er det noen som har opplevd dette før? Alltid hatt stabile sykluser, men akkurat denne mnd når vi skulle reise, så har EL uteblitt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei :) vi har vært på stork klinikk x 3 og går nå og venter på ikm ;) kan teste 7 mai så er ikke mange dagende igjen! er enig i at ventetiden er uutholdelig!

 

Lykke til!

 

Hva ble resultatet?

Venter i spenning.... :)

 

Hei! ;) tester fortsatt negativt, men har enda ikke fått mensen! håper på det beste. har en del "symptomer" men er vanskelig å vite om det bare er noe jeg innbiller meg. (samme symptomene som første graviditet da jeg mistet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått EL, er 5 dager på etterskudd.. Er det noen som har opplevd dette før? Alltid hatt stabile sykluser, men akkurat denne mnd når vi skulle reise, så har EL uteblitt.. :P

 

jeg opplevde at min eggløsning var en uke forsinket en gang jeg ventet og stresset veldig. vanligvis er syklusen min helt regelmessig, og er overbevist om at den ble utsatt fordi pga dette. vanskelig å være helt rolig da:) men bare vent, den kommer nok!

masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått EL, er 5 dager på etterskudd.. Er det noen som har opplevd dette før? Alltid hatt stabile sykluser, men akkurat denne mnd når vi skulle reise, så har EL uteblitt.. :P

 

jeg opplevde at min eggløsning var en uke forsinket en gang jeg ventet og stresset veldig. vanligvis er syklusen min helt regelmessig, og er overbevist om at den ble utsatt fordi pga dette. vanskelig å være helt rolig da:) men bare vent, den kommer nok!

masse lykke til

 

Takk for oppmuntring, venter ett par dager til, men hvis den er mer enn en uke forsinket (om to dager); så tror jeg faktisk at EL aldri kom denne mnd?! Da får man vente til neste mnd... sukk.. men går på med friskt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplevde akkurat det samme som deg den første gangen vi skulle reise nedover, makuahines. vi hadde gamblet på at syklusen skulle være like stabil som den alltid har vært og hadde kjøpt flybilletter og alt.. men testa og testa og det ble ikke positivt. så vi ga til slutt opp, men vi fikk oss noen fine dager i køben da :) denne gangen fikk vi positivt tre dager senere enn forventa, men det kom i allefall! så vi hadde vårt første forsøk 7. mai, så nå er det bare en laaaang uke igjen før vi kan teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplevde akkurat det samme som deg den første gangen vi skulle reise nedover, makuahines. vi hadde gamblet på at syklusen skulle være like stabil som den alltid har vært og hadde kjøpt flybilletter og alt.. men testa og testa og det ble ikke positivt. så vi ga til slutt opp, men vi fikk oss noen fine dager i køben da :) denne gangen fikk vi positivt tre dager senere enn forventa, men det kom i allefall! så vi hadde vårt første forsøk 7. mai, så nå er det bare en laaaang uke igjen før vi kan teste!

 

Godt å høre at noen andre har opplevd det samme!! :) Nå har vi gitt opp denne syklusen, så venter bare på juni! :) Håper at EL kommer som forventet da!

 

Og masse lykke til den neste uka, håper dere får positiv test!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CCmil da er vi ca likt i løypa, skal teste neste mandag/tirsdag om jeg klarer å vente så lenge ;)

Syntes jeg har litt symptomer, men kan jo være psykisk. Kvalme i perioder og stikkninger/mensmurringer i magen.

 

Krysser fingre og alt som ellers kan krysses for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CCmil da er vi ca likt i løypa, skal teste neste mandag/tirsdag om jeg klarer å vente så lenge ;)

Syntes jeg har litt symptomer, men kan jo være psykisk. Kvalme i perioder og stikkninger/mensmurringer i magen.

 

Krysser fingre og alt som ellers kan krysses for oss alle :)

 

så spennende! har du klart å ikke teste da? jeg sprakk i går.. selvfølgelig negativ, men er jo egentlig alt for tidlig! og som straff for at jeg sprakk bestemte fruen at jeg ikke får teste før på tirsdag :P Føler også på litt symptomer, men som du sier kan det jo være psykisk.. hadde mensmurringer søndag og mandag, er stuptrøtt hele tiden og i dag hadde vi "prøve-17.mai-tog" med barnehagen jeg jobber, og da jeg så alle de søte små med flagg ble jeg så rørt at jeg måtte svelge mange ganger for å ikke begynne å gråte! haha

 

masse lykke til! skal krysse fingrene for dere, og alle andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CCmil, jeg har ikke testet, planen er mandag eller tirsdag ;) Syns symptomene varierer mye, idag er jeg ikke vært kvalm feks. Men har lovet meg selv at jeg ikke skal forvente positiv test, vi kan nemlig ikke ha sånn flaks to ganger på første forsøk.

Endret av koneogkone+litenjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet negativt :( og fikk mensen dagen etterpå.

Men jeg er i gang med neste forsøk allerede. Er på dag 7 i dag. Startet på Puregon dag 4. UL dag 11 så får vi se :) krysser alt for at det går bedre denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var jeg i store Oslo og skal insimineres i morgen, spennende :) Kryss alt dere har nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lykke til! :) skal krysse fingrene for oss begge to! er en uke etter inseminasjon, så må vente en uke til før testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei, forsøk nr. 4 på trappene her, omtrent rundt din tid, Makuahines. Jeg skal igang med hormoner nå for første gang, og er spent på virkningen... Og håper, håper, håper at det skal gjøre susen! Så slitsomt med ventingen og skuffelsene over tid. Godt med en skravletråd da, oppi all ventinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper forsøk nr 3 skal klaffe, så slipper jeg å sette igang med hormoner :) Begynner å haste litt nå, hvis man skal rekke å bli gravid i 2012, og det håper jeg så inderlig skal skje! Man blir virkelig lei av all ventingen og skuffelsene! Men, så er det jo verdt det til slutt! ;) Håper september er mnd for mange av oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på RH og der bruker de jo hormoner uansett virker det som. Har ikke merket noe til hormonene altså, er vel små doser de starter med.

Eneste jeg sliter med er å sette disse sprøytene :( setter sprøyter på andre stadig, men på seg selv.... Æsj.

Vi skal faktisk inn i morgen, så da blir det lang venting i 14 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på RH og der bruker de jo hormoner uansett virker det som. Har ikke merket noe til hormonene altså, er vel små doser de starter med. Eneste jeg sliter med er å sette disse sprøytene :( setter sprøyter på andre stadig, men på seg selv.... Æsj. Vi skal faktisk inn i morgen, så da blir det lang venting i 14 dager!

 

Lykke lykke til!!! Da blir det 14 laaange dager ja! Håper det ender med positiv test! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får jo håpe, selv om jeg ikke har helt trua ;)

Også er det litt skrekkblandet fryd med tanke på graviditet, var kona som fødte den første vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe du får trua etter at dere har vært der da ;) Her er det vårt første barn, så jeg er førstemann ut :P Så får håpe jeg får en grei graviditet og fødsel,sånn at jeg ikke skremmer min kjære fra å tørre å bære nestemann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da krysser vi fingrene for i morgen, koneogkone!

Jeg får kona til å sette sprøyter på meg når det er nødvendig, jeg er også vant til å sette sprøyter på andre, men vegrer meg for å sette dem på meg selv...:P

Jeg er også føst ute hos oss, rett og slett fordi det er jeg som har mest "lyst" til å gå gravid. Men vi håper å kunne få to med ikke for stort mellomrom, så da må nok kona til pers når førstemann fortsatt er ganske liten. Når nå førstemann etterhvert måtte finne på å komme, da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå gravid 17 uker:) det klaffet på forsøk nr 4 for oss

 

Gratulerer, så morro! :D

 

Gjorde dere noe annerledes på forsøk nr 4 i forhold til de 3 andre forsøkene? I forhold til tid fra positiv El-test til inseminasjon osv?

 

Skal ha forsøk nr 3 om litt over en uke her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg igang med 3 forsøket.

Denne gangen reiser jeg ned til Oslo og er der fra dag 10 og tar alle kontroller etc på klinikken, istede for her oppe i nord som på de 2 første forsøkende.

Så da er det bare å krysse fingere og alt annet for at man lykkes med å bli gravid i 2012. :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...