Gå til innhold

jeg klareer ikke å bestå teoriprøven på bil.. noen med tips?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altå, jeg er faktisk en flink sjåfør, selv om jeg ikke klarer å bestå teorien..

Kjørelæreren min sier også at han ikke forstår hvorfor jeg ikke består den, for kjøre kan jeg. Jeg kan alle regler når jeg kjører, men når jeg skal ta prøven så får jeg for mange feil.. skjønner ikke det.. jeg får vel bare prøve igjen og igjen.. takk http://www.klikk.no/forum/dinbaby/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png HI

Vet du hvilke områder du misser på? For meg var det skilt, og da feks parkeringsskilt og stedsskilt. Besto, men hadde feil på dette. Trenger ikke si at jeg har fått tre p-bøter på fire år...

 

Du må finne ut hvilke feil du gjør og øve på dette. Du må også bruke god til på alle spørsmål slik at du unngår å bli lurt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 592b9...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvilke områder du misser på? For meg var det skilt, og da feks parkeringsskilt og stedsskilt. Besto, men hadde feil på dette. Trenger ikke si at jeg har fått tre p-bøter på fire år...

 

Du må finne ut hvilke feil du gjør og øve på dette. Du må også bruke god til på alle spørsmål slik at du unngår å bli lurt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 592b9...746

Tråden er 4 år gammel

 

Anonymous poster hash: 1d5ef...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg har lest og lest. prøvd utallige ganger på teoritentamen.no osv.. men jeg får for mange feil hver bidige gang..

noen med noen tips på hvordan man skal få dette til?

Er det noen som har prøvd www.teori-prover.no? Kjøpte prøve der, men har ikke fått tilgang.. Noen som har opplevd det samme!?

Endret av Mats w
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...