Gå til innhold

*** IKM uke 19 ***


pod

Anbefalte innlegg

Nja, jeg har sluttet på Cerazette og har ikke fått mensen tilbake ennå, så jeg har ikke helt kontroll på syklusen, men etter når jeg trodde jeg hadde eggløsning så har jeg IKM på mandag, tirsdag eller onsdag engentlig... Også pleier jeg å merke når mensen kommer, men jeg merker ingenting nå, og jeg mener jeg burde testet positivt nå hvis jeg var gravid.. Ikke lett å forstå seg på det her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er det ikke gitt :P Man får bare vente å se.. Har ikm på tirsdag og har testet meg noen dager nå, men har funnet ut at jeg bare skal vente og se om Tr kommer eller ikke, så får jeg ta test da.. :) Har ikke merket noe til Tr rød enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er uken her jenter! Krysser fingrer, tær, armer og bein for oss alle! =) Må vente heeeelt til torsdag, jeg. Lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte svi en test i dag, 8 dpo (har IKM søndag, så for meg blir denne uka en evighet!). Ikke så mye som en antydning til strek. :/ Men det er jo veldig tidlig å teste, er jo ikke sikkert egget har festet seg engang, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man har ikke mye valg egentlig når det gjelder denne testingen "/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare ta en test igår, har ikm på fredag! Men den var negativ,

Har på følelsen at dette ikke er min måned, men det vil denne uka vise! Lykke til jenter, krysser alt som krysses kan for dere :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da et det endelig vår uke jenter!!!

Håper på mange,mange positive tester!

 

Noen som har testet i dag? Tror jeg venter med å begynne testingen til 10 dpo:-) (og da kanskje bare med en EL test...kan jo gi en liten indikasjon..)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM 10/5, men ingen tegn på graviditet og ingen utslap på høgsensitive testar. Testa i forgårs, i går og idag, men blenda kvite testar. Så vil helst at TR skal kome så fort som mulig no så eg kan begynne på neste PP....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet meg siden lørdag, fikk kritthvite tester da..

Men jeg har ikke noe tegn på at Tr kommer enda heller :)

Tester nærmere helgen hvis hu ikke har dukket opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurum: det er jo fortsatt håp:-) mange tester jo ikke positivt før IKM dagen:D

 

BabyRegine: så lenge tante holder seg vekke er det mye håp! Jeg tror jeg tester meg torsdags morgen!! Kløøør i fingrene etter å brenne av en test i morgen, men må for en gangs skyld klare å vente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde orket å teste så mye. Hadde fått helt noia. Jeg venter til 28 dg etter forrige mens (har vanligvis mellom 29 og 31 dagers syklus). Lykke til jenter. Hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, her var det dystert gitt! Noen må da bli gravide denne uka??

 

Jeg har samme følelse, jeg er ikke gravid. Å testen i morges sa akkurat det samme. Ikm på torsdag, men jeg er skrå sikker på at jeg bare kan si km :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn hit litt jeg. Hadde ikm på 1. Mai men ingen mensen og ingen positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være, Marolla =) Ser du har prøvd lenge. Håper det er din tur denne gangen!

 

Jeg var å kjøpe meg CB digital i dag. Klar til testing torsdag! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marolla: Så kjedelig når kroppen tuller seg til og ikke vil gi verken TR eller positiv test:( Får håpe det blir din tur snart!!

 

Forventningsfull!87: Tror jeg må teste på torsdag jeg også selv om IKM ikke er før fredag/lørdag...

Er så bomull i hodet og trøtt!! I ettermiddag sovnet jeg en halvtime i senga da pappaen var ute å lekte med lillejenta... Men trøtthet kan jo være så mangt... ahh... håper disse dagene går uendelig fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at jeg blir så plutselig sulten. Den kommer som kastet over meg når jeg først kjenner jeg er sulten. Ikke alltid det er lenge siden jeg spiste heller. Kan være tilfeldig. Kan også ikke være det.. *ventevente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så få som mulig følger med meg til IKM uke 23 (eller hva det blir)! ;) ønsker dere alle lykke til med testing, og håper på masse januar-babyer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte jeg bare brenne av ein test!!!

 

Tok først en EL test som ble knall positiv. Streikende kom med en gang og kontrollstreken er svakere enn test streken:)

 

Klarte derfor ikke la vær å ta en g-test...

Å den ble svakt positiv!!!! Streken kom godt innenfor tidsfristen. Jeg trenger ikke vende den i lys for å se den, det ER en strek der!!!

 

Men vil ikke juble før jeg har en enda sterkere strek siden IKM er på fredag.. Mistet jo i SA i januar og da ble ikke streken så mye sterkere dag for dag... Nå må jeg bare krysse fingrene for at den blir super sterk på IKM dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Heha - prøver igjen! Ukas første positive :) Håper den holder seg positiv, og blir sterkere for hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :D

Tr har ikke kommet enda.. Men jeg venter til i morgen med å teste :) Har litt mens smerter som kommer og går, så har ikke for stor forhåpninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Skal prøve å få lagt ut bilde litt senere i dag, så kan dere hjelpe meg å tolke..(ikke alltid like lett å bli klok på selv...:)

 

BabyRegine: så lenge TR holder seg vekke er det et bra tegn:)

Hadde ikke du IKM idag? Synes at du skal teste jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har det :) Har sinnsykt lyst til å ta en test, men det er vell best og vente til i morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til i morgen tidlig:) så slipper du å måtte tyde en eventuell svak utvannet test:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...