Gå til innhold

Negativ test på rugedag 13, men............ :)


sologsommer

Anbefalte innlegg

I dag på rugedag 14 var testen positiv :) :) :) :)

 

 

Så jubler litt forsiktig!!

 

Må vel få tatt blodprøver osv. når påskeferien er slutt.

 

Noen der har opplevet hørt om det før???

 

Har selvfølgelig kjemisk i tankerne........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville det ikke vist positivt i går også om det var kjemisk? Hvisker et forsiktig gratulerer!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på tester. Jeg hadde 2 fra apotek1. Sånne, hvor striper måtte vises. På dag 13, veldig tidlig sånn i 5 tida, tok jeg en sånn og trodde den var negativ (hadde jo aldri før sett en positiv test i livet mitt), så gikk og la meg uten å vente de 5 min. På dag 14 måtte jo jeg bare ta siden det var testdagen men var jo sikker på at den skal bli negativ. Men der dukket jo det en tynn tynn strek opp! Etter dette har jeg altid kjøpt cb digital tester. Da får man svar å stole på synes jeg. Slipper å tolke ihvertfall.

Så du er nok gravid ;) Gratulere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå :D For en fantastisk morgen!! :D Det kribler i magen av glede når jeg leser slikt <3 GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Gratulerer så mye! :)

 

Jeg opplevde noe lignende da jeg fikk noen rare resultat på dag 10 og 11. Den ene viste svaaakt positiv og streken forsvant etter noen min. CB testen viste bare en syltynn blå strek, men resultatet ble stående.

I går på dag 13 var CB test helt blendahvit...men i dag var CB`en jammen svaaakt positiv igjen!

Jeg tenker jo på kjemisk jeg da for min del siden jeg har opplevd det før, MEN det er lov å håpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusind takk til dere alle!!!

 

Har vært litt nervøs, da 3 billigtester har vært svake!

 

I dag var mannen så på apoteket og kjøpte CB Digital test med ukedisplay

 

(Var utsolgt for 2 pak. Kassedamen sa at der hadde vært en voldsom etterspørgsel etter tester i dag :) :) Han stod som nr. 3 i køen, de 2 før ham, kjøpte også tester :) )

 

Tissede, og ventede i en evighet (under 3 min.) før det endelig lyste: Gravid 2- 3 uker.

 

Skal til legen imorgen og få resept på Crione og de andre pillerne jeg fikk fra Maigaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...