Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Renate, ojojoj jeg kan godt forstå at du er sur på mannen din.

Dæven døtte det skal jeg si deg at jeg hadde blitt om min mann ikke hadde hjulpet til i heimen. Jeg håper du ikke eksploderer for full maskin :P men å blåse ut trenger du nok snuppa :)

 

Våknet opp til sol og fugle sang *ahhhh* deilig :)

Og ennå er det noen dager til med ferie *juhu*

Idag er det påske middag hos svigers, er fast hvert år på påskaften det :) kjempe koselig :D

 

Ha en fin dag alle sammen <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Renate, skjønner godt du vil eksplodere på han! Mannfolk altså!! Sender deg en klem jeg og håper han skjerper seg :)

 

Jeg hadde høy temp i dag, høyeste til nå så var så sikker på at det ville bli 2 streker..men det ble bare en strek, tenkte at testen måtte være feil og tok en til, men den var like negativ den :P Så nå har jeg bare en test igjen og bør prøve å vente til over påske før jeg tester igjen med mindre mensen kommer! Hvis den kommer i dag så skjønner jeg ingenting. Er litt forkjølet og føler meg litt pjusk, men 36,83 er jo ikke akkurat feber, så kan ikke være det heller :P Tappen føles fortsatt litt åpen, så jeg kommer til å være nervevrak ved hver dotur i dag også :rolleyes:

 

I dag skinner sola, så snart skal jeg og Leah ut..vi har vært ute i snitt 4 timer hver dag, så det gjør seg med litt sol i all snøen, blir jo så kald etter 1 time jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle påske harer :)

Æsj at du fikk tanta da Dossa :( ush og huff men gratulerer med vesla i går :) mmm middag hos svigers er deilig :) vi er på påskeferie med svigers så jeg får også servert middag :) mmm vi har leid egen hytte men spiser middag med de så det er jo supert ;)

Tigerlise her stoppet hikken brått så vet ikke hva det var men nå har jeg en mage i opprør... Løper på do hele tiden?? Skjønner ikke noe jeg men har ingen andre symptomer så er nok bare jeg som tror og håper men uten el så er det vel vansklig ;) he he

Renate skjønner godt at du eksploderte jeg!! Arg!! Huff håper det løser seg :)

Hmmm får vel ta turen bort til hytta til svigers og se om de trenger hjelp med middagen :)

Ha en super påskeaften jenter :)

Smask smask på dere alle :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, hvordan er ståa hos deg nå? Ingen tante håper jeg :)

Ho har å holde seg laaaangt unna bollen vår ;) for vi vil så gjerne få en positiv test :wub:

 

Tjo hei :) høres koselig å være på påskeferie :) kose deg masse :) hvordan ligger du an i løypa nå? På tide å juble snart ;)

 

Nå sitter jentene i badekaret og leker og koser seg :)

 

Jeg er i dårlig form :( er så svimmel at det er slitsomt *arg* Har hatt to behandlinger hos kiropraktoren men det har vært lite bedring :( gir det noen dager til så får jeg ta en tur til legen, måle blodtrykket eller annet som kan være lurt.

 

Påskekrim på nrk ikveld også, så da koser jeg meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævla dritt-tante som kommer til så mange snille og søte gullfisker :( Liker virkelig IKKE!!! Sender en god klem til alle sammen <3

 

Renate, har full forståelse for utblåsningen din! Og beundrer tålmodigheten din, jeg hadde klikka i vinkel for lenge siden! Er ikke alltid mannen bidrar så mye hjemme hos oss heller, men han har jo alt ute-arbeidet (bor på gård), så vi har en arbeidsfordeling med "han ute" og "jeg inne". Bare begge bidrar ca like mye går det greit. Noen ganger når han sitter i sofaen og ser på at jeg rydder kjenner jeg irritasjonen kommer snikende, men jeg er utrolig lett å lese så da hjelper han som regel til likevel :) Håper mannen din snart skjønner hvor heldig han er som har deg og begynner å behandle deg på den måten du fortjener ;)

 

Dossa, må komme deg til legen snart, du kan ikke fortsette sånn! Søte deg, vil bare at du skal ha det bra <3

 

Tjo hei, så koselig med hyttetur :) Kose dere masse og håper du snart får en positiv overraskelse med to deilige streker :)

 

Vi har kost oss på bursdag til tantebarnet mitt i dag. Anton er så snill og sjarmerende å ha med bort nå at jeg kjenner morshjertet svulmer av stolthet <3 Elsker virkelig den lille krabaten og klarer ikke å forestille meg livet uten ham. Håper vi snart får enda et deilig gull i den lille familien vår ;)

 

Stor bolle-kos til dere alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt tanta på torsdag... Hadde jeg hatt en test hadde jeg garantert svidd av en... Men skal IKKE bli testoman...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, ååååå pokker så tanta kom snikende til deg også :( liker ikke dette *grrr* Sender deg en god klem søta :) :)

Forresten smakte burgeren godt?

 

Tigerlise, du er så omtenksom og snill :wub: er ikke bra å gå og være så svimmel hver eneste dag *huff* Jeg går og håper på at behandlinga jeg får av kiropraktoren skal hjelpe for det gjorde det sist gang jeg var så dårlig.

Men jeg fungerer ikke i hverdagen når jeg er så svimmel *ugg* så jeg gruer meg til jobben starter opp att.

 

Ungene sover og snart er det krim i armkroken til min snille og gode mann :wub:

 

Imorra får vi besøk av et vennepar :) Da blir det nok en feiring av vesla :) Tror det blir servering av spaggetti imorra med kjøttboller *yummi*

 

God påskeklem til alle dere søte jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet, spennende at du ikke har fått noe tante besøk ;) Krysser fingra for at du snart kan juble høyt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vert litt for enkelt å bli på tjukka FØR man har egentlig har begynnt prøve. Og hvertfall ikke rettferdig ovenfor alle kjekk damene her. Dessverre fungerer det ikke med kølappsystem...

 

Tror tanta kommer... Når det passer hu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Han hinta til igår at han ville at vi skulle hoppe i høyet, han skjønte nok at han hadde gjort noe galt. Men da nektet jeg... Sa at han får ingenting av meg med det første. Men EL er rundt svingen, så jeg må ikke la den sjansen gå ifra meg. Haha! Typisk at den "krangelen" kom nå når det er EL.

 

Ang. rydding er han dårlig på å hjelpe til. Jeg må be han om å gjøre spesifikke ting. Ikke har han så mye å gjøre ute heller, vi bor i et sameie og har en som måker og klipper gresset for oss. Jeg begynte her en dag og skulle vaske verandaen vår, for jeg vil ha ting gjort. Og da kommer han plutselig å tar over, for det var mannearbeid... Lot han få gjøre det, men hadde vært så fint om han kunne gjøre sånt på eget iniativ (skrives det forresten sånn?).

 

Leah, så leit med mensen :( Sender deg en stor klem.

 

Signerer Tigerlise her Dossa. Kom deg til legen!

 

Ilyas og jeg var ute igår med barselgruppa. Møttes i en barnehage, tente på engangsgrillen, lekte og hadde eggejakt. Var kjempe koselig, selvom det blåste surt ute.Da vi kom hjem tok det ikke lang tid før Ilyas begynte å spy...

 

Jeg var oppe kl 02.00 natt til igår og fikk ikke sove igjen, så igår kl 18.00 tok jeg kvelden og sov til 08.30 (var bare oppe en gang i løpet av natta og badet Ilyas, skiftet på senga og tørka spy) Skulle egentlig på kino idag, Ilyas og jeg. Men men.. Nå spiser han mat igjen, så håper bare det holder seg i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt skikkelig søndagsfølelse de siste dagene men idag er det endelig søndag :P *ler*

 

Renate, masse god bedring til gutten din :) Håper han snart er på beina igjen. Spy er virkelig noe dritt *usj*

Høres ut som dere hadde en koselig dag igår :)

 

Vi får snart besøk, får begynne med maten :)

 

Håper det er bra med dere jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo jenter :) da er vi hjemme fra ferie :) kom hjem i går godt for gubben og ha en dag hjemme før det er jobb igjen :) jeg har fri en hel uke til :) hadde vært digg med bra vær men her regner det :( ush !!

Kroppen min er i helt ubalanse men tror ikke det er noe spire på gang! Sitter og teller dager til jeg skal til hun gynekologen er den 26 så da får vi se hva hun gjør i forhold til at jeg ikke har el!!

Har jo også tatt noen blodprøver jeg ikke har fått svar på :)

 

Hannepålandet er spent på deg nå assa :) håper det var så lett for deg for det er jo koselig å høre litt solskinns historier også :) vi har vært prøvere i et år nå i april og unner ingen denne ventingen :)

Renate håper gutten din snart blir frisk og at mannen din snart slutter og tulle :)

 

Dossa hadde du en fin kveld med besøk??

 

Og der datt jeg i bollen!! Fortsatt i påskemodus ;)

 

Kosemose :wub:

Endret av Tjo hei<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei :) høres ut som dere har hatt en fin påske :) også så utrolig deilig å ha fri ei uke til ;) misunner deg det ;)

Vi hadde det koselig igår med venneparet :) spiste god mat, skravla og spilte brettspill :)

 

Det regner her idag, surt og kaldt er det også *brrr*

Vesla går uten bleie idag, må begynne en gang så vi prøver. Ho kjenner godt når ho må på do :) flinke jenta mi :wub:

Bleia og smokken skal vekk i løpet av sommeren :) Smokken blir nok en kamp tror jeg *huff*

 

Jobb att imorra :) skal bli hodt å komme tilbake til hverdagen men jeg gruer meg litt også pga at jeg er så svimmel hver eneste dag *ugg*

 

Ha en fin siste påskefridag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Dossa for et dritt vær :( har en hage på nesten 2 mål så skulle ha fått gjort litt ute men i dette været ble det inne dag :) har fått vasket kjøkkenskapene og vasker litt klær så nå er det fyr i peisen og sofa kos som gjelder :)

Slutte med smokk og bleier kan bli spennende ;) husker vi hang opp alle smokkene til nevøen min i et tre i hagn så kom smokkefeen om natta og hentet de og ga de til mindre barn som trengte det :) he he stor stas :) når det gjaldt og slutte med bleier så hadde vi klistremerke bok :) fikk en sånn bok med bondegård å klistra inn et nytt dyr for hvert do besøk :) he he han syns det var stor stas :)

Kose på :)

Endret av Tjo hei<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei :) takk for fine forslag når det gjelder bleie og smokke slutt :D Ho har ikke hatt noen uhell ennå, sier ifra og vi setter vesla på do annen hver time. Har sagt at ho skal få en fin gave når ho har slutta helt med bleier og gjett om det strålte i øynene :)

Ho har sagt at smokkene skal ho sende til julenissen. Så da prøver vi på det :) Blir spennende å se hvordan dette skal gå :) :)

Fyr på peisen og sitte i sofaen med pledd rundt seg ;) koselig.

Vi har 2 mål tomt vi også, men halve er skog så området rundt huset blir ikke så voldsomt da *ler* men det er nok av ting som skal holdes i orden med hus og hage :)

 

Nå har vi hjemme kino og ungene ser på snow buddies :) og spiser litt chips :) kjekt å kose seg litt mens man ser på film :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa. Da vi sendte smokken til Julenissen så sendte vi hit: http://www.julenissen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=13〈=nb

 

og fikk diplom tilbake :D Hvordan er formen i dag?

 

Jeg er blitt skikkelig forkjølet, og da mensen også kom så har humøret mitt vært forferdelig! Fikk 2 timer på sofan i fred og ro i går, og det gjorde godt..ellers har paracet og ibux hjulpet meg til å holde meg oppegående! Vi har jo hatt så nydelig vær, så har vært ute med Leah hver dag :) Men når man selv er syk og sur så er det sofan som frister mest :P

 

Har gått opp 1 kg i påsken, så denne uka blir det ingen kjære mor, den kg må av! Så nå har jeg og Poffi gått tur i deilig sol :) Tok paracet og ibux før vi gikk, så da merket jeg ikke så godt at jeg helst ville synke sammen på sofan :P Men nå får jeg lov, i alle fall en time skal jeg sitte å ikke gjøre noe ;) Har forresten akkurat sendt avgårde en ny søknad, så litt fornuftig får jeg jo gjort i sofan også B)

 

Ha en fin dag jenter :)

 

Jeg tror min neste ikm blir rundt bursdagen min, så hvis det blir fulltreffer så får jeg en veldig fin bursdagsgave i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, så morsomt med bleieslutt. Vi tok av bleien på Ilyas om lørdagen (før omgangssyken inntraff) og jeg er overrasket hvor bra det har gått. Sliter litt med å bæsje på do/potta, så det gjør han i buksa.. Men det er greit. Tissa i buksa igår, for han sier ikke fra om han må på do og gubben hadde ikke tatt han med på do. Han hadde spurt, og Ilyas sa nei. Så etter 6 timer uten å ha tissa ble det uhell.

 

Han er i bhg nå, og ville ikke ha bleie. Helt ok :)

 

Ang. smokk sluttet Ilyas med den i august i fjor. Gikk overraskende lett. Han hadde kun smokken da han skulle sove, men hadde da en i hver hånd + en i munnen. En kveld tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta de bort... Ilyas spurte etter dem, og jeg sa de bare var borte. Han slo seg til ro med det og sovnet. Han spurte vel etter smokkene 2 eller 3 ganger etter det også, men slo seg til ro med at de var borte.

 

Lykke til med bleie og smokkeslutt :)

 

Tjo hei: Ilyas er i fin form igjen. Varte bare en dag den oppkasten, så han er i bhg idag. Gubben er slutta å tulle - nesten. EL var igår, og han ville ikke ha sex. Men det er lett å forføre han, så ble aksjer allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ tusen takk Leah for at du viste meg den siden :D Da blir det enda mer stas Å slutte med smokken hvis ho fÅr et diplom av julenissen :)

Kjedelig nÅr formen ikke er bra, god bedring søta :)

Jeg er ikke i noen god form, svimmel hver eneste dag og det er sÅ utrolig slitsomt og tapper meg helt for energi :(

Skal til kiropraktoren idag sammen med gullet men han skulle se pÅ meg ogsÅ. HÅper det snart blir en forbedring!

FÅr hÅpe at du fÅr et positivt svar pÅ søknaden du sendte avgÅrde :D Positiv test pÅ bursdagen din hadde vært verdens beste gave tenker jeg :) :)

 

Renate, ja vesla er flink, hadde ingen uhell igÅr :D

Sendte ho i barnehagen uten bleie pÅ seg, ho var sÅÅÅ stolt for nÅ var ho ei stor jente :wub: Kjekt at mannfolka er lette Å forføre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg venter og venter og ja... Venter på tanta... Hmmm ugler i mosen. Tester lørdag morgen om ikke tanta er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende hannepålandet! :) krysser fingrene for deg!

 

Jeg begynner å bli lei av å se forrige mnd på overskriften vår, så tenkte jeg skulle ordne en ny bolle igjen ;)

 

Håper feriemoduset har gjort alle sammen godt og at alle er klare for masse skravling i tiden fremmover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...