Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det godt med en vårklipp dossa? :)

 

hvordan gikk det hos tannlegen carina?

 

det var kjempe koselig med tur og lunsj om tirsdagen, gjort det samme i dag bare at jeg dro dit ;)

Hadde jentetur til byen med mini i går, så hentet litt tidlig i barnehagen og koste oss. måtte handle en bursdagsgave også, så mini valgte ut en fin ting til venninnen.

Virker som om hun er både integrert og trygg i den nye barnehagen alt :) godt for mammahjertet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig med ny bolle :)

 

Gikk bare flott hos tanlegen :) Ny fylling i ei tann og 2 tenner mindre å pusse. Hadde grudd meg som fy, men kjente ikke noe da de ble trukket. (2 visdomstenner som måtte ut). Kjenner ikke noe i kveld heller.

 

Fornøyd med hårklippen Dossa?

 

Deilig å bare kose seg med veninnebesøk lilleblomst :) Gleder meg til jeg får tid til det igjen :)

 

Nå er snuppa lagt. Gubben er å ser etter stikk kontakter og jeg koser meg med dere og nyter roen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempe deilig å få en vår klipp :)

Nå ble jeg sååå fin ;) *hihi* Da er det 6-7 uker til neste gang.

Er så godt å få klipt seg :D

 

Godt med en ny bolle å svømme i *weeee*

Flink som ordner opp du Lilleblomst :)

Så godt for mammahjerte at mini trives i den nye barnehagen :)

 

Snuppa er i barnehagen og det var mange spente unger der da vi kom :) tenker ho stor koser seg jeg :)

Blir spennende å høre imorra hvordan ho har hatt det :)

 

De to andre sover så søtt :)

Mannen ligger i badekaret og jeg har satt meg i god stolen min :)

Blir litt tv titting før senga kaller på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innformere om at eg har fått opplegget nå og det blir lang protokoll :( Må vente til neste syklusdg 20 for å begynne på spray og deretter sprøyter. Det vil si at det ikkje blir innsett før i mai... Så da er det bare å vente og vente !!!!!

 

Vet ikkje kor eg ska hente tålmodigheten min fra men det må jo bare gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff metti, skjønner at det er vanskelig å finne tålmodighet! du får prøve å tenke at "da rekker jeg å gjøre ditt og datt før jeg blir gravid", nyte våren og ta ting med ro ;) klems <3

 

Godt med klipp dossa, du får kose deg i stolen! :)

 

Så bra at tannlegeopplevelsen gikk bra! Jippi! :)

 

Her er det american idol det går i denne kvelden. spørs om jeg orker å være oppe stort lenger enn ni i dag heller... skikkelig sovedyr for tiden! ble vekt av kvalmebølger i morges, men er jo glad for det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jeg er klar for senga nå... Vært småkvalm i hele dag og gått en del på do i forhold til vanlig. Tok meg i det da jeg var på treningen idag. Jeg gikk på do på mårran idag som vanlig, og det normale da er at jeg går på do igjen på ettermiddagen i 17.00 tiden. Men da jeg kom på treningssenteret måtte jeg en tur innom do før jeg gikk ut til trening, noe som IKKE er normalt og jeg blir igjen gira der jeg gikk ut av toalettet og tenkte på dette etter at jeg var ferdig... Haha!! Kom hjem etter trening og gikk igjen på do.. Så, idag har jeg vært å kjøpt meg 2 G-tester. Den ene kan man bruke allerede 7 dager etter at egget er befruktet, så tenkte å prøve meg på den i morgen, så blir ikke fallhøyden så stor neste uke når jeg tester igjen og det viser seg at jeg faktisk ikke er gravid! :) Haha!! TESTOMAN! Det er det jeg er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, skjønner at du sliter litt med tålmodigheta. Kan virke lenge til Mai :( Men nyt våren og tida frem til innsetting. Gjør alt det du vil og kan :) Det er din tur nå snuppa :wub:

 

Renate, skjønner godt at du vil teste ;) Jeg krysser fingra for at du får en positiv test snuppa :D Har en god følelse jeg ;)

 

Er like før jeg sjøl skal lalle *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, metti. Satt lenge og tenkte på hva jeg skulle si til deg... Mai høres så veldig lenge ut, og jeg skjønner det er vanskelig. Vil bare gi deg en stor klem, også håper jeg ventetiden blir en ok tid, uansett hvor lang den måtte føles. Vi går heldigvis mot lysere tider og ikke mot vinteren, det kan jo hjelpe litt. Klem.

 

Nå tar jeg natta. Sov godt damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er litt deppa nå og i tillegg skal eg i 30 års dag på lørdag der 80 prosent er gravide og eg vet at de prøvde maks 3 mnd...

 

vet ikkje snart koss eg ska komme meg gjennom dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, føler med deg, Metti :( Men det er sikkert en grunn til at de valgte langt regime? Dersom sjansene er større med det er det jo tross alt bedre å vente litt ekstra hvis det blir resultat, i stedet for at du kommer i gang fort og det ikke blir noe av... Jeg vet, mager trøst... Jeg ønsker så inderlig at dere skal klare det nå! Håper du finner styrke til å komme deg gjennom dagene. Stoooor klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen småjenter ;) I`m baaaack :P

 

Metti: Så utrolig kjipt at du må vente helt til i mai, vet at det føles veldig lenge til akkurat nå :( Håper tiden går fort fram til da, og at det blir siste gang du behøver å gå gjennom dette, krysser fingrene!

 

Det gikk fint på sykehuset i går :) Får ikke svar på noe enda da, men regner med at de ikke fant noe nå heller. Vi kjørte på onsdag kl.13 og var ikke fremme før 19.30, det var sinnsykt mye militær ute å kjørte veldig sakte og sperret veien her og der..i tillegg så var Leah lekk og måtte tisse HELE tiden :P Men da vi kjørte hjem var det få forsinkelser og vi brukte omtrent så lang tid som vi regnet med :) Det var utrolig koselig å se igjen venninna mi også, selv om vi bare fikk et par timer sammen :) Og så var vi å shoppa litt før vi kjørte hjem i går, og vi stoppet og spiste på veien og hadde det egentlig veldig koselig :D

 

Jeg tok en gravidtest i dag, men den er negativ..FF mener at jeg er 11 dpo i dag, men er nå mer usikker på om jeg har hatt el. Hvis jeg har det så kommer mensen i morgen..men har ingen følelse av hverken det ene eller det andre, så antakelig så har jeg ikke hatt el eller hadde det på cd 22 som normalt kanskje..og da er jeg vel bare 3 dpo eller 4 i dag.

 

Sambo har gått på friuka og Leah skal være hjemme i dag..vet ikke helt hvorfor hun skulle opp 6.30 i dag, hun sovna jo veldig sent i går..men men :P Vi skal nå kose oss sammen alle 3 når sambo står opp :D

 

Ha en vakker fredag jenter :wub:

Endret av LeahpuddingogMammapudding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter :)

 

Det er fredag og helg *juhu* Sola skinner og fuglene synger, livet er herlig :) en liten spire hadde gjort det komplett :wub:

Den tida da jeg kan juble kommer nok snart :) må ha troa på det og bare gå løs på hver pp med nytt mot *smiler*

 

Har en spennende uke foran meg, for jeg venter nemlig EL mot slutten av neste uke :D Og denne gangen er det min tur!

 

Metti, håper du finner styrke til å klare dagene og ukene frem til Mai :) Sender deg en god klem søta :) jeg føler med deg.

Håper du likevel får en koselig helg. Klem

 

Renate, hvordan er det med deg idag?

 

Ha en knall fin dag alle dere søte jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, så bra at det gikk bra igår :) Kjedelig når det er mye trafikk og at turen tar lengre tid en antatt.

Koselig at du fikk noen fine timer med venninna di :)

Kanskje du ikke har kommet så mange dpo som ff sier. Må jo stemme det fordi du vil få en positiv test snart ;)

Håper dere alle tre får en fin dag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: jeg syns ord blir fattige..for jeg vet at jeg hadde følt skkurat det samme hvis det var meg! Så det er veldig forstålig at du går gjennom en tøff periode, både psykisk og fysisk egentlig! Vi i bollen er her for deg så her kan du lufte tankene dine:) vil bare gi deg en stor klem!

 

Dossa: deilig med vårklipp, det kunne jeg trenge snart og...også ville jeg gjerne fått litt ny frisk farge i håret...men nå er vi på sparebluss pga badet! Hehe det skal bli din tur snart dossa:)

 

Leah: så fint a turen gikk bra, håper det er som du sier at de ikke finenr noe nå heller:)

 

I dag kommer min mormor og morfar på besøk og skal få den store beskjeden, de kommer på lunch:) er spent!

 

Håper alle får en strålende dag, her skinner sola så langt øye kan se! Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! så koselig med all skravlingen :)

 

Men jenter, jeg reagerer litt på at dere syns mai er lenge til, jeg teller nemlig ned ukene til midten av juni (når min kjære er ferdig med skolegangen) og det er bare 13 uker til :) så det vil vel si at starten på mai faktisk bare er 7-8 uker til.

Full forståelse for at ventetiden kan bli lang for alle, til ikm, til el og til du endelig får begynne med sprøyter metti, men våren pleier å suse avsted og ofte får man følelen av at man har gått glipp av den - så fort går det. ;)

 

Håper du kommer deg greit gjennom festen i helgen metti, og hvis det er nære venner så kan du jo vurdere å si at dere sliter litt og at det er vanskelig for deg. Jeg har iallefall bare positiv erfaring med å være åpen (åpen til en viss grad iallefall). Sender deg en kjempeklem snuppa!

 

forresten så er våren så smått igang her hos meg, med 3 krokus som har sneket seg frem under kjøkkenvinduet og små spirer som vitner om at alle påskeliljene jeg plantet i høst har slått rot! :) Herlige vår! :)

Endret av *lille blomst*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, alt bra her. 7 DPO og en negativ test som forventet. Så nå har jeg landet litt her jeg sitter. Hehe!

 

Tessy, så morro at du skal dele det med flere nå! :) Kos dere idag :)

 

Leah, høres ut som om dere hadde en fin tur! :)

 

Ilyas sitter å spiser frokost nå mens vi ser på Handy Manny. Han skal snart i bhg og jeg skal vaske litt her..

 

Litt usikker på hva slags fredagskos vi skal ha idag, noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Hørtes koselig ut med blomster :) Her kan de ikke forventes før kanskje i mai :/ Men jeg husker i fjor. Det hadde vært en kanon fin april mnd og den 20 april var jeg på sykehuset (fødte 29) og da var vi ute og da var det fullt av hestehov. Og det mener jeg er tidlig. Regner i allefall her idag. Skjønner ikke vitsen med at det skal komme såååå masse snø også skal det bort igjen rett etterpå. Kunne like godt bare ha latt være å komme snø.

 

Bra at alt gikk bra på undersøkelsen Leah. Kjedelig med så masse trafikk. Er grusomt å kjøre når det er øvelse i fylket.

 

Metti, jeg håper du klarer å nyte litt av festen i helga. Skjønner godt at det er lenge til Mai. Men før du vet ordet av det så er din tid kommet og nå er det din tur. Mager trøst da man har ventet så lenge på denne spiren. Men som noen sa over her, er det nære veninner så kan du jo si at dere sliter litt. Det hjelper å være åpen om det. Slet jo litt vi og før vi fikk snuppa, og at folk rundt meg visste om det hjalp litt på.

 

Ikke fortvil over negativ test Renathe. Er jo enda tidlig. den blir nok positiv om ei uke :) Testa du tidlig under forrige graviditet? Jeg får ikke positiv test før noen dager etter ikm så jeg lar det gå en uke. Fredagskosen for meg er som mange andre taco. Men idag blir det pizza fra en eller annen plass.

 

Tessy, kos deg med mormor og morfar :)

 

Denne pp erdin Dossa :) Kommer til å bli ei heidundrende el så hopp i høyet å kos deg med mannen :)

 

Idag føler jeg meg voldtatt i kjeften, er såvidt jeg får opp gapet. Men det blir vel bedre iløpet av dagen. Går atter ei oppussingshelg i møte. Litt maling gjenstår og parkettlegging. Skal være der hele helga. Men før vi drar bort dit må alle stikk kontaktene skrues på. Det første snuppa gjør er jo å pile bort til de og der er det bare åpen strøm nå. Håper vi klarer å bli noenlunde ferdig i helga slik at vi kan flytte iløpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid med Ilyas testet jeg ikke før jeg var nærmere 8 uker på vei. Det var ikke planlagt og jeg gikk på pillen. Så synes det var så rart at mensen ikke kom, og jeg ventet og ventet.

 

Da jeg ble gravid i november i fjor testet jeg kun for morroskyld fordi jeg fikk en liten blødning når jeg forventet mensen - da viste den positiv. Da hadde mannen og jeg nettopp sluttet med prevensjon og ventet på mensen så vi kunne begynne å prøve. Visste ikke den gangen om vi traff på EL da syklusen min er veldig ustabil. Testet to uker tidligere også, men da var testen negativ. Testet hos legen for å utelukke graviditet pga store smerter i siden på magen. Så jeg vet egentlig ikke! :) Bestilte meg Gtester på lavpris-tester nå, så venter jeg med å teste til jeg får dem. Bestilte 10 stk, for jeg VET jeg Må teste mer selvom den blir positiv, for å være sikker. Har en digitaltest liggende, men den skal få ligge til en av de andre viser positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! så koselig med all skravlingen :)

 

Men jenter, jeg reagerer litt på at dere syns mai er lenge til, jeg teller nemlig ned ukene til midten av juni (når min kjære er ferdig med skolegangen) og det er bare 13 uker til :) så det vil vel si at starten på mai faktisk bare er 7-8 uker til.

Full forståelse for at ventetiden kan bli lang for alle, til ikm, til el og til du endelig får begynne med sprøyter metti, men våren pleier å suse avsted og ofte får man følelen av at man har gått glipp av den - så fort går det. ;)

 

Håper du kommer deg greit gjennom festen i helgen metti, og hvis det er nære venner så kan du jo vurdere å si at dere sliter litt og at det er vanskelig for deg. Jeg har iallefall bare positiv erfaring med å være åpen (åpen til en viss grad iallefall). Sender deg en kjempeklem snuppa!

 

forresten så er våren så smått igang her hos meg, med 3 krokus som har sneket seg frem under kjøkkenvinduet og små spirer som vitner om at alle påskeliljene jeg plantet i høst har slått rot! :) Herlige vår! :)

 

Nei det er ikkje sykt lenge til mai men det føles veldig lenge til når en venter på å få komme i gang og en ikke vet engang om det kommer til å gå bra. Tror nok det er ekstra sårt siden to venniner har termin i mai... Hadde sett fOr meg at eg sko få begynne i denne syklusen på langt eller neste på kort.. Når det gjelder festen så vet de at vi sliter men det hjelper jo ikke meg sÅ mye. Det er jo like sårt for meg og eg kan jo ikke akkurat ta opp det på festen vil jo ikke ødelegge stemningen.

 

Helga mi går til 30 timer jobbing men etter det nesten en uke fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos gyn.

Han tok innvendig UL og jeg har to fine eggstokker. Dden venstre har en stor folikkel klar :) fine egg har jeg også. Han tok en undersøkelse og min venstre eggleder er fin. Det er ikke noe som skulle til si at jeg ikke skulle bli gravid :) Må bare ta tida til hjelp og det er akkurat det jeg skal gjøre.

Nå skal jeg ha to måneder uten pergo. Fikk en resept på dobbel pergo, altså to runder på den resepten :D Skal ta første doble i juni og neste i august. Så får bare håpe at jeg blir gravid snart enten med hjelp eller uten :)

 

Snuppa hadde hatt det så fint i barnehagen, sovet så godt :)

Nå har ho med seg en venn hjem fra barnehagen. De sitter oppe og spiller et ps3 spill og koser seg. Mens vesla leker med dukkene sine på rommet sitt. Hører ho prater med dem og har en skikkelig samtale med sin baby :) :)

 

Vi får snart middags besøk av bror og dama.

Så gjett hvem som skal lese for ungene....hehe....det blir tante :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, her var det stille i dag!

 

Så flott at ting ser bra ut dossa! dere har jo bevist at dere kan, så det skjer nok! :) sender babystøv! :)

 

Jeg er så heldig å ha fått min kjære hjem likevel! :) jippi! han tok turen siden jeg ikke skal på kurs og siden vi ikke trengte barnevakt. Deilig å være alle i helgen!

 

Ha en nydelig helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Lilleblomst :) Og så flott at det gikk så bra hos gyn, Dossa! Herlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...