Gå til innhold

uttak oppdatering...


monky

Anbefalte innlegg

Tusen tusen takk for det :-) godt å få slike oppløftende ord :-)

 

Krysser fingrene for deg også, håper dere lykkes også :-))

 

Kommer med oppdattering etter innsettingen :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da ringte de endelig... av de 4 (de sa 5 igår) som de fikk ut, var det bare ett som var "ordentlig" egg, det ser foreløpig bra ut, så hvis det klarer seg til i morra får jeg satt det inn..... hun sa "vi får håpe" og at jeg mått ha tlf tilgjengelig i morra i tilfelle d ikke gikk..... hørtes ikke så optimistisk ut, så nå er jeg ganske så lei meg og enda mere nervøs! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Kjære deg! Du trenger bare ET EGG! Om hun høres optimistisk ut eller ikke har ingenting å si for om dette går bra til i morgen, hun kan ikke vite det. For din del kan dette være mer enn bra nok.

 

Så hvis egget deler seg videre nå så får du det satt inn i morgen?

Krysser fingre!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvis det ser bra ut så gjør jeg det! men blir så bekymret; hva om de ringer i morra tidlig og det ikke har klart seg, da har jeg uansett ingenting på frys, hva om jeg bare klarer å produsere 1 egg hver gang......... mange tanker, men må prøve å tenke at det klarer seg til i morra.... takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Ikke bruk tiden til slike vonde tanker. Vet det er irriterende å høre det, men det hjelper lite...

 

Så er det det med å tenke positive tanker og det positive skjer, du får insett i morgen! :)

 

Kos deg/dere litt ekstra i kveld, så går tiden fortere til du får svar i morgen.

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode ord, kommet meg litt nå, blir så ekstra ille når man går rundt og er så spent og nervøs! krysser fingrene for at jeg ikke får tlf i morra tidlig!!

klem til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg endelig kom frem, etter motorstopp og helvette, så fikk jeg beskjed om at det var bare et egg, så vi fikk satt inn bare ett egg:-( men vi trenger bare det ene egget, men med den dagen vi har hatt i dag, er jeg meeeget negativ:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da, skulle jo ikke bli sånn!! så tungt når man mister motet sånn... ikke den beste dagen her selv..... jeg hååååper du fikk gullegget da!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det jeg også:-) også håper jeg du får sette inn i morgen og at det er gullegget... Vi trenger jo bare ett egg:-)

Vi kommer til og bli rugere begge to, jeg bare vet det :-)

Kos deg med mannen din ikveld, se film, lag god mat, legg dere tidlig og bare nyte hverandre:-) det gjorde vi igår og våknet uthvilt idag, så det anbefaler jeg :-) si ifra så fort du er ferdig imorgen, for jeg vet du får sette inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk, håper du har rett!!! litt ekstra vanskelig å sove inatt tror jeg, men får prøve det beste! egget mitt må bare gjøre jobben inatt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gjør det nok:-)

Jeg er så redd for at det ikke skal feste seg at jeg tørr ikke å gå på do:p tenker at jeg må vente litt, så jeg ikke øddelegger noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for all støtte!!! prøver å være positiv, bare så livredd for at det blir avbrutt!! men det Må gå bra!

hehe ja det må være rart å være ruger, mange som får problemer med forstoppelse osv.... merkelig følelse med en spire i magen! håper magefølelsen blir bare god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isjda, det var litt kjipe nyheter for dere da, men uansett som dere sier, så trengs det bare ett egg..Krysser fingre for oss alle nå de neste 14 dagene:) Jeg har satt inn ett egg i dag, og fikk tre på frys.... Lurer litt på om jeg skal sykmelde meg de her 14 dagene eller om man skal jobbe.. hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da klarte alle dine egg seg fra igår? jeg synes dagene blir lange, så synes det er greit å ha noe å gå til, men det er jo forskjellig.. kommer kanskje an på hva slags jobb man har også, om det er veldig stress/slit f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fikk ut seks, fire overlevde til i dag. Så tre er på frys nå. joda er sant det, blir jo lange dager, men jeg har en veldig stressa jobb så jeg får tenke litt......Er merkelig følelse å tenke at man har ett befruktet egg i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm hvis antallet ble redusert både for deg og AKPA er d kanskje ikke så stor sjanse for at mitt ene overlever....... gratulerer som ruger, nyt følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok ut seks, redusert til fem når de ringte og til fire i dag... Men jeg mistenker litt at det kanskje er den ene eggstokken som produserer bedre enn den andre, for de tok ut fire på den ene siden og to på den andre, så tenker at det da er de fire på den ene sida som overlevde, men det er jo tanker...Vet det er drit vanskelig å tenke positivt i denne prossessen, men man må jo bare prøve. og selv om det har gått ganske bra for meg foreløpig den her runden, så står jeg jo like usikker om 14 dager som alle andre...men nå er det mer opp til naturen enn til stimulering osv. Jeg håper at du får klaff i morgen!!! hva er det som er grunnen til at dere må ha hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har få egg (tydeligvis bare ett) og han har få og trege svømmere, legen mente at jeg måtte bli gravid før 35 hvis d skulle være sjans.. ja det er vanskelig, vil så sterkt og med all påkjenning med medisiner og mye venting så blir terskelen for tårer mye mindre for meg ihvertfall... men det betyr ikke at jeg gir opp!

ja de 14 dagene blir nok laaange! jeg bare håper at jeg får sjansen til å hvertfall komme så langt, at jeg får fullført det vi har startet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det veldig godt... Men tror at nå som vi er inni systemet så går ting ganske fort, sånn ifht evnt oppstart av neste forsøk osv..Tror den første gang er den verste med venting osv. innbiller meg hvertfall at hvis det blir en ny gang at jeg tar det litt anderledes, har kjent mye etter og vært stressa for alt. Når man vet litt mer hva man skal igjennom er det kanskje litt lettere. Men håper det ikke blir noen neste gang på noen av oss før vi skal ha søskenforsøk:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nok rett i det, jeg er desverre en bekymra person, tenker mye på alt og tar nok sorgene litt på forskudd. har vært skikkelig dårlig på sprøytene og hvis jeg da neste gang må på større og kanskje lengre dose... osvosv. prøver å lære meg å ta en dag av gangen, nå er det i morra som gjelder først:)

kanskje det er en søsken på frys ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg går det bra med, uendelig lange dager.. og merker at nå begynner jeg å evaluere alt å tenke at off det er jo bare 20% sjanse. Har vært optimist i en uke nå, men nå beg nervene igjen;( enn dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...