Gå til innhold

uttak oppdatering...


monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest usababy

jeg er ikke på privat, sa de noe om statistikk til deg?

 

Ikke akkurat...men de sa det var omtrent 40 % sjanse da vi satte inn. Dette må jo også variere fra person til person, både på historien og hva som evt gjør at en må ha prøverør for å bli gravid vil jeg tro...

 

To egg øker nok sjansen uten at jeg vet hvor mye, men det er jo mye som spiller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Gratulerer :)

 

Hvor er du i løypa førstegangsprøver?

 

Jeg skal begynne på sprøyter til torsdag. Så blodprøve/UL torsdag 7 mars.. Uttak uke 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er mye som spiller inn.. gikk så fort egentlig idag, tiden virket litt lang akkurat mens de tok ut egg, men fikk ikke tid til å spørre så mye og ble jo så satt ut da de spurte om jeg ville sette in 2, så var mye jeg glemte å spørre om også. men hvis alt går bra skal jeg jo tilbake på torsdag så får prøve å spørre litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til!

 

Jeg fikk også satt inn to på første forsøk. Vi kunne velge det selv, det var ikke noen innvendinger mot det heller. Vi holder til på Hausken.

Kan det være forskjeller mellom offentlige forsøk og private? Hausken er jo privat.

 

Jeg er også på Hausken og fikk satt inn to men det var på frys. Har ikkje hatt fersk forsøk så vet ikkje om eg hadde fått det der og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d høres mer naturlig ut, jeg skal tre ganger i morra og en gang på morran før innsett på torsdag..... hvis alt går bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ho sa jeg skulle, og jeg har time kl 13... kan evt ringe på morraen å spørre? skulle nesten ønske jeg hadde time tidligere på dagen... menmen jeg må prøve å lære meg til denne ventinga... i morra først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inbilder meg at hun sa jeg skulle ta, men ble usikker, men medt logisk at jeg tar en:-)

Du får prøve og fylle dagen i morgen med noe frem til de ringer :-) krysser fingrene for deg imorgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg skal på riksen idag jeg også, for en dobbel inseminajson. Kl. 17 :)

Kanskje noen av oss ser hverandre, haha!

 

Ønsker dere alle lykke til i dag!

Og monky, hØrer du noe snart?? Hehe er så spent :)

Krysser fingre

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til på st.olavs, men lykke lykke til idag :-) jeg krysser fingrene for at minst ett av de vi setter inn idag er gulleggene :-) morsomt å følge hverandre fremmover :-)

 

Hørt noe monky??:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... venter jeg vettu, selvom de sa etter 12!!! puuuhhhhh dette er grusomt faktisk!! hørte akkurat at det er lykke å starte prosjekter på skuddårsdagen! bra for dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Å dumme meg, leste tidligerere at det var mye riksen jenter her, sÅ tok en automatisk en hehe sorry :)

 

Masse lykke til AKPA. Er dette deres første forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vårt første og bli vårt siste uannsett resultat....

Jeg ble operert for eggstokk kreft for et år siden, og skulle egentlig fjerne eggstokkene da, men vi fokk et års tid på å prøve ettersom at jeg er ung (22år). Så om vi ikke lykkes blir det kanskje egg donor snarest, hvis ikke fjernes eggstokker og livmor... Så jeg håååper vi lykkes nå;-)

Enn du? Første forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Å.. dette er utrolig viktig med andre ord... jeg skal krysse alt jeg har for deg og at dette gÅr bra!

 

Jeg tror det vil gÅ veldig bra med deg, fÅr i hvertfall en veldig god følelse ang. deg og graviditet!

 

Ja dette er vÅr første inseminasjon. Fikk det i gÅr ogsÅ, og runde 2 i dag. Har EL i dag. De sÅ to modne eggposer, sÅ jeg hÅper en av de blir befruktet og fester seg.

 

MASSE lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...