Gå til innhold

er man virkelig anonym her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ingen kan finne ut hvem man er?

Har et tema jeg vil ta opp, men tør ikke om noen finner ut hvem jeg er da jeg har mange venner her:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moderatorene kan finne ut av hvem den anonyme er. Men det er ikke noe de går til verks å gjør om det ikke er veldig god grunn til det. F eks støtende innlegg.

 

Vanlige brukere skal ikke kunne finne ut av hvem den anonyme er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene ser det.

 

Det har jo vært tilfeller der alle anonyme signaturer plutselig ikke var det, men det tror jeg er ryddet opp i nå.

 

Men det er en grunn til at jeg aldri skriver noe som jeg ikke kan stå for her inne- anonym eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene ser det.

 

Det har jo vært tilfeller der alle anonyme signaturer plutselig ikke var det, men det tror jeg er ryddet opp i nå.

 

Men det er en grunn til at jeg aldri skriver noe som jeg ikke kan stå for her inne- anonym eller ikke.

 

HI ønsker vel ikke å ta opp noe hun ikke kan stå for, men noe hun (eller han) ikke ønsker at "alle" skal vite om. Vi er mange her inne som kjenner folk som er her i virkeligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene ser det.

 

Det har jo vært tilfeller der alle anonyme signaturer plutselig ikke var det, men det tror jeg er ryddet opp i nå.

 

Men det er en grunn til at jeg aldri skriver noe som jeg ikke kan stå for her inne- anonym eller ikke.

 

HI ønsker vel ikke å ta opp noe hun ikke kan stå for, men noe hun (eller han) ikke ønsker at "alle" skal vite om. Vi er mange her inne som kjenner folk som er her i virkeligheten ;)

 

Joda, men er det fryktelig sensitivt, så må man enten "ta sjansen", eller så kan man evt lage seg en fake og intetsigende profil for veldig personlige ting.

Et nick er jo ganske intetsigende i seg selv så lenge man ikke legger ut om alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...