Gå til innhold

Svaaaaaak positiv test eller skyggestrek??


Maammaa

Anbefalte innlegg

Uff, jeg klarte ikke holde meg til IKM dagen førstkommende tirsdag. Testet i dag tidlig (morgenurin) og kunne (visst jeg så NøYE etter) se en strek der...

 

I og med at jeg aldri har vært i nærheten av å teste positive tester, bare lest litt rundt på nettet - er jeg såååå usikker på om det er "skyggestrek" (som jeg egentlig ikke vet hovrdan skal se ut, bare lest om det) eller om dette er begynnelsen på noe helt fantastisk :)

 

Må bare ta tiden til hjelp og teste i dagene framover - men hadde vært kjekt å høre hvilke erfaringer dere har med svak positiv vs skygge strek.

 

Goood lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har den blitt sterkere nå etter tida har gått du eller? huff vi får det spennende frammover med de svake testene. :) men håper d klaffa for oss :)

her var streken en mikromillimeter sterkere på morgenurin. men ultrasvak. men er på ca dag 11 etter den første positive el-testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 11 jeg også :) Ja, det er mer en spennende dette her :)

Den har ikke blitt noe særlig sterkere tror jeg.. må fremdeles se VELDIG godt etter for å se streken. Uff, kan bli tullerusk av mindre.

 

Håper virkelig det klaffer for oss - og tester sterkere streker fram mot IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det forrige måned og var helt overbevist om at endelig satt spiren! Den ble sterkere etter tiden gikk ut og man kunne da tydlig se en strek. Det har aldri skjedd meg för og jeg var såklart overlykklig. Men neida, mensen kom sm den skulle den, 1 dag etter den skulle. MEN jeg vet det kan skje og at streken bare blir sterkere og sterkere, så ta en test igjen i morgen og se om den blir sterkere:) Håper for din skyld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!! Tok en cb-test i går,og en på morgenurin i dag. Svake, svake streker begge ganger. Tok også en "billigstrimmel" i dag, men den var negativ. 2 dager til IKM. Holder på å bli smågal jeg!! Men hva kan man gjøre, annet enn å smøre seg med tålmodighet!? Mannen så strekene også, men det hjelper jo ikke når man er usikker på om det er "ordentlige streker!!" Krysser fingrene for dere andre to!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her!! Tok en cb-test i går,og en på morgenurin i dag. Svake, svake streker begge ganger. Tok også en "billigstrimmel" i dag, men den var negativ. 2 dager til IKM. Holder på å bli smågal jeg!! Men hva kan man gjøre, annet enn å smøre seg med tålmodighet!? Mannen så strekene også, men det hjelper jo ikke når man er usikker på om det er "ordentlige streker!!" Krysser fingrene for dere andre to!!!! :)

 

Jeg har bare testet en strimmel, så må nok en tur på apoteket å kjøpe en CB. Utrolig nervepirrende!

 

Jeg krysser fingre og tær for oss alle sammen - det hadde vært utrolig om det skulle klaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag tidlig - tydeligere strek i dag, så det ser ut til å gå rette vei :) :) :) Brukte samme test som i går - strimmel fra billige-tester.no

 

Blir nok en CB test i løpet av dagen/morgendagen :)

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var CB-testen i hus :) Den lyste "Gravid" mot oss - og vi er hjertens glade :)

 

Når krysser vi alt for at den lille spiren forblir i magen i 8 mnd til :)

post-846391-0-53353800-1329656156_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må jo si gratulerer da :) blir en cb med ukeindikator uti uka hos oss også :)

 

Hold oss oppdatert :) Jeg har en riktig god følelse for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere!! Her har jeg akkurat tatt en CB-test som ble et tydelig pluss, hurra! Tar en digital CB i morgen tidlig, bare for å få en endelig bekreftelse! Men dette ser jo forelöpig lovende ut for oss alle:) :) JIPPI :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere!! Her har jeg akkurat tatt en CB-test som ble et tydelig pluss, hurra! Tar en digital CB i morgen tidlig, bare for å få en endelig bekreftelse! Men dette ser jo forelöpig lovende ut for oss alle:) :) JIPPI :D

 

Johooo :) Så flinke vi er :) Gratulerer så MYE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Hvordan går det med dere? ;) Fikk positiv digital CB i morges; Gravid 1-2. Tok en billigstrimmel også, bare for göy, og den viste svakt positivt. Nå tör jeg snart senke skuldrene og nyte! IKM er idag.... :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Hvordan går det med dere? ;) Fikk positiv digital CB i morges; Gravid 1-2. Tok en billigstrimmel også, bare for göy, og den viste svakt positivt. Nå tör jeg snart senke skuldrene og nyte! IKM er idag.... :) :)

 

Hurra!!!! Gratulerer så mye :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen symptomer ?

 

her er puppene ømme og det stikker mye i magen i går og idag. trøtt(men d kan komme av lite søvn forje uke) og kvalm.(men det kan komme av stress eller andre ting også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt, har heller ikke hatt det tidligere rundt pms - men det kommer nok :)

Kjenner litt murring/stikking i magen (det har jeg gjort en stund nå), er trøtt og kjenner innimellom på en litt uvel følels/kvalme, men som går veldig fort over. Så kjenner jeg det godt i korsryggen...

 

Er veldig nervepirrende så tidlig synes jeg - går ofte på toalettet og er livredd for å oppdage blødninger. Håper så inderlig på at spiren skal holde seg hos meg i 8 mnd til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldi nærvepirrende. sist gang testa jeg positiv i en uke. men streken slutta å bli sterkere. og vokna en dag med konstante smerter på venstre side og så begynte jeg å blø. og tegna var borte. men tror jeg hadde d på følelsen at det ikke gikk veien, før den dagen. men tror ikke dette har helt gått opp for meg. stresser kansje litt for mye med at jeg er redd å miste igjen.så håper den spira klorer seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, krysser fingre og tær for at det går veien denne gangen - for oss begge :)

 

Jeg har ikke testet idag. Tester du hver dag fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...