Gå til innhold

Ikm i uke 7, flere?:)


kaklemor

Anbefalte innlegg

Tusen takk :))

 

Jeg har aldri fått pos svar før ikm! Så får håpe tanta ikke kommer til deg prøvekanin :) når er ikm?

Lykke til og god helg til dere :)

 

Det er det jeg og lurer på :P

Er første pp min og første gang jeg ikke har gått på pillene siden ungdomskolen. Så vet rett og slett ikke hvor lang syklusen min er. Har blitt anbefalt å gå ut i fra 28 dagers syklus første mnd og bare se ann når ting kommer. Derfor ting er så vanskelig å finne ut av. Vet heller ikke om jeg har hatt EL siden den ikke har slått ut på noe noen tester. Ut i fra syklusen jeg er vant til på pillene så skulle tr kommet igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiwi: blir spennende å følge med deg :) håper at du er gravid! Har ikke erfaring med rosa test. CB bruker å være pålitelig etter IKM, men er jo kjent for å gi dumme sytrådstreker som kan være misvisende:( krysser fingrene for deg!!

 

Prøvekanin86: syklusen kan jo være litt tullete rett etter p-piller, men mange blir jo gravide med en gang de slutter :-) så lenge tanta ikke har vist seg så er det jo enda håp;) stikkinger i magen er jo et bra tegn:) men uansett hvis det ikke går denne gangen, blir det nok litt lettere å finne EL for deg på neste pp!

 

Ha en fin helg alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiwi: blir spennende å følge med deg :) håper at du er gravid! Har ikke erfaring med rosa test. CB bruker å være pålitelig etter IKM, men er jo kjent for å gi dumme sytrådstreker som kan være misvisende:( krysser fingrene for deg!!

 

Prøvekanin86: syklusen kan jo være litt tullete rett etter p-piller, men mange blir jo gravide med en gang de slutter :-) så lenge tanta ikke har vist seg så er det jo enda håp;) stikkinger i magen er jo et bra tegn:) men uansett hvis det ikke går denne gangen, blir det nok litt lettere å finne EL for deg på neste pp!

 

Ha en fin helg alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Tingeling:(

 

Lurer faktisk på om jeg har fått EL nå jeg :P Haha, og jeg sitter her liksom å venter på IKM. Tror ikke IKM kommer den uka her gitt. Har nok enda lengre syklus enn forventa.

Så nå får jeg stikke å få lagt noen aksjer før det er for seint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist TInkeling :-/

 

Jeg har ligget rett ut i mange dager nå derfor ingen svar.Murring i magen , kramper i bein , hodeverk, brystene er så vonde, + mye mer , Eiger ikke matlyst , gått ned kilo :/

 

Spurte si synsk dame , jeg produserer laft nivå av de greiene , så jeg må vente litt med testen. Enda ikke mens , skulle hatt den 18ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått tr enda jeg heller. Er på cd 38 nå og fortsatt ikke fått tegn til at tr er på vei. Tok en EL test istad for moroskyld og der var begge strekene like sterke(for første gang).

Så usikker på hvordan jeg skal tolke det. Kan EL komme nå a?

Vurderer å ta en g test i morgen tidlig for å se, men usikker på om det er noe vits:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått tr enda jeg heller. Er på cd 38 nå og fortsatt ikke fått tegn til at tr er på vei. Tok en EL test istad for moroskyld og der var begge strekene like sterke(for første gang).

Så usikker på hvordan jeg skal tolke det. Kan EL komme nå a?

Vurderer å ta en g test i morgen tidlig for å se, men usikker på om det er noe vits:/

ta en g test du:)

Krysser fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...