Gå til innhold

Ikm i uke 7, flere?:)


kaklemor

Anbefalte innlegg

Nå klarte jeg å blåse av en test... Så utrolig typisk at jeg ikke klarte å holde meg lengre.. Testet midt på dagen og har drukket en del på forhånd:( Men tenkte, jaja.. hvorfor ikke..hehe..

 

Fikk en svaaaaak strek etter litt over 3 min. Men den var veldig svak.. Snakk om å gjøre meg mer forvirret. Brukte billigtest fra billigtest.no... Bruker disse å gi skyggestrek? Jeg har vertfall ikke opplevd det tidligere med disse testene..

 

Hmm.. fikk to ganske klare streker på eggløsningstest, som jeg tok på morgenurin... det hadde jeg forrige gang jeg var gravid også.. Men tårer ikke å juble før jeg har en super klar test i hånden. Men fikk litt forhåpninger nå må jeg si....

 

Ikke lett dette her:S

Om du fikk svak strek etter 3 min så er d innenfor tidsfristen;-)

 

Test m morgenurin du og forvent sterkere strek:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig det klaffer for dere folkens:) Spennende tider det her.

Er på dag 28 nå, men tror ikke jeg egentlig har IKM før imorra siden jeg fikk det på fredag sist. Usikker på om jeg skal teste imorra eller ikke. Tror egentlig jeg bare blir skuffa, så er kanskje likegreit å vente til fredag neste uke siden jeg ikke vet helt når IKM kommer.

Må liksom bare gå utifra 28 dagers syklusen siden jeg ikke vet noe annet :P

 

Drømte at jeg fikk positiv test i natt og skulle få jente, så får håpe jeg er sanndrømt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende prøvekanin86:-) jeg skal ta en test i morgen tidlig, du skulle ha gjort det du også..hihi:-)

 

Tok en til el test i kveld, klarte ikke å la vær.. Den ble pang positiv.. Så enten har kroppen min EL ellers så kan jeg jo være gravid!! Klarer nesten ikke å vente til i m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Heha, skal følge meg her imorra og krysse fingrene for at du får en positiv test:)

 

Kan man være gravid og få positiv test selv om EL testen er negativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Er litt usikker på det. Vet at LH og hcg hormonet er veldig likt. Men HCG har på en måte en "hatt" som g-testene slår ut på, men siden de er såpass like bruker også EL testene å bli positive når en er gravid. Du kan lese om det på Pernille.info .

 

Den erfaringen jeg har er:

Da jeg prøvde å bli gravid for to år siden fikk jeg blendahvit el test dagen før ikm, og da var jeg ikke gravid. PP etterpå fikk jeg pang positiv el test og da var jeg gravid med lillejenta vår:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste litt tilbake i tråden her..

 

Ser at jeg ikke har fått med meg at *G* er gravid!!

Gratulerer sååå mye!! Så utrolig kjekt at det endelig klaffet for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*G*, det ER en merkelig følelse å være gravid! Du må ha masse lykke til, kos deg og nyt svangerskapet!

 

Jeg tok selv en test i morges.. fikk en svak strek i dag også, kanskje litt sterkere enn dagen før, men fortsatt veldig svak.

 

Føler ikke at det går min vei denne gangen heller.. Jaja, så lenge ikke tanta viser seg er det vel fortsatt håp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Å her er dere gravide hele gjengen mest sannsynlig, hehe. Gratulerer til dere som har testet positivt!

 

Her i gÅrden, har ikke tanta dukket opp enda, er 16 dpo idag, men har spottet i 3 dager, og tempen falt til coverline idag, sÅ da er vel løpet kjørt og tanta kommer i løpet av dagen eller i morgen.

 

Er helt knust nÅ. Alle disse symptomene jeg aldri hadde merket før.... Neste mÅned er det vÅr første inseminasjon, vi klarte det ikke pÅ vÅrt siste hjemme forsøk :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Heha med mulig graviditiet:) Er det strek er det håp:)

Her har tempen sunket fra 37,30 igår til 36,50 idag så her tror jeg nok håpet er ute. Er jo trossalt IKM sannsynligvis idag så skulle ikke forundre meg om at tr kommer i løpet av helga:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig da Prøvekanin86:( Men så lenge tanta har dukket opp er det vel fortsatt litt håp?? Jeg har aldri tempet før, så har ikke så mye peiling på det.. Er det slik at når tempen synker igjen så kan en forvetne menstrasjonen?

 

Løvemusen: Trist å lese.. Hvor lenge har dere prøvd siden dette er deres siste "hjemmeforsøk"? En blir så deppa når det ikke går den veien en håper på:( Krysser fingrer og tær for at spiren sitter neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at det er tid for IKM snart, bare usikker på hvilken dag og sånt den kommer på siden jeg regner med ganske ujevne sykluser. Har lest at andre har falt i temp når tr kommer så regner vel med at det er det som skjer nå, med mindre den stiger igjen imorra.

Siden jeg nå er på cd 29 vil jeg vel ikke tror at det er så mange andre årsaker. Håper jo selvfølgelig på å være gravid, men siden temperaturen synker så er jeg nok ikke det. Men er jo trossalt bare første pp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. ikke lett å forstå seg på den kroppen altså..

Selv om det ikke klaffet denne pp er det jo stor sannsynlighet for at det gjør det neste:) Har du noen fra før, eller er det din første? Blir spennende å følge med fremover. Håper du blir fort gravid å slipper å vente alt for lenge..

 

Jeg blir gaaal av disse testene. Får jo knallpositive EL tester. Kanskje syklusen min har blitt helt tullete og at jeg faktisk har EL nå.. merkelig. Skulle ikke tro det! Jeg får ta en ny g-test i morgen... *oppgitt*!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fra før, så blir spennende å prøve på første:) Har vært verpesyk lenge igrunn:)

Du er hvertfall heldig som får positive EL tester, fikk ikke det heller jeg :P Negative alle sammen, så nå begynte jeg med temping isteden siden de andre ikke slo ut. Har ikke råd til alle de testene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El testen ble litt svakere i dag.. Jeg har vel hatt el da. Syklusen min har tydeligvis hvert helt tullete etter sa-en.... Kjedelig:( må vel bare smøre meg med tålmodighet og vente på å få tilbake menstrusjonen igjen. Har jo ikke hatt det siden desember!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee positiv test i dag!!! <3 er bare helt i skyene!!

Hvordan gikk det med deg, Hiwi? Har ikke du også ikm i dag? :)

 

Håper dere andre også kommer etter til 1.tri. Krysser fingrene for dere alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee positiv test i dag!!! <3 er bare helt i skyene!!

Hvordan gikk det med deg, Hiwi? Har ikke du også ikm i dag? :)

 

Håper dere andre også kommer etter til 1.tri. Krysser fingrene for dere alle sammen!

 

Gratulerer så masse!! :)

 

Velkommen til første trimester :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer knertens mamma:) Så moro å høre at det har klaffet for deg.

Selv venter jeg fortsatt på tr som fortsatt ikke har vist tegn. Tempen gikk opp igjen fra 36,50 til 37,05 idag.

Hatt litt stikkinger nederst i magen i de to siste dagene og håpet det kunne være tegn på at noe skjer. Tok en test når jeg sto opp idag for moroskyld, men den var blendahvit. Så er vel bare å vente på tr og prøve igjen neste mnd.

Hvor langt må man være på vei før testen er positiv? Er sånne billigtester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer knertens mamma:) Så moro å høre at det har klaffet for deg.

Selv venter jeg fortsatt på tr som fortsatt ikke har vist tegn. Tempen gikk opp igjen fra 36,50 til 37,05 idag.

Hatt litt stikkinger nederst i magen i de to siste dagene og håpet det kunne være tegn på at noe skjer. Tok en test når jeg sto opp idag for moroskyld, men den var blendahvit. Så er vel bare å vente på tr og prøve igjen neste mnd.

Hvor langt må man være på vei før testen er positiv? Er sånne billigtester.

Har ingenting m hvor langt du er på vei men hcg du har i kroppen:)

 

Jeg fikk første ultra-svak åtte dager før ikm :) billigstrips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mens er ikke kommet , Tok en rosa test = Negativ :-(

Forhørte meg med venner som har barn og er gravid alle frarådet meg denne testen .

Hun ene hadde tatt den mens hun faktiks var gravid = Negativ :s

 

Så skal kjøpe meg en Cb

 

Gratulerer :-D Ikke sjalu det hele tatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :))

 

Jeg har aldri fått pos svar før ikm! Så får håpe tanta ikke kommer til deg prøvekanin :) når er ikm?

Lykke til og god helg til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...