Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Jeg jobber selv i barnehage, og hvis jeg får novemberbarn som håpet er, så kommer jeg til å ha h*n hjemme evt til bestemor/bestefar til høsten barnet fyller 2 år :) Jeg synes de er litt vel små når de kommer i bhgen som 8 mnd :S Men for all del, vi gjør jo alt vi kan for at de skal ha det bra, men ser jo at det blir litt vel mye for dem, spesielt når gruppene har stort aldersspenn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EN UKE TIL IKM og jeg HÅÅÅÅPER egget fester seg i disse dager! drømt om at jeg har hatt baby 2ganger nÅ den siste uken!!!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM om 2 dager, og nå er jeg tilbake der jeg er hver pp at jeg ikke tørr å teste før IKM for å unngå skuffelsen over å ikke være gravid...

Tenker også hver pp det ikke klaffer at dette var siste gang vi prøvde, og at vi bare får være glade for de barna vi har fått..

Er utrolig sliten av å gå hver PP å lete etter symptomer osv osv, vet ikke om jeg orker mer nå hvis ikke det klaffet..

Er blitt helt overtroisk å tenker at det ikke er meningen at vi skal få flere barn:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger med på her i siste liten. Mulig det faktisk er litt sent egentlig... IKM til mandag, men i dag testet jeg pos med CB :-)

 

Vi er i 6 pp. Spørsmål til dere: Hvor pålitelig er en CB test når man tester 2 dager før IKM? Den var tydlig positiv etter 2 min, ikke noe tvil, men så prøvde jeg med strips og den hadde ikke utslag...kanskje en liten strek om jeg la godvilja til. Men så har jeg lest at strips stort sett ikke slår ut før forventet IKM heller... Hjelp?

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

 

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv! Jeg har ingen erfaring med streker, for her har alt vært hvitt, hvitt, hvitt..!

 

Har nølt med å skrive meg på lista fordi jeg er litt usikker på om ikm er lørdag eller søndag, men nå fant jeg ut at jeg ville være med! Skriver meg på på søndag!

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

 

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens! Er det noen som har testet i dag eller tenker å teste i morgen? :D

 

I morgen er jeg 14 dpo og jeg vurderer å teste på nytt da, men er det noe vits? Kanskje det er like greit å vente på ikm på tirsdag? Men det er så vanskelig å vente!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det blir mye penger vi "kaster ut" på unødvendige tester.. hehe, jeg hadde ventet høytoppåfjellet:) denne gangen har ikke jeg kjøpt en eneste test, håper bare..:P bor på en liten plass, så de på apoteket så litt rart på meg når jeg var innom å kjøpte nok en gr.test for endte gang.. hehe.. føler e kjøper el tester og gr tester i ett sett:P hehe, og det samme apoteket er jeg på når jeg skal hente ut medisiner i forhold til jobb, så føler e e blitt litt vell kjent der heh...

 

er det noen som har lyst til å snakke på msn eller noe i ventetia eller?:) send meg en melding da! hadde vært såå koslig med noen å snakke med og ikke bare forumet. men forumet er jo morro det au da! er heeeeeelt hekta går inn fler ganger i timen om jeg har mulighet.. hehe... stalker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SnartMamma? :D

 

Nå er det akkurat 4 uker siden sist jeg hadde mens, herregud jeg driver og renner på do hele tiden for å sjekke om jeg har fått besøk av TR :P Fikk ømme bryster før helga og brekte meg for en lukt jeg vanligvis synes er ok... Håpe håpe! Bare det ikke er ønsketenkning og innbilning!

 

Blir en spennende start på uka for min del! Kanskje gravid og venter på telefon om jeg har fått ny jobb!! Begge deler er litt skummelt i seg selv, men samtidig gjør meg egentlig vettskremt! :P Håper det slår til på en av delene hvertfall ;)

 

Hvordan går det med resten av gjengen? Noen symptomer? Tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SnartMamma!

Jeg testet positivt i går med CB. Testet med strimmel også, og den var negativ, men prøvde på nytt i dag og da var det sannelig en liten strek der også :-)

 

Jeg har hatt flere tidlige symptomer. Det første var dagen etter el. Da hadde jeg ekstremt ømme brystvorter - og det har jeg ALDRI. Så da fikk jeg en liten mistanke. Så ble jeg skikkelig oppblåst, har være det fram til nå egentlig. Søndag for en uke siden blødde jeg ørlite granne. Regner med det var en festeblødning. Nå er jeg bare ekstremt sulten.

 

Det virker jo lovende for deg da Anne S. ømme bryster er jo et fysisk tegn og vanskelig å innbille seg. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Jeg har testa i dag. Men er bare 7 dpo.. Testoman. Men har testene tilgjengelig. Bestilte på nettet. Den var selvfølgelig negativ. Holdt på å gi opp håpet. me'n det er kanskje litt tidlig,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til dere med positiv test!

 

symptomer ja, jeg har hatt ømme brystvorter siden et par dager etter eggløsning, men trodde det hadde sammenheng med eggløsningen. men brystvortene er like ømme enda, og nå er det jo en uke siden. jeg begynner å få litt skummelt håp:/ i tillegg har jeg episoder hvor jeg blir litt svimmel og uggen, vanskelig å forklare. men dette er et mer diffust "symptom" som lett kan være innbilning.

 

jeg lurer på hvor lenge jeg greier å vente med å teste når jeg leser om testingen her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv test! Skal se at dette blir en skikkelig baby-tråd!! :lol:

 

Hadde skikkelige murringer 5 og 6 dpo, satser på at det var implantasjonssmerter ;) Ellers merker jeg kun ømme pupper, men det har jeg alltid en uke før tanta kommer (+ når jeg er gravid) :)

 

Ble forresten litt kvalm på trikken i går, pleier ikke bli det, men har en tendens til å bli innbilt gravid, da. :o

 

Har du testa igjen, Høytoppåfjellet? Er så spent på deg altså!!! ;)

 

Limer inn riktig liste igjen siden noen hadde kopiert over en eldre liste.

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at fallhøyden kan bli litt stor når jeg har testet positivt så tidlig. Har aldri fått positiv før mens heller,den var ikke skikkelig sterk denne streken,men absolutt synlig! Symptomer jeg har hatt er veldig ømme pupper,oppblåst, litt kvalm,også hadde jeg følelsen veldig sterkt på at denne gangen klaffet det! Krysser fingrene! Nå er det ut i sola men jenta mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snartmamma: Testet du positivt senere med førstemann? Eller testet du ikke før ikm da? Ut i sola med gullungene her også, måtte bare sjekke stoda her inne og det var jo virkelig oppløftende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk er så heldige!!! I går var jeg ute i byen entur og var jo bare masse barnevogner å se så langt øyet rakk, mulig jeg så de veeeeldig godt i går, men tok helt av.. andre sa det også til meg, så håper jeg ikke begynner å bli sprø..

 

jeg hadde jo fått time ang. utredning fra sykehuset i april og fikk i går et nytt brev om at den timen var blitt FLYTTET til mai?!?! det er lissom over en mnd den er blitt flyttet.. ?! og jeg som allerede begynner å gå å grue meg.. får jo endaen mnd å grue meg på, tre mnd!! DET er lenge det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet igjen i dag morges, selv om jeg egentlig hadde tenkt å la være.. Satt nemlig å helte nedpå med vann til klokken var sikkert 3. i går! Var bare så tørst :P

 

Men så kom det strek på testen da! Innenfor 3 minutter :D Den er ikke særlig sterk, men langt fra noen skyggestrek! (billigetester)

Jeg tør ikke håpe på at det er sant! Har ikke sagt noe til samboer heller enda.. Kan det være virkelig denne pp???

 

Jeg har ingen symptomer så tør ikke helt å tro at det stemmer.. Har kjent svake murringer av og til, men ikke så sterke som ellers, og så har jeg hatt løs mage i noen dager nå.. Sorry for infoen, men det er det eneste jeg kan komme på! :P

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!! høytoppåfjellet, du au! så gøy for dere alle som har blitt gravide! selv blir jeg bare mer og mer fustrert over at det aldri er meg. hehe.

 

høytoppåfjellet, har dere et apotek som har søndagsåpent nær deg? da hadde jeg gått dit å kjøpt en ny test til i morgen tidlig!!!

 

skriver på <3Gravid<3

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

 

 

</3 ikke gravid </3 :

 

<3 Gravide <3 :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg. Har vidt falt ut av lista ser jeg. Sitter med iPad så får ikke til å legge meg til... Gidder noen å få meg inn igjen :P ikm lørdag 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke helt sikker!!! Har to billigestester igjen, så tenker at jeg bruker den neste på tirsdag som er ikm :) Vil ikke ta gledene på forskudd helt enda!

 

Her er forresten et bilde av testen. Hva tror dere?

post-838467-0-88385000-1330255454_thumb.jpg

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

Liberty84, 6pp

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

minispire

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Emmylou, 5. pp, prøver på første

 

 

< /3 ikke gravid </3 :

 

< 3 Gravide <3 :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...