Gå til innhold

Sønnen min ble slikket på tissen idag... Helt forferdelig..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig for barn å reagere med å gråte når de tror de kommer til å få kjeft for noe...

 

Men som sagt, jeg forstår godt at gutten din kan ha syntes at det har vært ubehagelig, for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er unormalt når det skjer uten at begge er med på det!

 

Jeg og en veninne (jeg var 5 og hun var 6) lå under dyna å utforsket hverandre, da ble det jammen litt slikking også.. haha..

Men da var begge med på dette å vi syns det var veldig spennende! DET er normalt!

 

Jeg syns du skal prate med barnehagen i morgen, om å varsle barneværnet om denne andre gutten. bedre å varsle en gang for mye, enn en gang for lite!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lekte sånn lenge før 1. klasse! Vi fikk boka "Kroppen" av Trond VIggo Torgersen, til jul det året jeg hadde fylt 4. Jeg lærte å lese den vinteren, og i boka sto fremgangsmåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med mange over, det er den andre gutten som bær få søkelyset her. For fra HVOR har han lært dette??? Dette er en sak som bør tas høyst alvorlig av barnehagen!!!! Tror ikke du skal bekymre deg for varige men her, men stå på ditt i møte med bhg, vis din frustrasjon, og for guds skyld- sørg for at NOEN følger opp med foreldrene til den andre gutten. Dette ringer varselbjeller lang vei! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta vare på smsm`en, få deg en time på helsestasjonen og forklar situasjonen, så får du ta det derfra.

 

Er enig med noen av de over her, at det er vanlig å være opptatt av kjønnsorganer osv i den alderen, men har virkelig aldri hørt at slikking av hverandres kjønnsorganer har vært en del av interresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går garantert bra, de aller fleste unger eksperimenterer med nakenhet i bhg alder. Min datter ble blottet for av en gutt som var ett år eldre hun og, og han ville også stikke perler i tissen hennes. Personalet hadde heldigvis oppdaget dette før noen perler ble satt, jeg var litt rystet rett etterpå, men det skjedde ikke igjen og hun er nå 9 år og er ikke preget overhodet over denslags. Det er heller ikke han gutten som var så nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten din syntes sikkert eppisoden var ekkel, men jeg tror ikke han har fått varige men. For meg høres det ut som vanlig eksprimentering som jeg ikke tror du skal lage alt for mye oppstyr om. Det jeg lurer på er hvordan du vet akkurat hva som hendte. Guttene var alene da det hendte og mine unger er i hvertfal ikke helt nøytrale i fremstillingen når de skal forklare hva som har hendt. De har vel ikke videoovervåking i barnehagen heller. Jeg ville nok regnet med at det dreide seg om gjensidig utforsking om det var mine barn som hadde vært involvert.

 

Snakk litt med gutten om kroppen, onanering og grensesetting, men ikke lag dette til noen stor sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vet ikke hva jeg skal tru.

 

Jeg og min vennine lekte samleie da jeg var 6 og hun 5 år. Vi både klinte og lat som vi knullet helt naken.

 

Det var min vennine påfunn. Vet i dag at hun var sekueltmistbrukt av en onkel og en annen voksen.

 

Så jeg ville har koblet inn helsesøster for sikker skyld.

 

Det blir ikke skje noe galt med den andre gutten vist alt er okei hjemme. Men han vil få hjelp til å forstå at det var galt det han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slo meg var.. hvorfor passet ikke de ansatte på nettopp de to guttene når det har vært ugreit mellom dem oftere?? De burde ikke leke på lego-rom alene..

 

Det andre, de kunne ringt og ikke bare sent sms

 

Det tredje, håper ikke dette blir normalisert.. for det er ikke normalt å sleike på tissene til hverandre.. heller ikke i den alderen

 

Jeg ville meldt til barnevernet, snakket med barnehagen og forlangt flytting av barnehage eller avdeling.... Dette må du ta tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brn med slik utagerende seksuell adferd blir som regel utsatt for overgrep eller eksponering av seksuell karakter.

 

Ring barnevernet!!! rart bhg ikke allerede har tatt tak i dette.

 

BHG må også endre rutinene sine i forhold til varlsing, en sms er ikke bra nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skummelt saa mange som bagateliserer det som skjedde mot sonnen din. ta kontakt med senteret for overgrep i ditt fylke og de vil veilede deg om hvordan du kan troste han og forholde deg til det som skjedde. Jeg haaper han ikke faar varige men, men du boer absolutt ta kontakt med folk som har erfaring paa dette omradet.

 

seksuell eksperimentering skal vere lystbetont, frivillig og likeverdig, dersom en av disse ikke er tilstede er det overgrep. om den andre gutten har pleid aa vere voldelig mot din sonn kan det vere tegn paa at det ikke var likeverdig. Utifra det du skriver virker det feil paa alle de tre punktene. selv om det var ett barn som missbrukte ett annet barn saa teller det.

 

jeg ble missbrukt av en eldre gutt da jeg var 6 aar gammel og det gav meg varige men. jeg skulle onske at mine foreldre skaffet hjelp til aa bearbeide det da, i stedet for at jeg glemte det og naa maa gjore mye mer for aa komme videre enn om jeg hadde faatt bearbeidet det der og da.

 

Snakk med noen som kan veilede deg i hvordan du kan snakke med din sonn om dette. http://fmso.no/sider/tekst.asp?side=60

 

haaper ikke jeg skremte deg aa si at jeg fikk varige men (tror det er bedre aa vere erlig en aa si at det gaar nok fint for aa beskytte deg som mor), men jeg foeler jeg har en plikt i aa understreke hvor viktig det er at de rette tiltakene blir gjort siden jeg har gaatt gjennom noe lignende der jeg foeler ting burde blitt gjort annerledes. ja det kan virke som om denne andre gutten gaar gjennom ting som er verre og oftere, men det gjor ikke dette greit, og ikke glem at HIs sonn ogsaa er et offer.

 

Nar alt dette er sakt saa kan det jo vere at det gaar helt fint og ingen varige men oppstaar, men bedre foere var i alle fall.

 

(beklager skrivefeil, jeg er for trott til aa sitte paa Bim...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 år senere...

Min sønn har også vært utsatt for lignende av en annen gutt. Jeg sendte bekymringsmelding på den andre gutten og kontaktet hele hjelpeapparatet til min egen sønn. 



Anonymous poster hash: 63aa7...a27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får bare varige men om HI lager en stor sak utav det. Viste selv tissen til en gutt da vi begge var 4-5 år og han ville jeg skulle slikke tissen hans. Jeg ville ikke og løp hjem og holdt det hemmelig for mor fordi jeg visste dette var feil og var redd hun ville bli sint.

 

Ikke fått noe men og har et normalt forhold til sex

 

Anonymous poster hash: dafa1...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...