Gå til innhold

Slik klarte vi å lage jente..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter maange gutter ville vi gå aktivt inn for å prøve å lage ei lita jente.

Mange vil nok si at dette er 50-50 uansett (eller 49-51), men jeg velger å tro at vi klarte å påvirke naturen litt.

 

Jeg leste masse rundt på ulike sider på nett, og fant ut at svaret muligens kunne ligge i kosthold, vitaminer og ikke minst pH (timing på samleie har vi forsøkt to ganger-begge gutt, og ulike studier viser forskjellig resultat, så dette var vi ikke så veldig opptatt av).

 

Det viste seg at min skjede trengte anerledes pH (kjøpte målepapir), og denne senket jeg med lime-vann 1 time+1 halv time før samleie. Svidde ikke i det hele tatt som jeg var redd for.

 

På forhånd(vi forsøkte 5 sykluser) gikk jeg på "diett" fra mens til et par dager etter eggløsning. Denne inneholdt maasse melk og melkeprodukter, ingen koffein, minimalt med salt og sjokolade... Alle tingene jeg har inntatt store mengder med hele livet, og melk har jeg aldri drukket.

 

I tillegg tok jeg mer enn maxdose kalsium, tranebær og magnesium.

 

I dag fikk jeg dobbeltbekreftet at det er jente jeg bærer, og jeg gleder meg VELDIG til alle de flotte storebrødrene får hilde på henne!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Kan du si noe mer om hva slags vitaminer og kosthold du sørget til? Og hvilken ph som ga resultat? Og litt mer info om limevannet:)

 

Gratulerer med graviditeten og de barna du har fra før:)

Lenke til kommentar

Tusen takk! Vi har fem gutter fra før, og med endel av kommentarer jeg tildliger har lest her inne: JA vi elsker de, og NEI vi ville ikke byttet de ut med noen andre uansett kjønn.

 

En side som hjalp meg veldig er in gender.com, der står dietter, vitaminer, ph...alt. Til og med et veldig behjelpelig forum:)

 

En litt viktig ting.. da vi gikk i gang med å lage baby nummer 6 gikk vi noen runder med oss selv, for å være sikre på at vi ville ha et nytt medlem av familien å bli glade i, uansett kjønn. At vi ville ha BABY og ikke JENTE. Kunne ikke gått inn i et svangerskap og blitt SKUFFET over den skjønne mageboeren.

Lenke til kommentar

ååå så gøy,trodde på ett vis at det var bestemt at siden vi har tre sammen så vil det bli gutt neste gang og ...så nå ble jeg litt ivrig her inne :P skal sjekke ut siden..har brukt flere mnd på å få en oversikt over syklusen min :) så er spent på om det kanskje klaffer før jul :)

Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 måneder senere...

hehe med gutt ja,etter som jeg har tre selv så kan jeg faktisk si med engang når de ble laget,og det var på eggløsningsdagen. bakfra er en go stilling,der sædn treffer rett opp og om du ta får orgasme så har du større sannsynelighet, pga den basiske ph verdien som blir dannet i underlivet under kvinnens orgasme

 

ellers så finnes det dietter for gutt,bare og google,masse kjøtt og potet å noe vitaminer du kan ta:) bare google så får du opp masse gode råd :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hva det blir enda, er i uke 9, men har prøvd på å lage en jente.

Brukte ikke gender-selection kid, men brukte www.in-gender.com mye og fikke masse info derfra.

Gender-selection kid høres ut det samme som jeg gjorde. Diett i 6 uker som inneholdt masse melk og melkeprodukter, ingen koffein, minimalt med salt, minimalt med grønnsaker og frukt. I tillegg tok jeg maxdose kalsium, tranebær og magnesium.

 

Jeg tok ikke lime dusj før sex.

 

Vi hadde sex 4 dager før eggløsning, missionary position og jeg hadde ikke orgasme. Gikk rett på do etter sex for å bli kvitt det meste. Mannen min tok varm dusj før vi hadde sex.

 

Spennende å se om det funket!

 

ps 3blå<3 prøvde å sende deg melding men postkassen din er full:-)

Lenke til kommentar

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

oi, jeg visste ikke at det var så mye en kunne gjøre for å øke sjangsene;) veit ikke om jeg orker å gjøre så mye, men morro å prøve med noe av det kanskje:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...