Gå til innhold

Hmm... kan det likevel være en gutt vi venter??


snart3co

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vi var på Ultralyd i uke 18 og fikk da beskjed om at vi ventet ei lita jenta.

Saker er bare det, at nå den siste uken har jeg fått en merkelig følelse at det er en gutt inni her.. og ikke en jente..hmm..

HVor ofte tar de feil? Hun virket veldig sikker, men hun så kun på bilde i vanlig UL, altså ikke 3D.

Hun sa følgende: Her ser dere at det mangler tydelig "gutteting" og viste på skjermen.. men jeg kan ikke si jeg forto mye av bilde uansett.

 

Noen som har erfaring med det ene eller det andre?

Jeg hadde ingen følelse for om det var gutt eller jente før UL, så synes det var en merkelig følelse å få nå..

 

Håper noen har erfaringer å dele.. :-)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg opplevde det samme bare motatt vei..jeg fikk vite på mange ultralyder at det var gutt, men følte aldri det selv. Ut kom en jente, så dem tar feil selv om det ikke er så ofte. En bekjent av meg skulle få jente nr 2 men der kom lillebror i går faktisk :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hmm, jeg har også jentefølelse. Vært mye dårligere denne gangen enn sist da jeg fikk gutt. Vært på tidlig ultralyd som viste jente. Den ordinære ultralyden viste gutt, så vi ble litt usikker og forvirret. Du sier at du har vært på mange ultralyder: har du også vært på mange etter den ordinære? Viste de kjønnsorganene da de sa det ble gutt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ville ikke tatt sjansen på at det er rett.. Min venninne fødte for ca 3 uker siden og ventet en jente. Fått beskjed om jente 2 ganger på vanlig UL. Vi er nå 29 uker på vei og fikk beskjed om jente på UL uke 18, denne jordmora var sikker på at det var jente, var ikke i det minste tvil.. I dag var på 3D UL og der får vi beskjed om gutt sammen med noen tydelige bilder som viser utstyret nedentil.. Så det ser ut som det blir gutt her også :)

Jeg var av den typen som tenkte at dette sier mange bare på tull eller så kan ikke jordmødrene som har tatt UL vært sikre, men min jordmor på UL uke 18 var virkelig 100% sikker når ho mente det var jente...

Lenke til kommentar

Annonse

  • 5 uker senere...

wow, virker som det er mange jordmødre som tar feil, og hvis det ikke skulle stemme her blir det da en gutt i veldig mye rosa :-) Jeg har vært på to ultralyder, og begge gangene sa jordmor at det var jente, og at hun tydelig kunne se kjønnslepper, noe jeg synes er litt mer "betryggende" enn at hun bare ikke ser utstyret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...