Gå til innhold

SEX I JULEN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei Dib jenter

 

Nå som jula har senket seg hos de fleste, er det blitt noe sex på dere opp i alle juleselskaper og lignende ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe sex her nei, bare unger og masse besøk så desverre ikke blitt noen mulighet

 

Håper på mer til uka når det roer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 ganger på ett døgn :-) Vet ikke hvorfor men jeg får bare ikke nok for tiden ;-) Satser på en gang til i kveld så er vi oppe i 4 ganger på ett døgn =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det null sex gjennom hele graviditeten her.. =/ først fordi han synes det var rart - så fordi jeg følte meg kjukk og rar (før magen kom ordentlig, så var den jo bare lubben..) og nå fordi vi ikke lengre er sammen.. Så sex i jula er jo bare å håpe på, men det skjer nok ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint ja! Men det blir nok ikke noe sex her før etter nyttår iallefall selv om vi begge to veldig gjerne vil! Er 33 uker på vei og lillingen har truet med å komme ut tidligere enn vi vi, så for ikke å sette i gang noe så blir det null sengekos her :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har akkurat hatt deilig, deilig sex på badet. Ungene sitter på rommet å spiser julestrømpe og ser på film, mens vi to kåtingene snek oss til deilig sex. Jeg føler meg bare såååå tilfredsstilt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt ble det sex på oss ja!

Å idag mens vi ryddet vekk julegavene...... ungene satt oppe å kikket på film og spiste snop, mens mor og far tok en kjapp en på soverommet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig før vi sto opp...

 

Ungene var nede og lekte med alle gavene fra i går så vi tok oss en kjapp en før vi gikk ned og laget frokost til dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kan jeg ikke skryte på meg noe særlig sex.

 

Her har det gått i ett med unger familie og lign.

 

Kun koset meg litt for meg selv, men ikke feil det heller

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig, men vi ble avbrutt av fireåringen, som vi sendte ned for å finne julekaker til seg og lillesøstra, så vi fikk bli ferdig :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang i natt og en gang i dag tidlig... Satser på en runde i kveld også ;) Er gravid i uke 15, og er veldig kåt for tiden, mannen hjelper meg heldigvis med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...