Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Tante-ku, hvordan går det med deg?

 

Jeg fikk i dag fultutslag på eggløsning, å jippi, not. Hehehe! Jeg er i ålesund og sambo i nord norge. Hadde kun sex på tirsdag, altså tre dager siden, vet jo at folk blir gravid da også, men tvile her. Så sånn er det, jaja, får prøve masse neste periode! ;-) :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du blir bekymret ja. Hvordan går det idag?

De gangene jeg har mistet har det gått ganske fort egentlig.

Har startet med brunt eller friskt blod og eskalert etter få timer max en dag, har hatt vondt også spesielt i ryggen.

Slimhinnene er skjøre i mine graviditeter og jeg blør neseblod lett. Mange har opplevd store blødninger som viser seg å være ingenting.

Greit å sjekke hos jordmor uansett for å roe nervene:-)

Håper virkelig alt er bra nå..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanke :*

Det går bare bra :) Var kun den ene lille tråden, ingenting mer. Smertene er nok bare livmoren som strekker seg, og jeg er fremdeles ømme i puppene, og blir kvalm/brekker meg hvis jeg ikke spiser ofte eller blir sliten ;)

 

Hadde sønnen min hjemme i dag og vi var på besøk + en tur på lekebutikken. Ingen telefon til jordmor eller lege heller. regner med at hvis jeg blir veldig engstelig, så får jeg komme inn hvis jeg ber om det i helga eller rett over helga.

 

Ble bare redd, for jeg vil ikke miste... (hahaha, d er det jo ingen som skjønner :P ) Men det var sikkert bare fra en slimhinne etter et host eller nys...

 

Snakk om å si det samme på 40 ulikemåter ;)

 

Ha ei god helg! Og tusen takk for at ddre er her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tante-ku, det var godt å høre, :-) det jeg mente med smerter var steeeerke smerter eller veeeeldig vondt, for det hadde jeg! Så da er nok alt bra, og det er jeg veldig glad for å høre! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det går bra, så gøy! Vi får planlegge litt nærmere om klokkeslett og hvordan vi skal finne hverandre, hehehe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir gøy Rime og dere andre, selvfølgelig er dere også hjertelig velkommen til å være med :-) Skal prøve å sende deg en PM rime :-)

 

Det er godt å lese at det er mye oppløftende her om dagen!!! Jeg er ganske sliten for tiden, men har det greit...dog travelt...venter jo veldig på at tanta skal dukke opp slik at vi kan begynne med monitor og noe mer kalkulert prøving :P nå er det jo tørrtrening på harde livet. Jeg håper jo naturligvis at tanta ikke dukker opp, men at magen vokser seg stor på 9 mnd ;)

 

Her er det ellers arbeidshelg og bryllupskake planlegging ;)

 

Håper dere har ei god helg alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt deg en PM Rime!!!!! Tigerlise: Da gjenstår det bare å planlegge rødvin, sjokolade og ostepop helg på oss :) og Bomsa når jeg kommer til Oslo til høsten må vi prøve å få møttes!!!! Kanskje vi kunne fått med Giina, Så glad, DolceGabbana og de andre (har du foresten noe kontakt med dem???) og dotten da!!!!!!!

 

Fortsatt god natt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti at dere får til å møtes :)

 

Her blir det UL i morgen kl 13. (hvis de fikk tak i en del de manglet til apparatet :P )

Er spent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! :)

Takk for velkomsten, det var hyggelig. Har lest litt i tråden her, og skjønner at noen av dere har holdt på ei stund og vært igjennom litt av hvert... Ellers er jeg ganske sikker på at Tussemor og jeg er gamle kjente selv om vi ikke har møttes på noen år.

 

Her går jeg og forbereder meg på seriøs prøving, og samtidig går jeg og kjenner etter tegn på at jeg allerede kan være gravid. Har hatt sex to ganger de siste ukene der han har fullført i meg, men i følge kalenderen skal det ikke ha vært mulig. Gubben påstår at jeg har fått større pupper, men jeg er ikke helt sikker på om jeg er enig. Forrige gang økte jeg fra B til D, men er nå nede i en stusslig liten A-cup... Venter mensen til helga og er uansett ikke aktuelt å teste før den er mer enn to dager forsinka.

Ligger på sofaen og spiser sjokolade, og inntil videre kaller jeg det pms. Forhåpentligvis for siste gang på lenge.. ;)

 

Har vært innom apoteket og slo like godt til på et 3-for-2 tilbud på gravid-vitaminer. :) De sier jo man kan begynne på folat fra første stund man prøver, men jeg vet ikke helt.. Hva gjør dere andre?

 

Noen som forresten har tips til en bra mobil-app for å følge med på syklusen? Har to stykker, men er ikke spesielt imponert over noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

Takk for velkomsten, det var hyggelig. Har lest litt i tråden her, og skjønner at noen av dere har holdt på ei stund og vært igjennom litt av hvert... Ellers er jeg ganske sikker på at Tussemor og jeg er gamle kjente selv om vi ikke har møttes på noen år.

 

Her går jeg og forbereder meg på seriøs prøving, og samtidig går jeg og kjenner etter tegn på at jeg allerede kan være gravid. Har hatt sex to ganger de siste ukene der han har fullført i meg, men i følge kalenderen skal det ikke ha vært mulig. Gubben påstår at jeg har fått større pupper, men jeg er ikke helt sikker på om jeg er enig. Forrige gang økte jeg fra B til D, men er nå nede i en stusslig liten A-cup... Venter mensen til helga og er uansett ikke aktuelt å teste før den er mer enn to dager forsinka.

Ligger på sofaen og spiser sjokolade, og inntil videre kaller jeg det pms. Forhåpentligvis for siste gang på lenge.. ;)

 

Har vært innom apoteket og slo like godt til på et 3-for-2 tilbud på gravid-vitaminer. :) De sier jo man kan begynne på folat fra første stund man prøver, men jeg vet ikke helt.. Hva gjør dere andre?

 

Noen som forresten har tips til en bra mobil-app for å følge med på syklusen? Har to stykker, men er ikke spesielt imponert over noen av dem.

 

Ok...jeg ble ikke bare bitte litte granne nysjerrig nå tøffe tøflus!!! Håper veldig at du gir meg noen solide hint!!!! :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser folat denne gangen :) Har tatt det fra 15. feb. Spiste ikke i de to forrige svangerskapene (men da var jeg jo ung?? :P )

 

Jeg innbiller meg at folaten hjalp oss å få klaff ;)

 

Hvorfor er det ikke aktuelt å teste før 2 dager etter forventa mens? Jeg testa 2 dager før :D ikke noe utålmodig :P (jeg ville vite om jeg kunne drikke vin med god samvittighet. Jeg ble fri for vin ;) )

 

Det er såååååå spennende tider her inne :D

Ha en super kveld jenter! Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du sier noe, tante-ku. Får kanskje ha en test liggende hvis det skulle bli aktuelt med vin. ;) Men det skal liksom ikke være mulig da. Og har litt angst for å bli et nervevrak som tester i tide og utide.. Redd for å bli skuffet, kanskje?

Er nok ikke like avslappet ift testing neste periode når vi prøver med vilje, da.. :D

 

Tussemor: Har tenkt mye på deg etter at jeg begynte å lese i denne tråden, og håper virkelig at det går bra med deg, familien, mannen og prøvingen. Krysser alt jeg har, faktisk. Har alltid sett for meg deg med en stoor ungeflokk, så ser ingen grunn til å gi seg om det skulle klaffe med tredjemann nå. ;)

 

Jeg har gått på vgs med din eldste bror, så er litt yngre enn deg. Vet ikke hvor mange hint du vil ha jeg, kan helt sikkert komme på noe mer avslørende hvis det trengs.. ;) Har bodd mange år i et hvitt hus nesten øverst i en bratt bakke, men nå bor jeg i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du, er vi venner på fjesboka?

 

Jepp. På profilbildet har jeg prinsessa i bæremeisen. Så du får begynne å leite. ;)

Og nei, er ikke spesielt musikalsk av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe...da er du på plass :-) har vel strengt tatt vært barnevakten din noen ganger....Hehehehe :-) vittig :-) har lurt på om ikke nr 2 har vært i sige...Hehehehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, du hadde ikke glemt det der nei. Mener å huske at jeg var "mindre fornøyd" med å bli passet på. :P

Ingen nr 2 her enda nei, men snart (håper vi)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante-ku, spennende med ul i morra, det kommer til å bli kjekt å se det lille hjertet! Hvordan går det med deg ellers?

 

Tøffe tøflus: angående folat så starter jeg med det hver gang jeg får positiv test, men det er jo fordi jeg har vært prøver no i 2 1/2 år, så vil liksom ikke ha i meg for mye av det, legen sa det var helt i orden. Så gøy at du og tussemor kjenner hverandre, ja verden er ikke stor! :-) enig med tante-ku, greit å teste noen dager før ventet ikm, og billig strimlene er jo bra, de har blitt positiv hos meg 4/5 dager før ventet ikm, men klart dette må du føle hva som er riktig for deg! Kanskje det er klaff med en gang!! :-)

 

Tussemor, jeg er nå veldig spent på morradagen, skal bli artig å treffe noen fra her inne etter alt vi har delt med hverandre! :-)

 

Vel no skal jeg sove så jeg er frisk og opplagt til i morra, hehehe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at dere skal treffes Tussemor og Rime :) Kos dere masse og gi oss et lite referat etterpå. Synd jeg ikke bor litt nærmere...

 

Her har testinga starta, blendahvit nr 3 i dag. Men er både for tidlig, og har heller ikke noe særlig go-følelse. Går helt fint, da blir det vin, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jaggu meg vært ett aldri så merkelig døgn for meg her inne ;-) hadde liksom ikke tenkt å bli gjenkjent, men gøy lell...Tøffe tøflus: Den barnevakt greia tror jeg nok aldri jeg kommer til å glemme...fikk mine utfordringer ;-) Håper vi får til å treffes om ikke lenge, det er jaggu meg mange år siden nå!!!!!!!!!!!!!!

 

Rime...Nå skal jeg gå til bussen straks og vips...så satt vi på en kafe :-)

 

Tigerlise: Vi må få til noe snart med deg også!!!!!! Hadde vært gøy å møttes alle sammen en gang!!!!!!!

 

Nå håper jeg alle busser er i rute slik at turen over fjorden går gulle godt.

 

Ha en strålende dag!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...