Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Hva er din ANTI-dille?

• Logg inn for å svare
156 svar til dette emnet

#21 Elvirra

Elvirra

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 04 oktober 2008 - 11:35

Kan ikke ha noe kjøtt lenger!!Mat generelt er ikke noe godt,håper det endrer seg:)
  • klattattpå liker dette

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Mamsen65

Mamsen65

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 06 oktober 2008 - 17:13

Foreløpig så klarer jeg å dytte i meg det meste, men noe som jeg nesten alltid har vært glad i orker jeg ikke tanken på akkurat nå. Og det er kaffe latte. :(

#23 Mamsen65

Mamsen65

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 06 oktober 2008 - 17:16

Glemte forresten en ting, og det har ikke noe med mat å gjøre men heller "stanken" av min samboers sønns after-shave. Får bare lyst til å spy. og jeg kan ihvertfall ikke stikke nesa innenfor rom hvor han befinner seg. Føler meg så slem altså. :))) Så det virker som jeg reagere på alt av sterke parfymelukter og parfymerier nå.

#24 mamamaren

mamamaren

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 05 desember 2008 - 15:56

Sist gang orket jeg ikke lukt av parfyme, spesielt ikke samboerens. Stakkar. En gang kom det noen med samme lukta og satte seg ved siden av meg på bussen. Skikkelig dynka, "snubla i parfymeflaska", det var fælt, det! Heldigvis slipper jeg den anti-dilla denne gangen... for nå... Ellers sleit jeg med kjøttdeig (spes. når det ble steikt, men gikk fint å spise kamuflert i f.eks. gryterett eller lasagne) Kaffi og røyk (enten det er direkte fra sigaretten, fra ånden eller fra klærne) er FY FY fra min side. Nei, nå må jeg tenke på friske ting, så jeg ikke spyr her...

#25 Kiwi med maispire

Kiwi med maispire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 05 desember 2008 - 18:53

Jeg kan ikke fordra noe form for kjøtt, fisk, egg eller fugl... fysh.. Samt sukkerfri og holdig brus(bortsett fra cola hvis det er isbit i). ;)

#26 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 368 467 Innlegg:

Skrevet 26 desember 2008 - 00:28

Kvalm med tanken på grandiosa..................................

#27 mamma til Eirik 7 mnd :)

mamma til Eirik 7 mnd :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 27 desember 2008 - 19:56

fisk lukt, spesielt kokt laks.ellers så er det hvitløk og pølsemeny lukt på shell ol.

#28 mamma til Eirik 7 mnd :)

mamma til Eirik 7 mnd :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 27 desember 2008 - 20:02

de første 4 mnd måtte jeg ha rødbrus til frokost da jeg var kvalm. så da ble det rødbrus til frokost =) så har jeg spist mye syrlige ting, bla kjøpt meg lime å spist :P så hjemmelaget pizza og lasagne glemte jeg av, det er pyton...

#29 Lotteliten85*Fødeklar*

Lotteliten85*Fødeklar*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 29 desember 2008 - 13:35

Har ikke fått noen dilla på noe som helst i grunn...Men har hatt fullstendig anti-dille på sjokolade!! Som jeg vanligvis er vanvittig glad i! Kaffi,egg-speilegg spesielt,pølser alle typer..kylling...Klarte ikke synet av noen av delene! Nå er jeg i uke 27 og klarer å drikke en kopp kaffi om dagen og litt sjokolade..så avsmaken har kommet seg litt ;o)

#30 Nonsense

Nonsense

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Skrevet 31 desember 2008 - 01:36

Syltagurk!

#31 Elvirra

Elvirra

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 20 februar 2009 - 21:28

Hater kjøtt og lukta av kjøtt..

#32 koala

koala

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 20 februar 2009 - 23:44

Kaffe! I alle varianter, selv latte som mest er melk orker jeg ikke. Samme med de to første og på vei inn fra føden til barsel forbi vaktrommet kom kaffelukten liflig sivende og DA kunne jeg ha det igjen, straks etter at ungen var ute:)

#33 venter-på-bitteliten-

venter-på-bitteliten-

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 26 mai 2009 - 10:58

jeg er fra før stortsett altspisende... men nå er det mye som ka få meg til å ta turen til toalettet! Tanken på ferdigpizza, lukta av asparges, pølser, kjøtt skjært i små biter, å tilberede mat- æsj, spesielt alt av kjøtt, parfyme, dressing, ketchup, brød, ellers forandrer det seg fra dag til dag- verst er det med lukta av min egen vanlige shampo..

#34 ♥Mammsen&3prinsesser♥

♥Mammsen&3prinsesser♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 26 mai 2009 - 19:22

Lukta av tortilla cheese som vel å merke er samboerens favoritt!!! Ihhhh! Brekker meg formelig av den lukta.....

#35 Lykkelig91

Lykkelig91

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 27 mai 2009 - 12:19

Kylling, samme om det er hel grillet eller kyllingfilét. Takler det ikke, brekker meg av tanken på å få det i munn... Kjøpte meg t.o.m en baguette med kylling og potetsalat til lunch, gledet meg skikkelig, men når jeg skulle til å ta en bit begynte jeg å brekke meg! Klarer ikke smake på det en gang. Dette har jeg hatt helt fra starten, er 24 uker på vei nå!

#36 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 368 467 Innlegg:

Skrevet 06 juni 2009 - 22:01

Har ikke noe spes mat jeg ikke liker. Det eneste problemet mitt er at jeg ikke takler tyggelyder, å høre folk spise og høre meg selv spise er skikkelig ubehagelig, Liker å ha tv ganske høyt når man spiser. Bare tanken på folk som sitt å trøkk i seg mat og slafs får meg til å få frysning på ryggen. Kanskje det har med at jeg jobber i serveringsbransjen:s hehe...

#37 fru tekopp

fru tekopp

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 24 juni 2009 - 09:55

Orker ikke lukten eller smaken av grillmat! Og det som er såååååå godt! Alltid elsket det, men grillet kylling, koteletter og alt annet deilig får meg til å bli skikkelig kvalm! Må ha mat som nesten ikke smaker noe... Grillet fisk kan gå, men da må det være med urter og creme fresh.

#38 christina88

christina88

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 08 juli 2009 - 19:10

fastfood , mat som har ligge litt og brekker meg etter å ha åpna kjøleskapet.. men elsker vann med isbiter og salat/baguetter

#39 Lilleleen

Lilleleen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Skrevet 08 juli 2009 - 19:12

måtte smile litt da jeg leste innlegget ditt, er som å høre meg selv:o) bare å legge på at jeg hater lukten av kaker også, gjærbakst går. Har fått helt dilla på salte pingviner, men likte ikke lakris så godt før jeg ble gravid.

#40 Lilleleen

Lilleleen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Skrevet 08 juli 2009 - 19:21

innlegget mitt var til angelapia:o)