Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Ang farmen igjen. Flere som synes Torkil og Unnu har ett litt sykt forhold???

• Logg inn for å svare
28 svar til dette emnet

#21 Jannamor

Jannamor

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 10 april 2008 - 22:09

ja. det er helt DRØYT!! Mer hun som er litt vel FOR avhengig av han enn motsatt da.. nei Silje MÅ vinne. Hun er jo tvers igjennom herlig. Nesten så jeg blir lesbisk ;) hehehe

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 (0_o)

(0_o)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 april 2008 - 00:58

Aha... Er det derfor de har et så unormalt nært forhold til hverandre. Hehe, jeg trodde det var fordi Unni fortsatt ammet Torkel :P Skulle ikke forundre meg... Makan til mammadalt. Men de har det sikkert fint sammen, og dem om det. Har to kamerater som begge har overlevd alvorlig kreft - men ingen av de lar moren sin skræve over seg, langt mindre nusse på. Incest tenker jeg når jeg ser slikt (skræving og nussing). Men de olager jo ingen, så la de bare få holde på, for all del :P

#23 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 232 854 Innlegg:

Skrevet 11 april 2008 - 07:11

Husk at de lever i en boble, og da gjør man kanskje ting man ikke ville gjort utenfor... Forøvrig tror jeg de har et mer normalt forhold utenfor farmen, selv om det er nært:)

#24 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 232 854 Innlegg:

Skrevet 11 april 2008 - 07:50

Håper unni vinner jeg, den dama har aldri gjort noen vond. Syns det er utrolig dårlig gjort av dee hær inne å trakasere folk for hvordan de blir framstilt på tv. Husk at alt er klipt å redigert. 3 dager er klipt opp til å vises 1 time på tv. Synes hun er en god mor som stiller opp for sønnen sin. Misunnelig dere andre for at dere ikke er så gode mødre eller?

• Gjest

Skrevet 11 april 2008 - 08:25

Nei jeg syns ikke de har noe rart forhold!!!' Nå har det seg jo sånn at Torkel har vært dødssyk ,så jeg tro de har fått et veldig nært forhold til hverandre!! Hvorfor skal man ikke vise hverandre at man står nær hverandre og er glad i hverandre!! Det trenger ikke være noe sykt med det??? Slutt å trakaser andre for at de viser ren kjærlighet og omsorg!!!

#26 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 232 854 Innlegg:

Skrevet 11 april 2008 - 09:40

Det spiller vel ingen rolle om han har vært syk eller ei... Selv om moren bare gjør det fordi hun er glad i han, så blir det for mye likevel! Hun har jo ødelagt guttungen! Hvem dame som vil ha noe med han og gjøre når forholdet til moren er mer intimt?? Nei, hun må klippe navlestrengen og la han få leve et normalt liv! Han tør jo tydeligvis ikke gjøre det selv, mammadalten! Syns det er veldig synd at han har vært syk, og forstår jo moren som har vært redd, men LIKEVEL, det som jeg har sett på TV er IKKE normalt, syke barn eller ei!! Tror ikke bare det er på TV de lever i en boble, de gjør nok det til hverdags også, siden de tror dette er normalt!

#27 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 232 854 Innlegg:

Skrevet 11 april 2008 - 11:35

Syns de er utrolig ekle begge to. Sykt, unormalt forhold.......uansett om han har vært veldig syk. Er ikke normalt måten mora ser på sønnen sin. Så på godkveld norge......da satt de i badetøy på stranda og mora klinte seg tett, tett inntil sønnen sin i bikini......det ER bare ikke normalt å gjøre sånn! At ikke han reagerte på det, skjønner jeg ikke, en hver annen sønn ville vridd seg unna.....hallo? Den dama må forøvrig være SINNSYKT tørr i munnen når hun våkner om morgenen, med deeeee tenna. Klarer jo ikke å lukke munnen ordentlig når hun er våken en gang. Tror jeg har telt at hun svelget 5 ganger, mens hun ble intervjuet en gang. Går faktisk an å få tannregulering i voksen alder også, kanskje hun vurderer det etter all oppmerksomheten hun har fått på hestekjeften sin i det siste? Hun er eklest av de to, han er bare dønn usikker på seg selv, stakar.

#28 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 232 854 Innlegg:

Skrevet 11 april 2008 - 12:09

Heia Silje! Så henne forresten i en skobutikk i Oslo i går. Nydelig jente! OG flink og sympatisk.

#29 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 232 854 Innlegg:

Skrevet 13 april 2008 - 11:07

Herlig, Silje vant!!!