Nå får Coca-Cola nytt utseende
Brusgiganten gjør etikett-endringer.

(SIDE2): Onsdag ble det kjent at Coca-Cola Norge lanserer en ny versjon av den steviasøtede brusen Coca-Cola Life.
Denne inneholder noe mindre sukker og færre kalorier enn originalversjonen.
I tillegg ble det også denne uken avslørt at flaskene og boksene fra Coca-Cola nå får en makeover.
LES OGSÅ EN AV VÅRE MEST LESTE SAKER: - Lettbrus ødelegger skjelettet

Ifølge Businesswire.com skjer etikett-endringen i forbindelse med firmaets «One Brand»-kampanje der Coca-Cola nå ønsker å ha sin ikoniske rødfarge på alle sine produkter.
Det betyr at både grønnfargede Coca-Cola Life og sølvfargede Coca-Cola Light også vil få den tradisjonelle rødfargen med i logomerket.
Det samme gjelder selvfølgelig for Coca-Cola Zero.
De nye etikettene blir først lansert på Coca-Cola-produkter i Mexico allerede i mai. I løpet av 2016 og 2017 vil de «nye» Coca-Colaene også etter hvert bli lansert i flere andre land.
Det er derimot usikkert når den nye designen blir å se i norske butikker.
Vi kommer tilbake med mere informasjon om dette når det blir aktuelt, sier kommunikasjonssjef Mette Vinther Talberg i Coca-Cola Norge til Kampanje.
Side2 blindtester Coca-Cola: - Jeg KAN Coca-Cola, terningkast 6!
LES OGSÅ: Derfor smaker Coca-Cola bedre fra glassflaske