Se nye, røffe Lene Alexandra
Lene Alexandra Øien viste seg fra en helt annen side da hun opptrådde for første gang etter brystreduksjonen.
Det var en helt ny Lene Alexandra Øien som stod på scenen i Larvik torsdag kveld. Borte er den korte toppen og det kort-korte skjørtet. Fraværet av varkemerkene hennes var imidlertid det aller mest iøynefallende. Opptredenen på arrangementet Nattbyen var artistens første etter brystreduksjonen, og hun er svært fornøyd med sin nye stil.
SE STOR BILDESERIE I ØSTLANDSPOSTEN
- Viktig låt
På sin egen blogg skriver hun at hun blant annet fremførte låten «Sorry», en låt som hun skrev for fem år siden til sine foreldre.
- Det var en sang jeg skrev for å si hvor lei meg jeg er for alt det dumme jeg har gjort de siste årene, sier hun.
Det fulgte mye fordommer og og negativ oppmerksomhet med silikonpuppene, sier Lene Alexandra til VG.
- Nå føler jeg at jeg ikke trenger de store ballongene lenger, jeg er blitt mer voksen og moden. Det er deilig at menn endelig ser meg i øynene, og ikke bare stirrer ned på de enorme silikonpuppene, sier artisten til avisen.
- Rene 17. mai
Det var den reneste 17. mai-stemningen i Larvik sentrum, og folk stappet seg sammen for å se og høre Lene Alexandra Øien, skriver Østlandsposten.
Avisen skriver at Lene Alexandra var særdeles populær blant de yngre tilskuerne.
- En lettelse
Det er Lene Alexandras første opptreden etter at det ble kjent at hun har fjernet 1,2 kilo silikon fra brystene. 26-åringen sa til Se og Hør tidligere i uken at det var en lettelse, mens Øiens internasjonale manager, Gert Holmfred, uttalte at det kunne true karrieren hennes.
Artisten skal lanseres i England over sommeren, og Holmfred sa til VG at TV-opptredener var en viktig del.
- Nå er forutsetningene for at Lene Alexandra gjør sin berømte «boob-shake» og synger «My Boobs Are Ok» ganske annerledes.
Tidligere i sommer kommenterte Lene Alexandra sin egen video til «Sexy, Naughty, Bitchy Me» hos Side2.
LES ALT OM DET OG SE VIDEOEN HER