- Ingen brudd føles bra
Marit Larsen forteller at hun og Thom Hell er gode venner.
(SIDE2): - Vi er skvære. Det er ikke noe uoppgjort der, sier Marit Larsen til VG . Hun kommer med ny plate og knust kjærlighet er et gjennomgangstema, skriver avisen.
Plata «Spark» slippes om en knapp måned og siden forrige plate har Larsen opplevd brudd. Hun var sammen med artistkollega Thomas Helland «Thom Hell» og Larsen innrømmer at bruddet selvsagt var kjipt.
- Ingen brudd føles bra. Gjør de det må man virkelig ta noen runder med seg selv!
- Vil ikke være mystisk
Det er tre år siden Marit Larsen ga ut albumet «The Chase» som hun fikk suksess med også i Tyskland, Østerrike og Sveits.
Hun er kjent for å være meget privat og kommenterer aldri privatlivet sitt.
- Jeg gjør det ikke for å virke mystisk. Jeg tror det kommer av opplevelsen av å gjøre intervjuer fra en så tidlig alder, å lære at det jeg sa i går vil jeg bli konfrontert med i dag.
Larsen innrømmer at kjendistilværelsen ikke er noe hun higer etter.
- Paradokset er at jeg liker veldig godt å stå på en scene. Men jeg liker ikke så godt å være hun man legger merke til på festen.