#Treningsfrue

Camilla Aastorp Andersen (34)

Jobber med salg og markedsføring i Vita Liberata, studerer hos AFPT.

Følg henne på: Treningsfrue.no og @treningsfrue (Instagram)

Hashtags: #treningsfrue #aktivejenter

- Hva liker du best å trene?

- Definitivt styrke. Jeg skulle ønske jeg var mer allsidig.

- Ditt beste treningsminne?

- Det må være da jeg tok personlig rekord med frontbøy på 60 kg. Det var noe jeg levde lenge på.

- Hvordan ser ei typisk treningsuke ut?

- Jeg trener fire til fem ganger i uka. Og hver mandag legger jeg ut en ny video og bilder med hjemmetrening på bloggen. Det er populært.

- Hva motiverer deg?

- Kjærestetrening med mannen min er vår kvalitetstid sammen. Det er motiverende i seg selv. Jeg blir også motivert av min tvillingsøster og bestevenninne, som begge er glade i å trene.

- Hva er det beste med trening?

- Det må være følelsen jeg får etterpå. Jeg er som oftest glad. Det er rett og slett terapi for en sliten tobarnsmamma. Jeg gleder meg til nesten hver eneste økt!

- Hører du på musikk når du trener?

- Ja! Jeg hører på ferdige spillelister på Spotify, som regel Top tracks in Norway.

Lei av treningsmusikken din? Sjekk ut disse fengende låtene til styrke og løping!

- Typisk treningsoutfit?

- En tights og en fargerik topp, for farger gjør meg så ufattelig glad. Og så klarer jeg meg ikke uten treningshansker.

- Beste treningsapparat til hjemmebruk?

- En bosuball er genialt for å gjøre øvelser som for eksempel båten. Det er mer behagelig og skånsomt.

- Hva spiser du til frokost?

- Havregrøt har vært min trofaste følgesvenn i mange år nå. Jeg spiser den med valnøtter og kanel.

Les også: Derfor bør du spise grøt til forkost + 3 deilgie oppskrifter!

- Ditt beste treningstips?

- Du må prioritere trening. Hvis jeg har tid til trening, med to gutter på fem og seks år, fulltidsjobb, blogging, studier og en mann som jobber mye, så har andre også tid. Det er kun prioritering! Og husk den gode følelsen du får etterpå!

Les hele saken

Trude Susegg, redaksjonssjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!